Barco schreef:Als mijn vader in huis is, of iemand anders die het aandurft, dan mag hij die spin van mij best buiten zetten. Maar als er niemand is die me kan helpen, dan durf ik hem niet op te pakken hoor. Laat staan in de buurt komen. Met héél veel moeite weet ik me er vaak toe te zetten er met een schoen of iets op af te gaan en van zo groot mogelijke afstand, rustig aan zodat ik zeker weet dat ik in een keer goed sla, dat beest dood te meppen. Vervolgens ben ik daar zo snel mogelijk weer weg tot iemand dat lichaampje heeft opgeruimd.Ik snap niet waarom die beesten dood moeten omdat iemand er bang voor is. Ja ik ben ook weleens bang voor de tandarts. Moet ik die dan ook maar doodslaan!?!?!?!
ik vind spinnen niet fijn. Maar bij mij gaan ze weer naar buiten. Ze zullen wel nuttig zijn voor vliegjes of muggen.

Sorrie, maar ik kan er echt niet tegen als een spin in mijn buurt rond loopt. Tuurlijk, ze zitten ook wel tussen de muren, maar daar kan ik niet bij en daar denk ik liever niet aan.