Iemand enig idee wat de beste man zegt? K spreek geen Spaans

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Dat het klein is weten we nu allemaal wel. Waarom steeds in herhaling vallen? Het is nu eenmaal niet anders.
Iemand enig idee wat de beste man zegt? K spreek geen Spaans
Douraque schreef:stef schreef:Wat verandert continu roepen dat de behuizing te klein is eraan dan?
Dat andere mensen ook het besef krijgen dat het houden van deze dieren op deze manier niet goed, in plaats van dat deze mensen het steeds goedpraten
kimmie261 schreef:oww we moeten nu alleen maar bejubbelen hoe goed leuk en fantástisch een orka het toch heeft in een betonnen bakkie??
oke dan....is het topic hier voor mij verder wel klaar en afgelopen,vind het en blijf het vinden dieronwaardig dieren zo te houden,en hey hoe het gaat met morgan en of ze al iemand op haar neus kan rondduwen en al volgepropt is met zaad voor nakomelingen hoef ik eigenlijk niet eens te lezen..
ik hoop dat morgan morgen gewoon dood gaat,ze was te zwak voor in zee,laat ze ajb ergens een afwijking hebben dat ze vooral maar heel kort haar leven hoeft te slijten in deze ellende,en met haar hoop ik dat voor alle zeezoogdieren die dit miserable leven lijden...
Indy29 schreef:kimmie261 schreef:oww we moeten nu alleen maar bejubbelen hoe goed leuk en fantástisch een orka het toch heeft in een betonnen bakkie??
oke dan....is het topic hier voor mij verder wel klaar en afgelopen,vind het en blijf het vinden dieronwaardig dieren zo te houden,en hey hoe het gaat met morgan en of ze al iemand op haar neus kan rondduwen en al volgepropt is met zaad voor nakomelingen hoef ik eigenlijk niet eens te lezen..
ik hoop dat morgan morgen gewoon dood gaat,ze was te zwak voor in zee,laat ze ajb ergens een afwijking hebben dat ze vooral maar heel kort haar leven hoeft te slijten in deze ellende,en met haar hoop ik dat voor alle zeezoogdieren die dit miserable leven lijden...
Sorry, maar ik vind dit ook wel erg kortzichtig.
Het lijkt me dat iedereen het er in deze topic wel mee eens is, dat dit niet de ideale leefomstandigheden zijn voor een orka. Maar ook lijkt het me dat we allemaal reeél moeten blijven en dat hier toch geen verandering in gaat komen als wij hierover blijven ruzieén.
En zoals ik al eerder had gezegd, als je de situatie van Morgan vergelijkt met de situatie van Tilikum, dan is Morgan altijd nog beter af lijkt me.
En idd, een betonnen bak, blijft een betonnen bak, maar daar kunnen wij niks aan veranderen. Of wou je haar op je rug nemen?
Neem de rest dan ook mee, die willen ook in de zee zwemmen!!!
En trouwens, Morgan zal voorlopig niet voor nageslacht zorgen, orkavrouwtjes zijn pas vruchtbaar tussen de 6 en de 10 jaar!!
bron: http://www.orca-ocean.nl/web/index.php/ ... rtplanting