Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schaam schaam...Heeft hij antibiotica gehad? (moet alleen bij ernstige gevallen) En anitseptische shampoo om het te wassen?
Clearasil voor katten
) Die shampoo kun je vast gewoon bij de DA halen!
En dat raam is niks nieuws te zien, kamer ernaast heeft hetzelfde uitzicht.... toch maar een plankje daar maken dus!
Zwerte schreef:moet niet, als het al kort is gaat het prima. Zoals ik al zei is dat vooral om goed te kunnen wassen, kom je beter op de huid. Als zn vacht daar al erg kort is hoeft dat niet.
Inderdaad handig zo'n zusje!
Hopelijk is ze ook bereid om te helpen wassen.
hestejente schreef:Oh, jij hebt er verstand van merk ik al... hij heeft 1 plekje waar hij aan krabt, midden onder zijn kin. Je kan het goed zien omdat zijn vachtje daar wit is. Hij zit er niet steeds aan hoor, het lijkt het meest op een gewoon wondje. Het is ongeveer zo groot als een mensenpuistje. Rond pasen had hij het ook, op dezelfde plek, dat is toen weggegaan en nou is het er weer. Het bultje op zijn lip is wat kleiner en daar zit hij ook niet aan.

Ireen_ schreef:hestejente schreef:Oh, jij hebt er verstand van merk ik al... hij heeft 1 plekje waar hij aan krabt, midden onder zijn kin. Je kan het goed zien omdat zijn vachtje daar wit is. Hij zit er niet steeds aan hoor, het lijkt het meest op een gewoon wondje. Het is ongeveer zo groot als een mensenpuistje. Rond pasen had hij het ook, op dezelfde plek, dat is toen weggegaan en nou is het er weer. Het bultje op zijn lip is wat kleiner en daar zit hij ook niet aan.
Mijn kat heeft dit ook gehad toen hij jong was! Een zwart plekje onder zijn kin. Is inderdaad acne
Wij hebben er niks aan gedaan, kon ook niet echt volgens de dierenarts, maar hij had er ook weinig last van. Nadat hij een jaar of 3 was heeft hij het nooit meer gehad.
Heel handig. Zeiknatte kat door je huis, haha overal pootjes.
De hele tijd op je dekbed springen en in de hoes gaan zitten.

Rosa_ schreef:is dooooodsbang voor speelgoedmuisjes, maar komt met de grootste ratten aanzetten

Wij hebben een dikke, luie kat die altijd in de hal slaapt/eet.. Nu was de hond een keer in de hal gekomen en wou aan de brokjes beginnen.... Nou, dát heeft hij geweten! De kat is van de plank afgerénd en maar meppen/blazen.. rézen door die hal heen.. Arme hond was helemaal in paniek, ook helemaal door de hal heen rennen en uiteindelijk de uitweg gevonden naar zijn slaapplek
. De kat is daarna weer gewoon rustig gaan slapen, alsof er niks was gebeurd, maar de hond.. Die durft nog steeds niet de hal in te komen
.
. Alles om zijn eten te beschermen he
. poes schreef:Dat van dat kaptafeltje is ook echt gek

Pluizebolpum schreef:Weet iemand trouwens of er iets vreemds in Sleepytime thee van Celestial Seasonings zit?
)