Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwerte schreef:moet niet, als het al kort is gaat het prima. Zoals ik al zei is dat vooral om goed te kunnen wassen, kom je beter op de huid. Als zn vacht daar al erg kort is hoeft dat niet.
Inderdaad handig zo'n zusje!
hestejente schreef:Oh, jij hebt er verstand van merk ik al... hij heeft 1 plekje waar hij aan krabt, midden onder zijn kin. Je kan het goed zien omdat zijn vachtje daar wit is. Hij zit er niet steeds aan hoor, het lijkt het meest op een gewoon wondje. Het is ongeveer zo groot als een mensenpuistje. Rond pasen had hij het ook, op dezelfde plek, dat is toen weggegaan en nou is het er weer. Het bultje op zijn lip is wat kleiner en daar zit hij ook niet aan.
Ireen_ schreef:hestejente schreef:Oh, jij hebt er verstand van merk ik al... hij heeft 1 plekje waar hij aan krabt, midden onder zijn kin. Je kan het goed zien omdat zijn vachtje daar wit is. Hij zit er niet steeds aan hoor, het lijkt het meest op een gewoon wondje. Het is ongeveer zo groot als een mensenpuistje. Rond pasen had hij het ook, op dezelfde plek, dat is toen weggegaan en nou is het er weer. Het bultje op zijn lip is wat kleiner en daar zit hij ook niet aan.
Mijn kat heeft dit ook gehad toen hij jong was! Een zwart plekje onder zijn kin. Is inderdaad acne
Wij hebben er niks aan gedaan, kon ook niet echt volgens de dierenarts, maar hij had er ook weinig last van. Nadat hij een jaar of 3 was heeft hij het nooit meer gehad.
Rosa_ schreef:is dooooodsbang voor speelgoedmuisjes, maar komt met de grootste ratten aanzetten
poes schreef:Dat van dat kaptafeltje is ook echt gek
Pluizebolpum schreef:Weet iemand trouwens of er iets vreemds in Sleepytime thee van Celestial Seasonings zit?