Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met Dexter ging de eerste paar keer los geweldig, maar na een week of 2 werd hij iets zelfverzekerder en is hij een paar keer gewoon weggelopen. 

), door veel te fietsen (nu fietsen we nog veel meer maar goed zijn conditie is ook aanzienlijk verbeterd!), hem te laten rennen en spelen had hij gewoon spierpijn etc, helemaal als hij dan na het uitlaten/ spelen even had geslapen. 
Machie schreef:Ash_ schreef:Klein of middelmaat
niet ouder als 2 jaar
Teefje
kleur en dergelijk maakt mij niet uit.
Ik ben meer benieuwd naar wat voor karakter
Ash_ schreef:Teef eigelijk omdat ik dat eigenlijk mijn hele leven gewend ben. Weet eigelijk niet of het een voorkeur of gewoonte is.
Is 1 van mijn favoriete honden op de site van die stichting. Heb een tijdje geleden op het punt gestaan om een hond van hen te adopteren en het contact wat ik met ze gehad heb is alleen maar positief. Had echt een hond van ze willen adopteren echter kwam er plotseling een hond van een kennis op mijn pad die dringend een huisje zocht. Maar sindsdien kijk ik nog bijna dagelijks op hun site. Goed dat je de tijd neemt Ash, op het moment dat jullie er echt klaar voor zijn komt er vast en zeker een leuke hond op jullie pad. 
DaniBanani schreef:-vloekt-
Dexter heeft sinds gisteravond weer een opgezette buik. Hij dronk ineens zijn hele waterbak leeg en heeft daarna geen water meer gehad maar toen was het al te laat. Ik hoopte dat het na een nachtje slapen over zou zijn, maar helaas niet. DA al gebeld, kan niks doen; twee keer apomorfine in één week is ook niet tof. Wel afspraak gemaakt voor verder onderzoek.
Dus nu zit ik hier met een hond die geen rust kan vinden en aan het piepen is, vreselijke dorst heeft en nauwelijks mag drinken. Bah.