Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:bokkers zijn ook een wonderlijk volk.
Als het andersom was geweest zou er geen bokker geweest zijn die gezegd zou hebben dat hij terug moest! Dat hebben we hier immers al vaak zat gehad, een paard dat achteraf gestolen bleek te zijn moest toen ook perse bij de bokker blijven.
Zowel TS als vinder gaven aan dat de kat voorheen mager was, nu heeft hij blijkbaar een goed plekje gevonden en is aangekomen en happy.
Lekker laten zitten die kat, ik vind het trouwens verwonderlijk hoe jij in de beginpost over de kat praat, voorheen vond je het niet erg dat hij 1x in de week langskwam en mager was. En nu iemand anders er gelukkig mee is is het opeens een drama?
Redrumfox schreef:Tenshi: Uitzonderingen daargelaten. 'Onze kat' woont nu bij onze achterbuurvrouw en heeft daar zelf voor gekozen, eerst was het een struiner die alleen maar door de weilanden liep en eigenlijk nooit binnen kwam behalve om te eten, maar nu kiest hij er zelf altijd voor om daar in een mandje op de wasmachine te liggen. Hij is daar gelukkig en die oude dame die nauwelijks aanspraak heeft en helemaal alleen woont is dolblij met hem.
Lieke_M schreef:Hier in de buurt woont ook zo'n freaky dame. Ik ging er eens aanbellen ivm haar kippen die uitbraken en zag er een poes in huis lopen die ik regelmatig in mijn tuin tref.
Dus ik zeg: O het is jouw kat, ik vroeg het me al af..........
Zij zegt: nee hoor, maar ik haal haar gewoon regelmatig even in huis en geef haar hier dan eten enzo.
Toen dacht ik: owee, als ik ooit mijn kat bij jou zie buitenkomen... Had het misschien beter ook gezegd.
Als ze een kat wil moet ze er maar zelf één in huis halen die ze nog zindelijk moet maken en mooie manieren moet leren. Wat als de kat vb om een medische reden speciale voeding moet of zo..?? Je gaat toch niet zomaar iemand anders dieren in huis nemen en eten geven?
Maar o wee als er een DA aan te pas moet komen..dan mag je er terug zelf voor opdraaien.
Ik zou mijn kat ook terug opeisen.
Caira schreef:de paarden van anky zijn niet mager. en komen niet maar 1x in de week thuis omdat ze het daar blijkbaar niet naar hun zin hebben.
Zoals ik al zei, de kat die hier aan was komen lopen, daar heb ik ook geen moeite voor gedaan hoor. beest had geen bandje om en voor zover ik kon zien (aparaat erlangs gehaald) geen chip.
@moonfish: ik kom niet maar 1 keer in de week naar huis om te eten....
Caira schreef:melaniepk schreef:Belachelijk ! kijk dat een kat bij je aan komt lopen en dat je hem voert omdat hij in slechte conditie verkeert ale, maar ik neem aan dat je dan wel even de politie en dierenasiels belt of hij als vermist is opgegeven ?!!! binnen houden is helemaal geen optiehelemaal fraai zeg !
stel nu dat je een paard tegenkomt in slechte conditie? dan zou je toch ook dat paard mee willen nemen, ipv eigenaar te waarschuwen. Ws heeft mevrouw gedacht: iemand zal niet goed voor hem zorgen, anders zou hij er niet zo slecht uitzien.
Als ik de eigenaar waarschuw dan blijft hij in zo'n conditie.....
Ik vind het trouwens nogal wat om mevrouw zo af te z*ken, we horen 1 kant van het verhaal.