Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
assie schreef:nathalie25 schreef:wat zijn ze onzetten leuk gefeliciteerd!
en als ik dit topic moet geloven is de ts bijna verantwoordelijk voor alle ellende met dieren(oke ook ik overdrijf nu een beetje)
nou ts ga je diep schamen hoe durf je vooronderzoek te doen naar eventuwele eigenaren !en als de pups geboren zijn mams en de pups nog rust gunnen ook
ja sorry hoor ik zie het wel eens erger
ik hoop dat de nieuwe eigenaren een hoop lol en plezier krijgen van hun huiselijk opgegroeide pups!
Tsja, aangezien ik er niks meer over mag zeggen, mag jij natuurlijk nog wel even reacties uitlokken![]()
Ach, ik blijf erbij, achterlijk om nestjes te fokken met kruisingen als er nog zóveel in het asiel zit.
O en om ontopic te zijn, wat zijn ze toch weer vreselijk lelijk. Pupjes vind ik pas leuk worden met een week of 3. Daarvoor zijn het altijd van die lelijke wormen.
nathalie25 schreef:ach kom op ik bedoelde het niet als uitlokking! laten we alsjeblieft niet zo kort loontje hebben!
en ik ben het wel met je eens jonge dieren zijn heel schattig maar zo lelijk de eerste weken
* pubelia schreef:Hooi haatdragend beterwetend bokt. De TS geeft duidelijk aan dat ze weet waar ze mee bezig is, en dat ze voor de puppies een goed nieuw huis gaat zoeken, waarom dan nog met modder gaan gooien?
Dat dit miss niet 100% jack russel is mag ze dus eingelijk niet zeggen dat de jack russel van haar aan het bevallen is?
Geen papieren geen jack russel, maar vaker wel gezonder imo. Dus geniet maar lekker van je JR TS![]()
Ik vind het heel erg leuk zo'n nest, en hoop dat je er lekker van kan genieten en ze je in de nacht niet te veel wakker houden.Heb je al toekomstige baasjes gevonden voor de puppie?
welmoedz schreef:Alle dieren moeten maar papieren hebben ,en de beste stamboom ect.
Er zijn GENOEG mensen die zo'n hondje willen ik durf te wedden dat als zij een advertentie zet dat die hondjes binnen 2/3 weken weg zijn.
Als mensen bij paarden de meest vage kruisingen doen hoor ik er nooit wat over.
verder vind ik het mooie hondjes, ze krijgen vast een leuk baasje
)
Kris schreef:Ja, ik weet nog steeds wat ik doe en ja, ik heb al 4 gezinnen die een pup willen en die had ik al voor ik mijn teefje liet dekken. Van het nest van vorig jaar zijn alle 4 de pups heel goed terrecht gekomen, ik ken deze mensen langer en ook persoonlijk en het zijn geen marktplaats hondjes.
)
swatch schreef:Kris schreef:Ja, ik weet nog steeds wat ik doe en ja, ik heb al 4 gezinnen die een pup willen en die had ik al voor ik mijn teefje liet dekken. Van het nest van vorig jaar zijn alle 4 de pups heel goed terrecht gekomen, ik ken deze mensen langer en ook persoonlijk en het zijn geen marktplaats hondjes.
leuke hondjes, maar waarom staan ze dan nu wel op marktplaats? je had toch meer gegadigden als pups? (ze zijn echt heel schattig hoor, maar wij zijn al voorzien)
wat verbazend zeg... foei toch modje, ook nog liegen ook
Kris schreef:en het zijn geen marktplaats hondjes.
Kris schreef:Ik had voor twee hondjes een heel goed adres, maar helaas zijn die mensen na het lezen van een paar boeken (die ze van mij hebben geleend) erg onzeker geworden. Ik lieg niet hoor Billy, hondjes gaan nog steeds goed terecht komen, dat weet ik zeker. In het vervolg zal ik alles wat ik doe omtrent mijn honden dat hier melden. Ik ga ze nu uitlaten in het park, mag dat?
Toch fijn dat bokt nog steeds in de gaten houd wat ik in mijn personal life doe. Wat zou ik zonder al die "goedbedoelde" raad moeten, ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen zeg.

) Juffertje schreef:Tja als je iedereen zijn advies en goed bedoelde raad op moet volgen zit je volgend jaar nog met de puppies.

. Kris schreef:Ik heb nooit gezegd dat die van mij naar een asiel gaan.

Kris schreef:Mocht ik geen geschikte nieuwe baasjes vinden, dan blijven ze lekker hier hoor!

cesara schreef:oja een hond bij ons in het asiel kost 90 euro een honden onder een jaar 110 euro.