Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

( de rest ook, maar toch..) voor iedereen, en Max omdat die eigenlijk voor mijn broer was toen, maar hij was niet door en door tam dus die heb ik zelf met rust en tijd en veel snoepjes en liefde ook tam gekregen en dat werd ook echt een knulletje
Maar Joe.. Ja daar had ik gewoon wat mee
. Met de rest heb ik wel vrede
Ukkie stierf nog net niet in mijn handen (volgende dag was hij overleden, zag je ook aan hem), Snowy die had zichzelf zo vaak laten vallen
Kon ik niks aan veranderen, dat het gewoon zielig was, Coco ja ik weet niet, en Sally ja dat was ook een beetje een kneusje, perongeluk was er een mannetje bij haar in het hok geweest, toen ik haar wou halen was het voor de fokker ook een complete verrassing
(niks naar de fokker toe, kan altijd iets mis gaan) maar wel nog veel te vroeg
Had er soms een beetje spijt van dat ik toen niet voor een heerlijk rustig bolletje (man) rus was gegaan
Ook omdat ze best wel veel op Joe leek, maar daar kan zij niks aan doen natuurlijk.
, maar echt super terecht gekomen bij de mensen die het nestje opvingen.
Met Max (man)

(vrouw)

rosslover schreef:mijn hamster is van heel klein naar heel groot gegaan!
ik wil best een foto plaatsen maar ik kan ze niet zo neerzetten alleen via een site, kunnen jullie me uitleggen hoe je een foto hier neerzet?

rosslover schreef:maar je mag ze toxch niety in link zetten als ze te groot zijn?

Zandkorrel_ schreef:Dat heel hoog op de pootjes lopen had Sprikkel ook (zie profiel) Het heeft 1 week geduurd... Daarna is hij uit zichzelf overleden.
Ook was hij de laatste dagen enorm hyper en ook heel mager. Toen hij vanaf de dierenwinkel bij ons kwam woog hij 75 als 2 maand oude dwerghamster, op het eind 19 gram... Echt een dieptepunt...
Sterkte!