Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnemiekvM schreef:Van de week komt mijn kater eindelijk bij mij! Hij is nu 13 weken en nu mijn flat af is kan hij lekker bij mij wonen. Hij is heel mooi rood en kan niet wachten om een foto te maken om aan jullie te laten zien.
rissa schreef:Mijn katten komen alleen maar buiten aan een lang lijntje en een tuigje. Ik ga niet aan de wandel met ze, maar ze lopen op deze manier door de tuin op hun eigen. Ik blijf er dan wel altijd bij in de buurt omdat ze soms weleens in de knoop komen met elkaar of om een struik heen.
Als je er op tijd mee begint om het ze te wennen, geeft het echt geen enkel probleem zie mijn foto als bewijs![]()
rissa schreef:Mijn katten komen alleen maar buiten aan een lang lijntje en een tuigje. Ik ga niet aan de wandel met ze, maar ze lopen op deze manier door de tuin op hun eigen. Ik blijf er dan wel altijd bij in de buurt omdat ze soms weleens in de knoop komen met elkaar of om een struik heen.
Als je er op tijd mee begint om het ze te wennen, geeft het echt geen enkel probleem zie mijn foto als bewijs![]()
jiehaaa schreef:Mijn mooiste rooie topper is en blijft Rooie:
(Zie mijn profiel voor zijn verhaal.)
Inmiddels heeft Rooie een heel goed huisje gevonden, maar het blijft mijn kanjer!