SmeeJ schreef:Dit was die spin in het kantoor.
Het glas paste er niet eens helemaal omheen
Oww walgelijk.! die is groot!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SmeeJ schreef:Dit was die spin in het kantoor.
Het glas paste er niet eens helemaal omheen

itske schreef:Wees blij dat je zo niet wakker wordt.
[img]http://www.joriscollier.com/foto's/jpeg/spin_in_mond.jpg[/img]
itske schreef:

Die achter die klok...
Ik ben sowieso bang voor spinnen, maar deze grote joekels durf ik niet eens dood te slaan. Waarschijnlijk omdat verschillende pogingen om ze te killen mislukt zijn. Zo kroop er 1 vrolijk weer uit de stofzuiger, en racete een ander doodleuk door nadat ik hem een mep verkocht had.
Hele avond met opgetrokken benen gezeten, maar het monster liet zich nie meer zien. Ik ben naar boven gegaan om te gaan slapen maar bedacht me opeens dat ik iets beneden had laten liggen. Toen ik het licht bovenaan de trap aandeed zag ik hem al zitten onderaan de trap....Groot bruin monster in het formaat van de foto op de eerste pagina. Zo groot had ik ze in ieder geval nog nooit gezien.
Ik heb een tijdje verstijfd van angst op de trap gestaan, toen ben ik weer naar boven gelopen om een schoen van mijn vriend uit de kast te pakken. Maat 45 moest dat toch wel aankunnen. Ik heb nog getwijfeld om een foto te maken, maar ik was bang dat hij dan weer zou gaan rennen. Ik heb het uiteindelijk aangedurdf om hem tot 1 trede na te naderen en vanaf die afstand heb ik met volle kracht de schoen op zijn harses gesmeten. Om zeker te zijn dat hij het echt niet zou overleven heb ik daarna een limonadefles uit de koelkast gepakt en daar flink mee in de schoen gestampt. Maar ja, dan moet je nog checken of hij dood is....Om 0.15 kwam mijn overbuurman thuis en ik ben zo kansloos geweest om in mijn pyama de straat op te gaan en hem te vragen of hiuj alsjeblieft wilde checken of het kreng er geweest was.
Mijn buurman heeft geloof ik nog nooit zo gelachen, maar hij was morsdood.
Ik heb die nacht alleen geen oog dichtgedaan en 3 dagen later heeft een vriend het kastje nog eens grondig doorzocht op familieleden.
Sall schreef:*Hahahahahahaha*
ik dacht, laat ik MissJ nou deze link niet zien, die kan vast de hele week niet meer slapen!
te laat.
Ik zit ook de hele tijd als 1 of andere masochist naar die foto's te kijken

*ril*
Vientje schreef:Ik wist dat ik dit topic niet moest openen...
Ben nou helemaal paranoïde en zie en voel overal van die vieze dikke spinnen*ril*

wat verschrikkelijk!hahahaaaaaaa.
bij ons zitten ze ook in de schuurVanillala schreef:http://i34.photobucket.com/albums/d134/ ... spider.jpg
Ik vond deze in de keuken. Mijn poes heeft 'm doodgemaakt
MissJ schreef:Wolfspin, dat heb ik idd wel eens eerder gehoord.
Maar mensen snappen vaak wel wat ik bedoel als ik zeg: "Je weet wel, van die walgelijke grote bruine of zwarte spinnen die zo heel hard lopen"
Die spin van dat kantoor, dat is ook een grote zeg wat een griezel!!!