help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fiej

Re: help ons AUB bobby te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:25

Allereerst héél veel sterkte.
Ik hoop echt voor jou dat hij niet gestolen is en dat je hem snel vind. Ach gut

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:29

Niet enkel raskittens worden gemist uiteraard Lachen
Zo te horen heb je wel erg veel moeite met het verlies van je katje... ik hoop dat je haar terugvindt...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:59

Ik had gehoopt dat je nu wel bijna goed nieuws zou hebben...maar helaas.
Ik heb gisteren weer rondgelopen in de buurt en goed gekeken en zal dat morgenavond ook weer doen. (hond vraagt zich af waarom we nu opeens extra stukken gaan lopen)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 10:43

poes schreef:
Niet enkel raskittens worden gemist uiteraard Lachen
Zo te horen heb je wel erg veel moeite met het verlies van je katje... ik hoop dat je haar terugvindt...

nee ik snap dat er vele katten vermist worden Knipoog maar wij hebben ID heel veel moeite met het vermis CQ verlies van ons katje Huilen de onzekerheid is verschrikkelijk, het niet weten waar hij zich kan bevinden.........
ik hoop echt dat hij snel terug is, dan zouden we een gat in de lucht springen Knipoog

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:59

Hoi TS, heb je de dierenartsen ingelicht id buurt? zodat ze de chip's nakijken van gelijkaardige katten zoals de jouwe? als iemand hem binnen heeft moet hij toch ooit een vaccin ofzo krijgen?
Succes meid...
En met die beloning zouden ze toch mooi zelf eentje kunnen kopen niet? Bloos

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 22:35

Eponastable schreef:
Hoi TS, heb je de dierenartsen ingelicht id buurt? zodat ze de chip's nakijken van gelijkaardige katten zoals de jouwe? als iemand hem binnen heeft moet hij toch ooit een vaccin ofzo krijgen?
Succes meid...
En met die beloning zouden ze toch mooi zelf eentje kunnen kopen niet? Bloos

hoi meis ja ik heb alles ingelicht niet alleen DA in de buurt maar ook in een straal van 25 km rond tilburg,ja ik hoop ook dat hij zo terecht komt, en die beloning kunnen mensen id zelf zn kat kopen maar hij is erg van het knuffelen, snap je??? en een kitten dus...... Huilen ik mis hem zo en lijkt het verdiet steeds erger te worden, 20 jaar geleden is er een pony van mij gestolen en kijk ik ook nog steeds of ik die ergens kan vinden, en dat is al 20 jaar geleden.........

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:12

Elke keer als ik je naam zie staan hoop ik dat er een goed bericht staat, helaas. Zolang er nog geen dode kat is gevonden moet je hoop houden dat hij terug komt, ooit zal iemand hem herkennen en terugbrengen.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 07:05

Als ik de eerste pagina's las van je topic wou ik al onmiddelijk de laatste openen om te kijken of je hem al had gevonden...
Ik ben uit België dus jammer genoeg kan ik je niet helpen zoeken s'nachts.
Veel sterkte meid!
Ik ben ook mijn kater is 1 maand kwijtgeraakt, hij kwam zelf terug en mooi rond dus die zal volgens mij wel ergens gezeten hebben, nu gisteren ging ik op stal en daar zijn ze hun jongste zorgen poes kwijt, katertje constant ziek, bijna blind... en die is ook weg...

Als je hem terug vind, kijk dan is voor zo'n gps model voor de halsband...

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:39

Eponastable schreef:
Als ik de eerste pagina's las van je topic wou ik al onmiddelijk de laatste openen om te kijken of je hem al had gevonden...
Ik ben uit België dus jammer genoeg kan ik je niet helpen zoeken s'nachts.
Veel sterkte meid!
Ik ben ook mijn kater is 1 maand kwijtgeraakt, hij kwam zelf terug en mooi rond dus die zal volgens mij wel ergens gezeten hebben, nu gisteren ging ik op stal en daar zijn ze hun jongste zorgen poes kwijt, katertje constant ziek, bijna blind... en die is ook weg...

Als je hem terug vind, kijk dan is voor zo'n gps model voor de halsband...

nee nog steeds geen spoor van bobby Huilen
ja daar hebben mijn man en ik het ook al over gehad dat systeem en zijn we nu aan het uitzoeken welke het verste bereik heeft en als hij dan terug is krijgt hij die zeker om Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:40

Jeetje, Bobby nog steeds niet terug Ach gut
Hoop elke keer bij berichtje van jou in dit topic om goed nieuws te horen...

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:43

ik kijk ookal een tijdje mee.. ik hoop echt dat je Bobby terug vind! heel veel sterkte!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:56

Succes, je bent in mijn gedachten en ik hoop van harte dat je hem terug vind!!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 21:00

Eponastable schreef:
Succes, je bent in mijn gedachten en ik hoop van harte dat je hem terug vind!!

dank je wel Knipoog vindt het erg lief van jullie maar we zijn echt bang dat hij nu gestolen is Huilen hopelijk moeten ze met hem naar de dierenarts (want hij is nog katertje) en wordt hij daar hopelijk opgemerkt dat het DE vermiste bobby betreft, ik blijf hopen maar het wordt steeds moeilijker naarmate hij langer weg is, bouwvakkers in de buurt die een nieuw winkel centrum aan het bouwen zijn houden ook alles in de gate voor ons Knipoog

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 21:04

Dat is lief... ik hoop toch dat, als hij ergens binnen zit, die mensen toch medelijden krijgen want je zit zelf s'nachts te zoeken naar hem... ik zou zelf zo'n dier niet bijhouden... ik heb al vaak honden opgevangen en die bleven bij mij tot het baasje zelf erachter kwam want ze in een asiel steken om zogezegd de nacht door te brengen, sommige vinden ze misschien niet meer terug...
Pff vreselijk echt...
Ik volg je topic elke dag mee Knipoog
Maar geef de moed nog niet te snel op é Knipoog

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 21:11

probeer ook overdag te zoeken, en flink roepen. op die manier weten de eventuele "kiTnappers"dat je niet zomaar opgeeft en hem echt heel erg mist en je hebt ook dat andere mensen het niet vergeten en meekijken. toen mijn abbesijn weg was heb ik ook iedereen die ik in de buurt tegenkwam aangesproken en gezegd waar ik woonde op die manier leven mensen enorm mee en kijken ze ook naar m uit. een papiertje leest niet iedereen.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 21:14

Eponastable schreef:
Dat is lief... ik hoop toch dat, als hij ergens binnen zit, die mensen toch medelijden krijgen want je zit zelf s'nachts te zoeken naar hem... ik zou zelf zo'n dier niet bijhouden... ik heb al vaak honden opgevangen en die bleven bij mij tot het baasje zelf erachter kwam want ze in een asiel steken om zogezegd de nacht door te brengen, sommige vinden ze misschien niet meer terug...
Pff vreselijk echt...
Ik volg je topic elke dag mee Knipoog
Maar geef de moed nog niet te snel op é Knipoog

we hebben gisteren hier 2 mensen van de dierenambulance gehad (omdat ik het even niet meer trok)en hebben we het een en ander besproken, iedereen is met man en macht naar hem op zoek en elk britse korthaar die word gevonden chekken ze eerst helemaal, ik hoop het zo dat hij er op een dag gewoon bij zit?

ja je hebt echt mensen die alleen maar denken van och wat een schatje die is voor mij Boos! en dan denken ze volgens mij verder niet na dat er een gezin is die heel veel verdriet heeft en 3 keer per nacht hun bed uitgaan om te zoeken Boos! ik hoop echt dat we hem terug vinden of gevonden wordt want van deze onzekerheid wordt je echt gek, ik zeg zelfs nu al mocht hij dood zijn laat ze hem dan alsjeblieft voor de deur leggen dan kunnen we er ons bij neerleggen....... maar dat gaat nu niet je blijft je afvragen Huilen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 21:16

girlyggirl schreef:
probeer ook overdag te zoeken, en flink roepen. op die manier weten de eventuele "kiTnappers"dat je niet zomaar opgeeft en hem echt heel erg mist en je hebt ook dat andere mensen het niet vergeten en meekijken. toen mijn abbesijn weg was heb ik ook iedereen die ik in de buurt tegenkwam aangesproken en gezegd waar ik woonde op die manier leven mensen enorm mee en kijken ze ook naar m uit. een papiertje leest niet iedereen.

dat doe ik ook is slaap per dag nog geen 4 uurtjes je wilt niet weten hoe ik er uit zie op dit moment Knipoog en roepen doe ik overdag en snachts iets zachter, en spreek ik ook iedereen aan, maar van de opmerkingen wordt je niet vrolijk......

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 21:22

oooh dat is niet niks, ik zal ook hier in eindhoven mn ogen open houden! Ik zal het in de gaten houden, zal als ik weer in het dierenasie lben ook navragen!

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:43

Meiske toch, helaas is Bobby nog steeds niet terug, niet opgeven hoor, ga savonds eens de straat op, klinkt raar maar katten blijven toch vak wel in de buurt en soms als het rustig is en hij hoort de stem van zijn baasje!!!!

Sterkte meis ik hoop zo dat Bobby terug komt.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:57

berpie schreef:
Meiske toch, helaas is Bobby nog steeds niet terug, niet opgeven hoor, ga savonds eens de straat op, klinkt raar maar katten blijven toch vak wel in de buurt en soms als het rustig is en hij hoort de stem van zijn baasje!!!!

Sterkte meis ik hoop zo dat Bobby terug komt.

dat doe ik Bar maar het is zo kl.... bedankt nog dat je hem ook via hyves heb verstuurd Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:00

Weet ik lieve schat maar toch niet opgevenhe!!!!!
Sterkte mijn lieve meisie:(

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:24

berpie schreef:
Weet ik lieve schat maar toch niet opgevenhe!!!!!
Sterkte mijn lieve meisie:(

nee doe ik niet beloof ik je Knipoog

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:41

Jeetje wat kl*te zeg, mij kitten is toen ze 2 maanden was van het balkon gevallen maar ze had zich gelukkig onder een auto aan de voorkant verstopt en de boven buren hadden der meteen gevangen... Maar een vriend van ons is zn kat 4 weken kwijt geweest maar heeft hem wel weer terug gevonden dus geef de moet nog niet op, ik ga voor je duimen dat ie terug komt

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:47

ik wil alle mensen die hier reageren op mijn topic, heel erg bedanken voor alle lieve, warme en steunende berichten.
dat doet ons gezin erg goed!
ik heb alles gedaan wat ik kan doen, wij zullen de hoop niet opgeven en blijven hopen dat bobby snel en veilig weer thuis is.
ik blijf net zo lang zoeken tot hij weer thuis is.

bedankt lieve mensen Ach gut

ik ga nu weer op pad om weer te gaan zoeken, en zodra ik meer nieuws heb zijn jullie de eerste die het mogen weten Knipoog

lieve groetjes cynthia

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:48

Heel veel succes Ach gut
Ik duim voor jou en je gezin dat je mét Bobby terug komt straks!