Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cuddie_ schreef:Cesar heeft het over het feit dat een hond een leider nodig heeft, als de mens deze leidende rol niet inneemt, zal de hond van nature uit deze rol op zich nemen.
liedje89 schreef:Cuddie_ schreef:Cesar heeft het over het feit dat een hond een leider nodig heeft, als de mens deze leidende rol niet inneemt, zal de hond van nature uit deze rol op zich nemen.
Nou ja dan ga je er toch eingenlijk gewoon vanuit dat een hond de macht zal nemen als hij daarvoor de kans krijgt. Imo is dat niet helemaal waar veel honden zijn helemaal niet in staat te leiden en worden alleen heel onzeker of angstig. Bovendien gebruikt hij vaak de term dominant gedrag voor iets wat niet zoveel met dominantie te maken heeft, zoals het beschermen van voedsel. Dat doen onderdanige honden ook alleen is niet gewenst in een gedomesticeerde situatie.
) Ik vind hem geweldig en sommige dingen komen gewoon overeen met hoe je met je paard om moet gaan. Ik ben groot fan!
) from hell? Al die kleine terrorhondjes omdat de bazen ze niet corrigeerden,
. Dat was idd een ook angstige hond, maar Cujo had echt zelf een baasje, die zat niet in het asiel. Vrouwtje had 'm overgenomen van de overburen die er niet goed voor zorgden. Myrddin schreef:Dat was niet Cujo maar Apollo.
Cujo was door een vrouwtje opgevangen. Zij had hem bij de overburen meegenomen.
Myrddin schreef:Dat was niet Cujo maar Apollo.
Cujo was door een vrouwtje opgevangen. Zij had hem bij de overburen meegenomen.
Djilna schreef:Het was idd dezelfde Cujo.
1 jaar oud, zat in de dierenopvang was en bang van mensen waardoor hij uitviel als hij geen kant op kon. Cesar nam hem mee en het klikte erg goed met zijn zoon die hem uiteindelijk mocht houden.
De gevaarlijke hondenaflevering bestond uit een soort compilatie van de betreffende rassen die hij in andere afleveringen aan bod waren gekomen.
Hebben jullie die aflevering gezien Chihuawa's (schrijf ik altijd fout) from hell? Al die kleine terrorhondjes omdat de bazen ze niet corrigeerden,