Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DenK4ever schreef:Sky wordt aanstaande zondag 1 jaar
Wienna schreef:Heel misschien van de zomer wel... als alles doorgaat een doggenteefje
naadje24 schreef:welk gedeelte van almere woon je?
mijn nichtje woont in kruidenwijk....dat ken ik dus en vind ik kwa reis ook wel meevallen...dus almerestrand zou misschien eens een optie zijn
DenK4ever schreef:naadje24 schreef:welk gedeelte van almere woon je?
mijn nichtje woont in kruidenwijk....dat ken ik dus en vind ik kwa reis ook wel meevallen...dus almerestrand zou misschien eens een optie zijn
Ik woon aan de rand van waterwijk, aan de kant van kruidenwijkHeb overigens zelf ook 2 maandjes in kruidenwijk gewoond
Ik ga met sky regelmatig naar het bos bij pampus, dat is ook leuk.
maar rij ook met enige regelmaat met sky langs [***] als ik naar mijn ouders in Middenmeer ga, dus dat is misschien ook wel een keer te combineren
Essssss schreef:Ze zijn niet gecastreert of gesteriliseert, dat betekent dus dat Faya misschien pups krijgt. Maar eigenlijk willen we dat voorkomen. Hier in Spanje houden ze niet zo van honden, en in Juli gaan we terug naar Nl. We kunnen niet 10 pups in de auto meenemen. En bovendien, bij de eerste loopsheid mag ze nog geen pups krijgen. Verdubbelt de kans op Hd, en de kans op meer dode pups. Maar uitelkaar houden is tot nu toe niet gelukt.
.
Essssss schreef:. Maar uitelkaar houden is tot nu toe niet gelukt.
.
spatter schreef:wat is dat nu voor onzin
je kunt toch kennels maken voor je honden of een hondenkamer
dit gaat geheid mis op het moment dat ze echt vruchtbaar is en dan zit je met een pup die pups krijgt
zelfs de 2de loopsheid is veels te vroeg voor een hond
dan zijn ze net een goed jaar oud
als je persé een reu en een teef wil houden moet je voorzorgsmaatregelen nemen en anders wachten tot de eerste goed en wel geholpen is voor je de volgende neemt