Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

noellee

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:36

Mijn hondje slaapt ook altijd op mijn bed. Meestal maar voor een uurtje, want daarna gaat mijn vader haar uitlaten en slaapt ze weer beneden in haar eigen mandje.

Maar ik zou er niet aan moeten denken om een konijn ofzo in bed te hebben hoor, of ratten Clown

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:42

Ik heb twee ontvlooide schoongewassen poezels... 1 zonder haar en 1 die bijna niet verhaard, ze mogen van mij lekker op bed slapen Knipoog
Princess ligt al vanaf kitten af aan gezellig bij ons onder de dekens... vies is ze niet, deze kale dame ruikt heerlijk naar zwitsal Clown

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:48

Bij ons komen de huisdieren in principe ook niet boven. Toch smokkel ik mijn dwergkeesje af en toe wel mee, maar na een half uur op mijn voeteneinde te hebben gelegen vertrekt ze meestal weer naar beneden

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:49

Jullie hebben het ook steeds over '' vieze '' haren Huilen van het lachen onze minimaltesers verharen écht niet.. ze ruiken ook gewoon lekker naar ons Huilen van het lachen

edit; http://www.mijnalbum.nl/Foto-PSUZFOZK.jpg als deze 4 kraaltjes mij aan staan te kijken of ze op bed mogen kan ik echt geen nee zeggen Nagelbijten / Gniffelen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:55

Bij ons mogen de katten absoluut niet boven komen. Ik wil geen haren op m'n bovenverdieping.
Dieren in bed vind ik smerig.
Helemaal prima voor wie het leuk en gezellig vind, maar ik zou bv ook behoorlijk afknappen als ik bij een nieuwe partner bleef slapen en de hond zou ook in bed slapen Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:55

bij ons mogen de honden ( labradors) ook niet op bed of op de bank maar bij mn tante wel..
ze stinken niet en tja..de haren heb je toch wel overal, ook als ze niet in je bed liggen
en met dominantie hebben we/zij nooit een probleem gehad..
t enige probleem is..
dat zo'n hond t in zn eentje het presteerd om het HELE bed in beslag te nemen..
toen ik daar bleef slapen sliep ik een nachtje op een klapbedje..
en vond ik t wel gezellig als onze hond er bij kwam liggen..nou, na 5 minuten had ze mij uit dat bed gekicked..
en dan nog verontwaardigt zijn toen ik der wegstuurde Tong uitsteken

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:59

Quarterh0rse schreef:
M'n kat en ik vechten altijd om het kussen Clown
Heb een hard en zacht kussen en allebei willen we die harde hebben... leg hem dan op die andere neer maar meneer weet zich s nachts zo te
draaien dat ie uiteindelijk op allebei ligt. Verder krijg ik vaak genoeg een poot in m'n oog of rug geduwd omdat meneer zich uitrekt.
Verwend? Valt best mee... Vork

Dat ken ik, maar ik vind het altijd wel gezellig en ik voel me veilig, heb sindsdien ook niet zo veel nachtmerrie's meer !

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:00

mijn hondje slaapt ook wel eens op bed, als ik mijn benen gevouwen heb, gaat die daar in liggen en pitten maar! vind het altijd wel lief, is die hond ook weer blij Tong uitsteken maar knaagdieren in bed... nee.. ik denk dat ik er dan niet meer in kom Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:04

Mijn honden slapen naast mij op bed met de kop op t kussen naast mijn hoofd.
De honden gaan gewoon ook obnder de douche met speciale shampoo voor ze en het bed word regelmatig verschoond, vind t dus nie smerig, en als je opstaat uit je bed kan je ook douchen Knipoog
Mijn honden stinken dus zeker niet.

En als je hond luisterd als je ze van bed stuurt zie ik er geen probleem in qua dominant gedrag, geen van mijn bijde honden is dominant

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:16

Af en toe slaapt mijn JR in bed. Helemaal onder het dekbed aan het voeteneind. Vindt ze heerlijk. Vooral in de winter want het is een koukleum. Nu met het verharen slaapt ze gewoon beneden. Ik maak er allemaal niet zo'n punt van. Ze ligt nu al de hele avond in het mandje op mijn slaapkamer terwijl ik beneden zat tv te kijken. Dat mandje staat tevens onder mijn bureau waar de pc opstaat. Dan maar weer een extra keer stofzuigen.

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 00:16

Mijn katten mogen niet in de slaapkamer om een aantal redenen:
- Ik ben bang dat ik in mijn slaap bovenop ze ga liggen, vooral toen ik ze net had (ukkie's van 9 weken).
- Mijn kater heeft de rare gewoonte om als hij de kans krijg op mijn gezicht te gaan liggen en houdt er geen rekening mee dat ik ook nog wil ademen.
- Ze zijn zo hyperactief dat ze mijn de halve nacht wakker houden, en dat kan ik niet gebruiken.
- Ik hoop dat mijn katten toch wel een jaar of 15 mee gaan en tegen die tijd hoop ik toch een gezinnetje te hebben. Niet iedereen houdt van katten in bed, en ik weet niet hoe mijn toekomstige vriend daarover denkt.
Vies vind ik het niet om ze in bed te hebben.

Mijn cavia's mogen niet in bed omdat:
- Ze niet ze niet echt zindelijk zijn en ik dat dus wel vies vind.
- Omdat ik bang ben dat ik ze plet in mijn slaap.
- Ze kunnen uit bed vallen, ontsnappen, e.d.
- Ze vreten aan kabeltjes van de tv, de wekker, de telefoon, het bedlampje, etc, met het risico dat ze onder stroom komen te staan.

Bovendien zijn hier zowel de katten, als de cavia's met zijn tweeën, en als ze tegen iemand aan willen kruipen kruipen ze maar tegen elkaar aan.

Honden hebben een geur bij zich die ik echt vind stinken, dus die zouden bij mij ook niet in bed mogen.
Konijnen, hamsters, ratten, etc. is om dezelfde redenen als de cavia's.

Cinnepin, is het niet slecht voor de huid van de hond om hem zo vaak te douchen?
Water en shampoo tasten de vetlaag aan en drogen de huid uit.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 01:20

Onze twee (redelijk grote) honden slapen in de slaapkamer, maar niet in bed. De één naast het bed, de ander heeft zelf een hokje achter het opbergluik gemaakt. Clown
De lab-mix zou het liefst wel in bed slapen. Maar dat is geen pretje. Ze begint gezellig, maar keert je al gauw haar pootjes toe en gaat dan watertrappelen Haha! Of ze vindt het te warm, en verlaat met deken en al het bed. Gevolg, mevrouw ligt heerlijk op de grond op de deken (van 2.40m), en in het bed is het... koud.
De Schotse Collie is blind, voor hem is het bed sowieso te hoog. In de caravan heeft hij wel eens op bed gelegen, maar ik heb het idee dat hij zich dan niet durft te bewegen. In elk geval lag hij 's ochtends in precies dezelfde houding als de avond ervoor. Ach gut

Principieel heb ik er dus niets tegen om de huisdieren in bed te hebben. Ik ben opgegroeid met een poedel die vrijwillig als kruik fungeerde. Maar een poedel verhaart niet, onze huidige honden wel, dat vind ik ook een nadeel.
Katten zou ik sowieso niet in m'n slaapkamer willen, maar ook niet in huis, want dan blijf ik in een niesstuip.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 01:37

Wil overigens nergens ratten of muizen en al helemaal niet in mn bed,gadverrrr!!Mijn hondje mag overigens ook niet in bed hooguit swinters op het voeteneind maar op eigen risico dat ie snachts geen schop krijgt in mn slaap,meestal gaat ie dan vanzelf wel van bed af en ernaast op de grond liggen.Kan namelijk niet tegen die jeukharen,lig ik heel de nacht te krabben!!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:53

onze pup mag nooit op de gehele bovenverdieping, inclusief slaapkamer. Gewoon omdat hij een enorme dribbelkont is en wij onze slaap ook nodig hebben. Verder omdat hij moet leren om wat zelfstandig te zijn (leren alleen zijn). De kat mag, sinds de hond er is wel naar boven omdat daar het eniige plaatsje voor zichzelf is, waar geen hond aan haar kan. (pup wil spelen met haar, maar zij blaast dan , en mept met de poten). Poes slaapt dus steevast elke avond op mijn ma haar bed. Maar als poes besluit om op te staan (hard miauwen, krabben met de voorpootjes tegen de kasten en deuren, ...), ook al is dat slechts om 4 uur 's morgens, dan kunnen wij in pyama haar buiten steken. Vork
Laatst bijgewerkt door AstraGirlie op 28-04-08 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:57

Mijn kat ligt altijd op het voeteneind Haha! Soms, als ze het koud heeft wil ze zelfs onder de deken.. Ik vind het geen probleem Haha!

Maar mijn muizen mogen echt niet op bed, dat vind ik gewoon niet fris.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:54

Quarterh0rse schreef:
M'n kat en ik vechten altijd om het kussen Clown
Heb een hard en zacht kussen en allebei willen we die harde hebben... leg hem dan op die andere neer maar meneer weet zich s nachts zo te
draaien dat ie uiteindelijk op allebei ligt. Verder krijg ik vaak genoeg een poot in m'n oog of rug geduwd omdat meneer zich uitrekt.
Verwend? Valt best mee... Vork

Haha ja echt he Haha!
Ga ik 's nachts even wat water halen, liggen ze allebei helemaal over de breedte uitgestrekt als ik terug kom Nagelbijten / Gniffelen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:03

mijn hond is er deze nacht in geslaagt mijn deken weg te gooien.. heel fijn als het dan ook onvindbaar is.. heb ik maar wat fleece'jes genomen, en deze ochtend heb ik mn deken ergens in de keuken gevonden! XD.. en mijn hond komt dan met zo'n zielige oogjes naar me toe XD echt zo schattig, maar ohzo vervelend.. Haha!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:06

mijn kleine kruising JRxyork die vrijwel niet ruit (dankzei de york die erin zit) mag wel eens in bed slapen...mijn amerikaanse bulldog niet want die verliest wel zoveel haar dat vind ik niet fris in mijn bed (en hij is ook wel erg groot)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:56

Mijn katten slapen op bed en ik vind het maar wat gezellig. Op bed en niet onder mijn deken want dat vind ik niets.
Mijn bed verschoon ik minimaal 1x per week, mijn katten hebben geen vlooien (houd ik goed bij), ik kam ze iedere dag/om de dag voor de haren.

MarsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:12

No way dat ook maar één dier in mijn bed slaapt
Ik ben gek op dieren wij hebben hier een hond en verschillende
knaagdieren waar ik echt gek op ben, maar iedereen slaapt op
zn eigen plek Knipoog
Ookal ben ik niet vies van ze, in mijn bed vind ik geen prettig idee

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 07:53

Mijn Jack slaapt ook bij ons in bed. Super vind ik dat. Haha!
Toen we haar kochten was ze eigenlijk nog iets te jong en ze was zo klein, dat ik haar bij ons in bed legde. En ja dat is er eigenlijk niet meer uit gegaan. Bloos
Ze is nu 6 maanden en als ik tegen haar zeg dat ze op haar kussen moet slapen doet ze dat meteen, geen probleem. Maar het liefst toch wel bij ons in bed. En ook echt onder de dekens, net als een mens. Dan ligt ze vaak op haar rug, met haar achterhoofd op mijn arm. Geweldig. Lovers

Ik las overigens ergens dat dat met opvoeding te maken heeft, maar dat is niet helemaal waar. Vroeger hadden we ook een hond,die mocht absoluut niet boven komen. Toen ik samen ging wonen hadden we een rottweiler en die sliep alleen bij mij in bed als mijn vriend aan het werk was (werkte 's nachts) omdat ik bang was. Bloos Nu wonen we tijdelijk bij mijn ouders en mijn hond was niet echt gewenst, dus mijn ouders wenste er geen last van te hebben, dus hij moet sowieso op onze kamer slapen.
Maar ik vind het hartstikke fijn, mijn meisje in bed. Ik zie haar ook echt een beetje als mijn kindje. Bloos
Ik sleep haar de hele dag overal mee naartoe, ze gaat mee werken etc, is dus bijna nooit alleen. Dus 's avonds ook lekker bij ons! Overigens is het geen probleem als wij eens 's avonds weg gaan, dan slaapt ze zelf in haar eentje gewoon op bed. Knipoog

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:04

Mijn katten mogen in bed en soms mijn hond ook.
Ow ja,niet elke hond kwijlt Clown (moet er niet aan denken om dat terug te vinden in bed) en stinkt.
Die van mij iig niet,anders mocht ie er echt niet bij liggen.
Maar de ratten,heb er ook 2,blijven mooi in hun kooitje.
Ik vind hun pies zo naar ruiken,dat ik de hele kooi niet eens in mijn slaapkamer wil hebben.

Met katten en een hond heb je natuurlijk haren in bed.
Maar als je jezelf gewoon goed verzorgd en je bed ook,zie ik het probleem niet.
Ik zal nooit de deur uitgaan zonder te douchen en mijn bed wordt 2 keer per week gewassen.

Lang leve de gezelligheid,al had kitty-lief me wel erg vroeg wakker vanmorgen Clown

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:08

Mijn ene kat ligt heel vaak bij mij op bed, en dan gaat hij gewoon bovenop de dekens achter mijn benen liggen (of er bovenop) meestal doet hij dat toch pas als ik al slaap dus maakt me niet uit. Onze andere kat slaapt gewoon uit zichzelf beneden, maar ze mag wel in bed als ze wil.
Als ik later een hond heb zou die ook gewoon bij mij mogen slapen. Tenzij er zoveel haar afkomt dat het echt niet lekker meer is zeg maar. Dan krijgt ie gewoon een plekje naast het bed. Knaagdieren zou ik dan weer niet in bed willen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:38

Onze jack russels slapen soms bij ons in bed en dat is meestal omdat we veel weg zijn geweest in de avond.
Dan mogen ze mee naar bed en ik heb daar geen moeite mee.
Eventuele haartjes zuig ik smorgens uit mijn bed en zowiezo iedere week wordt het beddengoed verschoont.
Ze vinden dat heerlijk maar als ze beneden moeten blijven vinden ze minder leuk maar dat is geen probleem.
Ze gaan dan niet liggen janken of klieren.
Ik ken mensen die hun hond altijd in bed hebben en de hond wil ook niet meer anders.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 09:35

Sonja schreef:
Bij ons mogen de katten absoluut niet boven komen. Ik wil geen haren op m'n bovenverdieping.
Dieren in bed vind ik smerig.
Helemaal prima voor wie het leuk en gezellig vind, maar ik zou bv ook behoorlijk afknappen als ik bij een nieuwe partner bleef slapen en de hond zou ook in bed slapen Haha!

Ik heb dat andersom, zou vreselijk afknappen op een nieuwe partner waar de hond beneden in zijn mand of bench moet blijven.. Haha!