Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkster

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:00

Leuk Seven een border! Is dat die uit die jonge teef van thamara tax?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:18

Super leuk die unboxingen met verslag!
Laat het feest beginnen *\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 11:00

De gevonden Santa's lijst: schreef:
Cursebreaker {:) [&] CaptainJS

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 11:25

Ik blijf als een gek de postnl app verversen hahaha. Hij staat nog steeds op vandaag tussen 13:30-16:00, maar ook pas op "ontvangen door postnl".

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 12:57

Wat een heerlijke puppen fotos komen er voorbij en die unboxing is te gek zeg, wat een gaaf pakket.

Helaas blijft het poepverhaal van Moestuin wel even hangen en ik zat net te eten toen ik het las :D

Kruimel en Lowie heb ik allebei als pup in huis gehaald. De een uit Gran Canaria en de ander uit Roemenie. Dus met andere woorden, aangeschaft op het verhaal en de foto's. Kruimel was helemaal te gek, zo lief klein en schattig met die oortjes. Afbeelding

Afbeelding

En eentje ging er dus omhoog:

Afbeelding

En kruimel is een ster in het verzeild raken in gore situaties:
Afbeelding

Maar Lowie......poehee, dit was de foto van de dierenarts waar ie half dood afgeleverd was:

Afbeelding

En zo kreeg ik m in huis....en ik vond het echt helemaal niks. En hij was stierlijk vervelend. Slopen, blaffen, irritant doen. Toppunt was wel dat ie doodleuk over mijn laptop heen gepist had. Geld in stukken, echt wat haalde die het bloed onder mijn nagels vandaan.

Afbeelding

Maar goed, je leert elkaar wat beter kennen, je ontwikkelt wat begrip voor het feit dat toen ie aangereden werd en zijn kop in puin lag, blijkbaar ook de helft van zijn hersens eruit gelekt zijn. Het went......

Afbeelding

En ik zou m voor geen goud willen missen!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:13

Nou, ik heb eindelijk onze eerste winterse foto met beide honden :D Kon er laatst nog niet met foto's van Parker erbij reageren.

Ik zie een toekomst met corgis voor een slee voor me met hoe parker wilde opstijgen :)) Heeft Santa eens wat anders voor de slee staan _O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:31

Wat een leuke foto’s allemaal :)

Ons pakketje gaat zo op de post :D

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:35

Nala schreef:
Ik blijf als een gek de postnl app verversen hahaha. Hij staat nog steeds op vandaag tussen 13:30-16:00, maar ook pas op "ontvangen door postnl".

Hahha spannend hè! Hier hetzelfde. Ik ben vanaf vanmiddag 3 dagen niet thuis en kan dan pas het weekend het pakket openen dus ik hoop zo dat het vandaag op tijd binnen is

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:37

Haha, Daffodil wat een drama hond die Lowie. Klinkt een beetje als mijn vorige hond TG, ook een herplaatsen met een triest verhaal. Die haalde ook het bloed onder je nagels vandaan soms, maar wat heb ik van hem gehouden tussen de drama momenten door.

Wat zijn Jarvis en Parker leuk zo samen <3.

En Nala de PostNL app maar verversen, dat zou ik nou nooit doen O:) :') .

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:39

KimD schreef:
Nynkster schreef:
Leuk Seven een border! Is dat die uit die jonge teef van thamara tax?

Volgens mij wel ja als ik dat goed zie, het berucht en beroemde Que nest.

Mag volgende keer ook gewoon persoonlijk hoor beide :7

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:43

kanjerroos schreef:
Nala schreef:

Hahha spannend hè! Hier hetzelfde. Ik ben vanaf vanmiddag 3 dagen niet thuis en kan dan pas het weekend het pakket openen dus ik hoop zo dat het vandaag op tijd binnen is

Ha! Progress! Hij staat op gesorteerd en nog steeds op vandaag *\o/*

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:44

*\%/*
Afbeelding
Afbeelding

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:11

Wat een mooi pakket al! Leuk om te zien. :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:22

Chaos hier, maar volop genieten :')

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:35

De postbode kwam hier net ook wat brengen *\o/* . Had hem nog helemaal niet verwacht want had speciaal de postnl app gedownload en daar stond hij niet in, maar het pakketje is natuurlijk naar Sammie gestuurd en niet naar mij
Afbeelding
Afbeelding
Hij ruikt in ieder geval erg lekker. Eind van de middag is het tijd om uit te pakken

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:36

Oeoooee pakketten

Reuze benieuwd naar de verslagen dat is altijd zo leuk om te lezen, even mee genieten <3

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:41

Oh, de eerste pakketten zijn al binnen! Super leuk.

Ik wacht nog op een bestelling die ik deze week verwacht. Kan ik m mooi op t nippertje versturen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:25

Nou, het verslag :)) Als eerste wil ik mijn SS ontzettend bedanken voor het geweldige pakket <3
De beide heren liggen nu lekker te slapen na de indrukken van het uitpakken :)) Ik heb inmiddels de spekjes al op _O-

Toen ik ze toestemming gaf om te scheuren, gingen ze los. Jarvis bij de doos, Parker trots met een gejat stukje papier terug naar het vloerkleed
Afbeelding

Het bijgevoegde kerstkaartje was ook zo leuk <3 En er zat iets pluizigs op als bolletje van de kerstman zijn muts, dus ik heb het uit de kaken van Parker moeten bevrijden :')
Afbeelding

Nadat we ons eerste kado hadden geopend (beetje de kinderen bezig houden zodat ik de boel uit de doos kon halen zegmaar :)) ), kwamen we flink wat kado's en 4 hints tegen
Afbeelding

Van kerstbomen, tot eenden, corgi butts en lekkers, van alles kwam voorbij :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Parker was uiteindelijk met het vosje er vandoor gegaan, en lag grommend op zijn rug, in de piepers om te happen :') Die was wel even zoet _O-
Afbeelding

Zelfs ik werd verwend <3
Afbeelding

en ook Parker had een eigen stukje in het pakket :oo Gevuld met lekkers en leuks. Hij kan nu bij de puppylessen opscheppen, deze hippe pup heeft een eigen bandana en Pupstation 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het pakket zat zelfs een bellenblaas! <3 Zoooo leuk! Dat wordt weer foto's maken <3

Uit de rebus bleek dat onze SS zwemmen als hobby heeft, en uit het kruiswoordpuzzel kwam als woord ''tintin'' naar voren. Aangezien we geen hondje hier hebben die tintin heet, moest ik daarbij even een beetje m'n hersens kraken _O- Tijdens het nadenken hierover ben ik eerst maar eens gaan zoeken naar wiens hondje hier van zwemmen houd. Door de twee bijgevoegde hints waarbij ik een stukje van het hondje kon zien, had ik een vermoeden waarnaar we ongeveer moesten zoeken. Ik dacht aan een boomertje wellicht? Daar naar zoekende, kwamen we al gauw onze SS tegen. Ik herkende het bekkie door dat roze stukje in het tandvlees _O-

Afbeelding

Daarmee viel het stukje tintin ook op z'n plaats. Tintin...Kuifje? Ja tuurlijk! Kuifje -> Bobbie! Z'n hondje, en daarmee naamgenoot van Bobbie, het boomertje van L_iek *\o/*

Risxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:29

Wat leuk alle pakketen en wat een creatieve hints zitten erbij!!

Mijn secret santa heeft me ook de track en trace gestuurd, er staat dat ie morgen komt! Extra leuk, dan ben ik jarig dus ook een soort van cadeautje voor mij :D

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:34

Leuk verslag Tigress! Mooi pakket weer!

En spannend Risxx, hopelijk komt het dan ook echt op je verjaardag!!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 15:34

Die bandana is fantastisch! Weer een super leuk pakket! *\o/*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:40

Wat een leuk verslag weer
Die hints zijn ook super leuk bedacht

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:44

Tigress schreef:
Nou, het verslag :)) Als eerste wil ik mijn SS ontzettend bedanken voor het geweldige pakket <3
De beide heren liggen nu lekker te slapen na de indrukken van het uitpakken :)) Ik heb inmiddels de spekjes al op _O-

Toen ik ze toestemming gaf om te scheuren, gingen ze los. Jarvis bij de doos, Parker trots met een gejat stukje papier terug naar het vloerkleed
[ [url=m/qqZsdp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het bijgevoegde kerstkaartje was ook zo leuk <3 En er zat iets pluizigs op als bolletje van de kerstman zijn muts, dus ik heb het uit de kaken van Parker moeten bevrijden :')
[ [url=m/GZcU5j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nadat we ons eerste kado hadden geopend (beetje de kinderen bezig houden zodat ik de boel uit de doos kon halen zegmaar :)) ), kwamen we flink wat kado's en 4 hints tegen
[ [url=m/U2vty1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van kerstbomen, tot eenden, corgi butts en lekkers, van alles kwam voorbij :D

[ [url=m/dl1Vl0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1vXJek.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SWMirJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GTUXVv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ln2gwe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8IFSFa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Parker was uiteindelijk met het vosje er vandoor gegaan, en lag grommend op zijn rug, in de piepers om te happen :') Die was wel even zoet _O-
[ [url=m/dipkaa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfs ik werd verwend <3
[ [url=m/OvFOgC.jpg]Afbeelding[/url] ]

en ook Parker had een eigen stukje in het pakket :oo Gevuld met lekkers en leuks. Hij kan nu bij de puppylessen opscheppen, deze hippe pup heeft een eigen bandana en Pupstation 8-)
[ [url=m/qh4O6g.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oJnSk4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kuEaJT.jpg]Afbeelding[/url] ]

In het pakket zat zelfs een bellenblaas! <3 Zoooo leuk! Dat wordt weer foto's maken <3

Uit de rebus bleek dat onze SS zwemmen als hobby heeft, en uit het kruiswoordpuzzel kwam als woord ''tintin'' naar voren. Aangezien we geen hondje hier hebben die tintin heet, moest ik daarbij even een beetje m'n hersens kraken _O- Tijdens het nadenken hierover ben ik eerst maar eens gaan zoeken naar wiens hondje hier van zwemmen houd. Door de twee bijgevoegde hints waarbij ik een stukje van het hondje kon zien, had ik een vermoeden waarnaar we ongeveer moesten zoeken. Ik dacht aan een boomertje wellicht? Daar naar zoekende, kwamen we al gauw onze SS tegen. Ik herkende het bekkie door dat roze stukje in het tandvlees _O-

[ [url=m/k5JAaF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarmee viel het stukje tintin ook op z'n plaats. Tintin...Kuifje? Ja tuurlijk! Kuifje -> Bobbie! Z'n hondje, en daarmee naamgenoot van Bobbie, het boomertje van L_iek *\o/*

Jaa! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Bobbie en ik vonden het heel leuk om wat voor Jarvis ( en natuurlijk Parker ) uit te zoeken.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:45

Wederom een fantastisch pakket en verslag!! Die hint :))

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:49

Wat leuk weer allemaal!!