Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Ik blijf als een gek de postnl app verversen hahaha. Hij staat nog steeds op vandaag tussen 13:30-16:00, maar ook pas op "ontvangen door postnl".
kanjerroos schreef:Nala schreef:Ik blijf als een gek de postnl app verversen hahaha. Hij staat nog steeds op vandaag tussen 13:30-16:00, maar ook pas op "ontvangen door postnl".
Hahha spannend hè! Hier hetzelfde. Ik ben vanaf vanmiddag 3 dagen niet thuis en kan dan pas het weekend het pakket openen dus ik hoop zo dat het vandaag op tijd binnen is
Tigress schreef:Nou, het verslagAls eerste wil ik mijn SS ontzettend bedanken voor het geweldige pakket
De beide heren liggen nu lekker te slapen na de indrukken van het uitpakkenIk heb inmiddels de spekjes al op
Toen ik ze toestemming gaf om te scheuren, gingen ze los. Jarvis bij de doos, Parker trots met een gejat stukje papier terug naar het vloerkleed
[ [url=m/qqZsdp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het bijgevoegde kerstkaartje was ook zo leukEn er zat iets pluizigs op als bolletje van de kerstman zijn muts, dus ik heb het uit de kaken van Parker moeten bevrijden
[ [url=m/GZcU5j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nadat we ons eerste kado hadden geopend (beetje de kinderen bezig houden zodat ik de boel uit de doos kon halen zegmaar), kwamen we flink wat kado's en 4 hints tegen
[ [url=m/U2vty1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van kerstbomen, tot eenden, corgi butts en lekkers, van alles kwam voorbij
[ [url=m/dl1Vl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1vXJek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SWMirJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GTUXVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ln2gwe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8IFSFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Parker was uiteindelijk met het vosje er vandoor gegaan, en lag grommend op zijn rug, in de piepers om te happenDie was wel even zoet
[ [url=m/dipkaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfs ik werd verwend
[ [url=m/OvFOgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
en ook Parker had een eigen stukje in het pakketGevuld met lekkers en leuks. Hij kan nu bij de puppylessen opscheppen, deze hippe pup heeft een eigen bandana en Pupstation
![]()
[ [url=m/qh4O6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oJnSk4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kuEaJT.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het pakket zat zelfs een bellenblaas!Zoooo leuk! Dat wordt weer foto's maken
Uit de rebus bleek dat onze SS zwemmen als hobby heeft, en uit het kruiswoordpuzzel kwam als woord ''tintin'' naar voren. Aangezien we geen hondje hier hebben die tintin heet, moest ik daarbij even een beetje m'n hersens krakenTijdens het nadenken hierover ben ik eerst maar eens gaan zoeken naar wiens hondje hier van zwemmen houd. Door de twee bijgevoegde hints waarbij ik een stukje van het hondje kon zien, had ik een vermoeden waarnaar we ongeveer moesten zoeken. Ik dacht aan een boomertje wellicht? Daar naar zoekende, kwamen we al gauw onze SS tegen. Ik herkende het bekkie door dat roze stukje in het tandvlees
![]()
[ [url=m/k5JAaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarmee viel het stukje tintin ook op z'n plaats. Tintin...Kuifje? Ja tuurlijk! Kuifje -> Bobbie! Z'n hondje, en daarmee naamgenoot van Bobbie, het boomertje van L_iek