Poes 1 kwam om 18.55 en woog 82 gram Poes 2 kwam om 19.00 en woog 72 gram Poes 3 kwam om 21.30 en woog ook 82 gram Poes 4 kwam om 21.42 en woog 85 gram
Ze zijn allemaal zwart met een beetje wit, behalve nummer 4, die is wit met een beetje zwart
Dat plassen was idd het vruchtwater, het ging ook heel raar. Ze kwam ineens aangerend (!) en ging languit op mn schoot liggen, en na een kwartiertje stond ze op en ging heel onrustig lopen. Uiteindelijk ging ze in het holletje van haar krabpaal liggen waar ze nooit ligt, maar dat ik heel krap dus ik heb haar er uitgelokt en de doos op die plek gezet. Ik was bang dat ik haar weeen niet zo herkennen maar die waren vrij duidelijk . De eerste 2 kwam vrij snel na elkaar, en daarna om half 10 kwam de 2e lichting. Ze drinken allemaal goed, behalve de 2e, die is ook het kleinst, maar ze is niet heel stil ofzo. Ze slaapt wel veel maar scharrelt ook dus we kijken het even aan. Pff... Ben blij dat het erop zit.
Elvis was heel lief tijdens de bevalling, maar ze raakte in paniek als ik even wegging. Alleen bij het laatste poesje heeft ze even gejammerd, maar verder niet. Ik ben onwijs trots op mijn prinses
mooi, goed in de gaten houden en zoveel mogelijk aanleggen. Hier mocht ik ook de kamer niet uit om even te pinkelen of madam begon te bleren, gelukkig heb ik een grote blaas. maar gelukkig kan je nu lekker slapen vannacht! of denk je dat ze je op komt zoeken met dr kids, dan kun je beter de doos naast je bed neerzetten...
En ik hou ze niet, ik heb al eens een kitten in huis genomen bij Elvis en zolang Bowie klein was ging het heel goed, maar zodra Bowie wat ouder werd ging het mis, dus ik durf het niet. Elvis heeft wel een vriendinnetje, die woont naast ons en daar speelt ze veel mee, en dat gaat goed.