Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Omdat de bijtkracht van een pittbull en dus ook van een pittbull achtige 3 keer zo groot is als van een andere hond (dus b.v. jouw rottie). De rottweiler heeft ook op de lijst gestaan maar is er door de belofte van de "goede" fokkers: om de ouderdieren een MAG test af te laten nemen vóór de fok, weer eraf gehaald.
LimaGentle schreef:dat is dus de grootste onzin he. de rottweiler heeft dus wel de meeste bijtkracht vergeleken bij een pitbull..
kimmie261 schreef:slimmerik,kijk eens naar dit filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=R7jhrxy0HKs
en zie wie de meeste bijtkracht heeft.
verder meng ik me niet in dit soort discussies,waarin mensen alleen maar honden of dieren veroordelen naar uiterlijk...
overigens slimmerik,wil niets zeggen hoor,maar dat filmpje met vechtende pitbull...mijn honden knokken ook nog weleens en gaat echt op precies dezelfde manier eraan toe.
de mensne die erom staan in dat filmpje falen volkomen,door de honden niet goed te scheiden.
maar als ze bij mij aan de knok gaan,en we halen ze steeds 1 tel uit elkaar dan gaan ze daarna verder met hun ruzie.
Citaat:en nee ik heb het niet over IPO hondjes...dat is een spelletje,is niets...IPO is leuk,leuk voor de hond,leuk voor de baas,maar echte, hele echte politiehonden worden gefokt met de beste combi's met het hardste stelwerk en de hardste beet.