Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveyoutoo schreef:booster schreef:1. niet iedereen ken spelfoutloos schrijven waar let je op!!.
Leestekens heeft niks met spelfouten te maken, maar ik zie dat je die nu wel gebruiktbooster schreef:2. ze was een straat kat toen we haar in huis namen en ze was van de 7 dagen in een week 3 uurtjes thuis.
en de eerste vonden we nog wel leuk maar de rest niet en nee ze was echt niet binnen te houden want als het moest dan sprong ze van de dak naar beneden en bleef weer een paar dagen weg.
als ze moest bevallen moesten we haar in een bench doen om haar binnen te houden wat weinig nut had want zelf daar kwam ze uit.
3 uur is genoeg om haar op te pakken, in een reismandje te stoppen en naar een dierenarts te brengen. Dus het is een smoesje dat ze zo veel buiten was. En als je ramen en deuren dicht hebt komt een kat daar echt niet uit, of je moet mij wijs kunnen maken dat een kat sleutels in een deur kan stoppen, en die open kan maken.
Rianneke schreef:onze katjes zijn nu 12 weken en lopen al weg voor motorgeluid
een kitten die tot de 12 weken beschermt is opgevoed kent dat nog niet![]()
tuurlijk zitten ze niet altijd buiten... ze zijn het meest binnen en verkennen de boel samen met mamsmams weet precies wat er wel en niet kan en net zoals vanmiddag dan gaat ze op een afstandje met kittens zitten kijken terwijl er hier een vrachtwagen staat te laden/lossen. een andere kitten was dan misschien wel naar die mensen toe gelopen met alle gevolgen van dien...
snap eigenlijk niet waarom ik dit nog probeer uit te leggen want jullie willen het toch niet snappen
Bluem schreef:als alle deuren en ramen dicht zijn kan een kat toch niet buiten volgens mij??
marleen_usar schreef:Daar heb ik geen goeie ervaringen mee verschillende keren is er een peos van mij gedekt die aan de pil was.
booster schreef:ik hou me deuren en ramen echt niet hele dagen dicht.
en als je kat in de avond binnen komt valt er weinig meteen weg te brengen en als je haar overdags pakt en dierenarts belt ken die ook niet meteen
Bluem schreef:booster schreef:ik hou me deuren en ramen echt niet hele dagen dicht.
en als je kat in de avond binnen komt valt er weinig meteen weg te brengen en als je haar overdags pakt en dierenarts belt ken die ook niet meteen
Dan zet je haar toch in godsnaam gewoon even in een kleine ruimte waar ze niet uit kan?
Ik vind dit eerder een beetje als gemakzucht klinken.
Bluem schreef:booster schreef:ik hou me deuren en ramen echt niet hele dagen dicht.
Dan zet je haar toch in godsnaam gewoon even in een kleine ruimte waar ze niet uit kan?
Ik vind dit eerder een beetje als gemakzucht klinken.
Bluem schreef:Het gaat hier niet om niet snappen.. 1 van de kittens kan dan echt net zo goed naar die mensen toe lopen als dat een asielkitten dat wel of niet kan doen, daar zit gewoon geen verschil.
MarcoBorsato schreef:booster ik snap dat je er voor hebt gezorgd dat de kittens goede huisjes hebben, maar ik bedoel: Elk pretnest kitten zorgt ervoor dat een asielkitten niet genomen wordt. Daarom moeten de mensen die het resultaat van mijn fout nemen óók een asielkitten nemen van mij. En ik vind je reactie oppervlakkig omdat je niet verder kijkt dat je neus lang is wbt de asiels die vol zitten en het nutteloze van je poes 5 keer zwanger te laten worden. Dan moet je jezelf toch eens afvragen of je wel een poes kan houden als ze zo vaak ontsnapt. En ja katten houden van hun vrijheid, maar een afspraak bij de DA is zo gemaakt, baarmoedertje eruit en ze kan geen kwaad meer. Ik heb ook een fout gemaakt hoor, ik heb ook 3 kleine baby'tjes hier zitten, maar ik heb ervan geleerd en Elvis gaat onder het mes als het grut weg is.
molly88 schreef:lieveli daar hoef je je niet onverantwoordelijk voor te zijn hoor en hoezo zo´n fout als of jij nooit geen fouten maakt hahahahahaha ik lach me ziek om jou
arankapony schreef:Iedereen die een kat gaat nemen moet ze meteen steriliseren, dit voorkomt ook dat er veel jonge poesjes worden geboren en de asiels volzitten. Hier ben ik het mee eens. Wij hadden ooit een keer één kater, die habben we ong 12 jaar gehad. Daarna is die kat weggelopen en zijn we naar het kattenasiel gegaan om een zwarte kater. Die kat kwam ook vaak bij andere mensen, dat we eerst niet door hadden, die mensen kwamen later bij ons bij de deur en zeiden dat ze onze kat wel graag wilden hebben, en dat mocht. Toen hadden we geen kat meer. Mijn moeder heeft weer een nieuwe kat opgehaald en dat was een poes, ze wilde niet eens even de tijd nemen om dat beestje te laten steriliseren. En toen begon het, die kat kreeg stééds weer opnieuw kittens!
Dus ik raad ook aan, als je een kat neemt laat die dan eerst steriliseren!!
molly88 schreef:hallo, mensen we zitten hier niet op school en wat maakt het uit als booster wat schrijf fouten maakt????? wat zielig zeg want je kunt niet zeggen van ik maak nooit geen fouten want dat kan niet want iedereen maakt fouten!!!!!
molly88 schreef:maar ja de meeste mensen hier volgens mij niet en hebben ook geen hart
HBVisser schreef:Ik ben zeer zuinig op mijn katten en hou ontzettend veel van ze.