Aanvulling op hondenvoer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Aanvulling op hondenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:09

Ik heb niks tegen brokken, voer ze zelf ook zo nu en dan als ik vergeten ben KVV te ontdooien. Maar er is een hoop bagger op de markt op het gebied van brokken. Als je brokken voert, voer dan goede brokken en niet van die rotzooi.

Persoonlijk ben ik een voorstander van KVV/barfen. Sinds ik vers voer zitten de honden veel beter in de vacht en spieren, poepen ze minder en ze zijn er stapel op. Ook bij een hond heb ik problemen met de zindelijkheid, maar dat is zo goed als verdwenen sinds ik vers voer. Verder heb ik een hond met een ernstige voedingsallergie en die doet het super op eend/rijst van carnibest.

Ik heb niet zo veel met mensen die anti-brok of anti-vers zijn, je moet gewoon ook het andere durven te proberen als het nodig is voor je hond. Dierenartsen weten vaak geen bal van voeding af en geven je het voer waarvoor ze als praktijk sponsoring voor ontvangen.

Sylvia

Re: Aanvulling op hondenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:30

Aangezien de discussie BARF/brok in het verleden al vaker gevoerdt is, TS niet vraagt naar voor- of nadelen van KVV, maar naar supplementen in het algemeen en de discussie sowieso niet prettig verloopt, is het wat ons betreft tijd voor een slotje... Hopelijk heeft TS 'haar' antwoord tussen de berichten gevonden en kan ze nuttige tips ed gebruiken Lachen