Black and Tan Jack Russel aan het bvallen, met foto's!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: Black and Tan Jack Russel aan het bvallen, met foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:51

Kris wat groeien ze hard zeg

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 09:05

assie schreef:
nathalie25 schreef:
wat zijn ze onzetten leuk gefeliciteerd!

en als ik dit topic moet geloven is de ts bijna verantwoordelijk voor alle ellende met dieren(oke ook ik overdrijf nu een beetje)

nou ts ga je diep schamen hoe durf je vooronderzoek te doen naar eventuwele eigenaren !en als de pups geboren zijn mams en de pups nog rust gunnen ook
Haha! ja sorry hoor ik zie het wel eens erger

ik hoop dat de nieuwe eigenaren een hoop lol en plezier krijgen van hun huiselijk opgegroeide pups!

Tsja, aangezien ik er niks meer over mag zeggen, mag jij natuurlijk nog wel even reacties uitlokken Rolleyes

Ach, ik blijf erbij, achterlijk om nestjes te fokken met kruisingen als er nog zóveel in het asiel zit.

O en om ontopic te zijn, wat zijn ze toch weer vreselijk lelijk. Pupjes vind ik pas leuk worden met een week of 3. Daarvoor zijn het altijd van die lelijke wormen.

ach kom op ik bedoelde het niet als uitlokking! laten we alsjeblieft niet zo kort loontje hebben!

en ik ben het wel met je eens jonge dieren zijn heel schattig maar zo lelijk de eerste weken Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 09:07

nathalie25 schreef:
ach kom op ik bedoelde het niet als uitlokking! laten we alsjeblieft niet zo kort loontje hebben!

en ik ben het wel met je eens jonge dieren zijn heel schattig maar zo lelijk de eerste weken Bloos

Lees dan eerst je post na voordat je hem plaatst, dit was behoorlijk uitlokkend. Ook ik zat mezelf hier helemaal op te vreten omdat we dankzij de nieuwe regeltjes nergens meer op mogen reageren. Bah.

*gaat nu zitten wachten op een streng pb'tje van een moderator Rolleyes *

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 17:27

pubelia schreef:
Hooi haatdragend beterwetend bokt. De TS geeft duidelijk aan dat ze weet waar ze mee bezig is, en dat ze voor de puppies een goed nieuw huis gaat zoeken, waarom dan nog met modder gaan gooien?

Dat dit miss niet 100% jack russel is mag ze dus eingelijk niet zeggen dat de jack russel van haar aan het bevallen is?

Geen papieren geen jack russel, maar vaker wel gezonder imo. Dus geniet maar lekker van je JR TS Knipoog

Ik vind het heel erg leuk zo'n nest, en hoop dat je er lekker van kan genieten en ze je in de nacht niet te veel wakker houden. Haha! Heb je al toekomstige baasjes gevonden voor de puppie?

Dit heeft niks met papaieren te maken genetisch KAN een JRT niet Black and Tann zijn. Ik vind het juist heel goed dat er mensen hun mond open doen want het is veel makkelijk niks of 'ach wat leuk' te zeggen. En ben er trots op dat dat bij Bokt dus wel gebeurt.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:18

En ik vind het schatjes om te zien hoor! Veel geluk met ze Knipoog

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:41

Alle dieren moeten maar papieren hebben ,en de beste stamboom ect.
Er zijn GENOEG mensen die zo'n hondje willen ik durf te wedden dat als zij een advertentie zet dat die hondjes binnen 2/3 weken weg zijn.
Als mensen bij paarden de meest vage kruisingen doen hoor ik er nooit wat over.
verder vind ik het mooie hondjes, ze krijgen vast een leuk baasje Ja

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:23

welmoedz schreef:
Alle dieren moeten maar papieren hebben ,en de beste stamboom ect.
Er zijn GENOEG mensen die zo'n hondje willen ik durf te wedden dat als zij een advertentie zet dat die hondjes binnen 2/3 weken weg zijn.
Als mensen bij paarden de meest vage kruisingen doen hoor ik er nooit wat over.
verder vind ik het mooie hondjes, ze krijgen vast een leuk baasje Ja

je snapt niet wat er gezegd word, daarbij mag je er niet meer over doorgaan, of nou ja... misschien mag jij dat wel, maar mag er dan niet meer op terug gereageerd worden ( en laat ik daar dan even poep aan hebben Knipoog )

misschien moet je eerst alles goed lezen, ook de bezwaren en dan nog eens reageren Knipoog

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:25

Kris schreef:
Ja, ik weet nog steeds wat ik doe en ja, ik heb al 4 gezinnen die een pup willen en die had ik al voor ik mijn teefje liet dekken. Van het nest van vorig jaar zijn alle 4 de pups heel goed terrecht gekomen, ik ken deze mensen langer en ook persoonlijk en het zijn geen marktplaats hondjes.

leuke hondjes, maar waarom staan ze dan nu wel op marktplaats? je had toch meer gegadigden als pups? (ze zijn echt heel schattig hoor, maar wij zijn al voorzien Knipoog )

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:39

aaaaaaah wat schattig.. en poepig Tong uitsteken

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:22

swatch schreef:
Kris schreef:
Ja, ik weet nog steeds wat ik doe en ja, ik heb al 4 gezinnen die een pup willen en die had ik al voor ik mijn teefje liet dekken. Van het nest van vorig jaar zijn alle 4 de pups heel goed terrecht gekomen, ik ken deze mensen langer en ook persoonlijk en het zijn geen marktplaats hondjes.

leuke hondjes, maar waarom staan ze dan nu wel op marktplaats? je had toch meer gegadigden als pups? (ze zijn echt heel schattig hoor, maar wij zijn al voorzien Knipoog )

Lips are sealed wat verbazend zeg... foei toch modje, ook nog liegen ook

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:33

Ach, da's niet de eerste mod die liegt en het zal de laatste ook niet zijn ben ik bang......

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 06:37

Ik had voor twee hondjes een heel goed adres, maar helaas zijn die mensen na het lezen van een paar boeken (die ze van mij hebben geleend) erg onzeker geworden. Ik lieg niet hoor Billy, hondjes gaan nog steeds goed terecht komen, dat weet ik zeker. In het vervolg zal ik alles wat ik doe omtrent mijn honden dat hier melden. Ik ga ze nu uitlaten in het park, mag dat?
Toch fijn dat bokt nog steeds in de gaten houd wat ik in mijn personal life doe. Wat zou ik zonder al die "goedbedoelde" raad moeten, ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen zeg.

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:01

Kris schreef:
en het zijn geen marktplaats hondjes.

En nu staan ze dus wel op marktplaats.
Dat is dus liegen Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:11

Kris schreef:
Ik had voor twee hondjes een heel goed adres, maar helaas zijn die mensen na het lezen van een paar boeken (die ze van mij hebben geleend) erg onzeker geworden. Ik lieg niet hoor Billy, hondjes gaan nog steeds goed terecht komen, dat weet ik zeker. In het vervolg zal ik alles wat ik doe omtrent mijn honden dat hier melden. Ik ga ze nu uitlaten in het park, mag dat?
Toch fijn dat bokt nog steeds in de gaten houd wat ik in mijn personal life doe. Wat zou ik zonder al die "goedbedoelde" raad moeten, ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen zeg.

Maar uiteindelijk staan ze er wel op, en dat is juist wat die goedbedoelde raad je voor had gewaarschuwd....
Spijtig dat je nog altijd tegen die raad keert, uiteindelijk is het mischien eens denken waard. Ik kijk altijd op marktplaats trouwens zo interessant ben je ook niet hoor Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:19

ik zou je pups niet uitlaten in het park nee....

het zijn wel lekkere proppies Ja

(grappig kat, ik kijk ook altijd op marktplaats....soort verslaving net als bokt Knipoog )

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:49

Tja als je iedereen zijn advies en goed bedoelde raad op moet volgen zit je volgend jaar nog met de puppies. Gewoon doen wat jou het beste lijkt hoor!! Het zijn jou puppies....

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:26

Juffertje schreef:
Tja als je iedereen zijn advies en goed bedoelde raad op moet volgen zit je volgend jaar nog met de puppies.

Ja... dus? Lachen
Als 'fokker' moet je je realiseren dat er een kans bestaat dat je de pups niet kwijt raakt. En dat er altijd nog mensen zijn die op het laatst moment afhaken. En dan moet je de pups zelf houden tot er misschien wel iemand op je pad die ze een goed blijvend thuis kan bieden en ze niet naar een jaar in het asiel stopt... Dat zijn de consequenties van fokken Knipoog.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 14:26

Ik heb nooit gezegd dat die van mij naar een asiel gaan. Mocht ik geen geschikte nieuwe baasjes vinden, dan blijven ze lekker hier hoor!

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:43

Kris schreef:
Ik heb nooit gezegd dat die van mij naar een asiel gaan.

Nee, maar je hebt wel gezegd dat het geen marktplaatshondjes werden Knipoog

Kris schreef:
Mocht ik geen geschikte nieuwe baasjes vinden, dan blijven ze lekker hier hoor!

Dat is ook heel goed!
Maar ik reageerde meer op juffertje, die beweert dat als je alle adviezen in dit topic opvolgd, je de hondjes nooit kwijt raakt. Ik neem aan dat je ze liever langer zelf houdt en een goed thuis voor ze vind dan dat je er snel vanaf bent en ze straks in een asiel zitten (via de nieuwe baasjes, niet via jou)..

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:14

volgens mij krijgen deze pups wel een goed huisje daar zal zij wel voor zorgen.
dus daar maak ik me niet druk om

er zitten inderdaad veel honden in het asiel. meeste inderdaad kruisingen en ook jackrussels. ook ras honden sommige zelfs met stamboom.
en wie zegt dat stamboom honden niet worden weg gedaan
de rasveringen dan toch ook aan herplaats honden

oja een hond bij ons in het asiel kost 90 euro een honden onder een jaar 110 euro.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:58

Wat een schatjes Lovers

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:47

En hoe is het nu met ze?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:54

ben je de hondjes al kwijt??

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:55

cesara schreef:
oja een hond bij ons in het asiel kost 90 euro een honden onder een jaar 110 euro.

Dat is veel goedkoper dan uit een nest. En in een asiel heb je heel veel keuze: er worden veel jack russels gefokt, grootschalig aangekocht en grootschalig in het asiel gedumpt. banketstaaf, maar het is echt waar! In Almelo zaten er laatst wel 6.

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:16

mensen, blijft a.u.b. on topic in dit topic.
Denkt aan het aangscherpt BeestenBoelbeleid!!! Clown