Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:41

Succes, neem je dan wel je telefoon mee? of tenminste antwoordapparaat aan of voicemail. Zal je net zien dat ze bellen wanneer jij weg bent Nagelbijten / Gniffelen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:44

Hoop dat het idd jouw hondje is. Als hij zo vaak wegloopt is het misschien de moeite waard om hem te chippen.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:50

LadyElmira schreef:
Pfff heb net gebeld, ik wordt deze dag nog gebelt door de mensen die het hondje op hebben gevangen. Amivedi zei dat ze haar wilden houden als het baasje niet gevonden wordt, hoop dat het mijn hondje is. Sansje ken jij deze mensen dan?

Ik weet het niet... weet niet wie het zijn... maar ken genoeg mensen die aan de Noordersingel wonen, dus wie weet ken ik ze idd wel...

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:42

haai heb net je hele topic gelezen.

Ik zou idd ook helemaal gek worden als mijne weg was.

Ik hoop dat dit je hondje is ik hou het in de gaten ben erg benieuwd

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:53

Kimmie_girl ik denk dat jij dezelfde flyer heb zien hangen als ik.
Dat was dat er een maltezer vermist werd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:58

is jouw hondje hetzelfde hondje als dat toppic toen dat je haar gekocht had en die mensen dr weer terug wilden hebben, wast verwaarloosd was, en waar tanden los van zaten??

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 15:11

Lynn_Nikita schreef:
is jouw hondje hetzelfde hondje als dat toppic toen dat je haar gekocht had en die mensen dr weer terug wilden hebben, wast verwaarloosd was, en waar tanden los van zaten??

Ja, dat is hetzelfde hondje. Ze is bij ons nu drie keer weggelopen, maar ik had haar die dagen dezelfde dag weer terug.

Nou voor de rest:

Ik heb gelijk naar amivedi gebelt maar kreeg ze niet te pakken. Daarom heb ik mijn vader gebelt omdat hij bijna klaar was met werken, ik moest namelijk haasten en ben ook te laat gekomen vandaag. Hij zou zodra hij in de auto zat gelijk bellen naar amivedi, heb verder niets gehoord over hoe hij er verder over dacht. Dus ik ben gewoon gaan werken en werd op de middag terug gebelt op mijn mobiel. Dus ik heb uitgelegt dat mijn vader al zou hebben gebelt, dat bleek ook zo te zijn. Hij heeft alleen niet gevraagt wanneer het hondje terug kon komen, maar of ze daar kon blijven.. Ik weet nu dus totaal niet waarom hij dat gedaan heeft, hij is nu naar zijn vriendin en we liepen elkaar mis. Ik heb met de dierenbescherming gepraat want die vroegen of ik dan een afstandsverklaring wou tekenen, maar dat wil ik helemaal niet Verward Moppie mag niet terug komen van mijn vader en zodra ik vraag waarom dat niet mag, geeft hij geen antwoord en negeert hij mij. Hij zei alleen dan moet je moeder maar normaal doen, maar mijn ouders zijn gescheiden en hebben helemaal niets qua de scheiding met het hondje te maken..ik snap het totaal niet. Ik wacht nu tot hij terug kom en dan ga ik met hem praten, vind dit echt niet leuk. De mensen waar hij nu zit wilden het hondje graag houden, maar waarom hij daar nu mee akkoord ging..pff Verdrietig

Mijn moeder zei net over de telefoon dat ze ook niet wist waar dat om ging, ze heeft hem niet eens gesproken. Ik laat het jullie weten, maar wanneer dat wordt weet ik ook niet. Ik vind dit echt, echt écht niet leuk Verdrietig

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:14

Vervelende situatie... raar dat je vader heeft gezegd dat hij daar mag blijven... niet erg leuk voor jou, maar ook voor hun niet...zeker aangezien die mensen nu vast ook al te horen hebben gekregen dat ze hem wel mogen houden... dus ook wel sneu voor hun dan.... als hij uiteindelijk dan wel weer terug zou gaan...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 15:25

Sansje schreef:
Vervelende situatie... raar dat je vader heeft gezegd dat hij daar mag blijven... niet erg leuk voor jou, maar ook voor hun niet...zeker aangezien die mensen nu vast ook al te horen hebben gekregen dat ze hem wel mogen houden... dus ook wel sneu voor hun dan.... als hij uiteindelijk dan wel weer terug zou gaan...

Nou mijn vader keek alsof hij net een moord had gepleegd, dus of het hondje nog terug mag komen..ik denk het niet. Weet het bijna wel zeker. De dierenbescherming heeft wél gezegt dat deze mensen erg fijn zijn voor hun dieren, en dat ik afscheid mag nemen en nog een keer mag langskomen. Dus ik ben in ieder geval mijn hondje niet helemaal kwijt, toch zit ik hier met tranen..het hoorde toch in het gezin.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:27

Ik heb het hele topic een beetje gevolgd, maar heb kennelijk gemist hoe je zeker weet dat het hondje inderdaad die van jou is. Je bent er toch niet gaan kijken?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 15:31

Speedster schreef:
Ik heb het hele topic een beetje gevolgd, maar heb kennelijk gemist hoe je zeker weet dat het hondje inderdaad die van jou is. Je bent er toch niet gaan kijken?

Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.

Ben helemaal misselijk, wil haar niet kwijt..nu wordt dit dalijk haar derde baasje, zal ook niet leuk zijn voor haar. De DB (beetje verwarrend maar ik heb amivedi en de DB vandaag meerdere malen aan de telefoon gehad) zei dat ze het naar haar zin had met hun andere hondje, maarja..toch is het niet leuk.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:41

Ik zou eerst maar eens gaan kijken, ik zou nu nog niet met 100% zekerheid durven zeggen dat het écht jullie hond is. Maltezers lijken erg op elkaar, alleen jijzelf kan dit met zekerheid zeggen. Erheen dus!

Wat je vader betreft; die zou ik wel eens willen spreken. Ik heb geen goed woord over voor zulke mensen!!! Boos! Hond nemen en ''dumpen'' omdat ze weggelopen is, SCHANDE...!!!

Ik hoop dat, als dit inderdaad jullie hondje is, ze beter af is bij deze nieuwe mensen en je haar nog mag bezoeken.... Ik vind dit erg sneu voor je.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:43

Je vader wist dus blijkbaar al dat ze gevonden was en heeft gezegd dat die mensen haar mochten houden of begrijp ik dat nu verkeerd Verward

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:45

mariekie schreef:
Je vader wist dus blijkbaar al dat ze gevonden was en heeft gezegd dat die mensen haar mochten houden of begrijp ik dat nu verkeerd Verward

Ik snap er werkelijk niets van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:46

In dit topc vinden mensen je niet echt betrokken om het gebeuren rondom het weglopen van je hondje.
Is het misschien ook zo dat je vader dat idee heeft en hij daarom heeft gezegt, jullie houden hem maar?

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:46

Rare vader....
Sterkte!

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:58

Ik vind het heel vreemd, en een rotstreek vn je vader! Het is toch jou hondje, en jij hebt er het eerste recht op? Ik zou NU meteen met die mensen gaan praten, en niet thuis zitten!
Succes ermee!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:03

Pa belde net en hij heeft het nu uitgelegd, normaal wil ik eigenlijk niet veel blootleggen omdat daar op bokt zo snel verkeerd op wordt gereageerd, maar zelf moet ik het nu ook even kwijt.

Mijn ouders zijn gescheiden omdat zij is weggegaan, nu gingen ze een tijdje weer als goede vrienden met elkaar om zodat mijn broertje en ik ons wat fijner voelde als we kozen om naar de andere ouder te gaan voor een dagje. Nu hebben ze twee dagen geleden ruzie gehad, en omdat ik dit hondje via mijn moeder heb gehad, samen met haar ben uit gaan kiezen, mag ik haar niet meer terug nemen. Mijn moeder 'moet zelf maar voor mij zorgen als ze dieren wilt'. Dus, het is het hondje van mij en mijn moeder, woonde verder iedere dag van mij en zij zou enkel oppassen met vakanties, en vader kan dat blijkbaar niet hebben. Daarom heeft hij nu in het belletje naar de dierenbescherming, gezegt dat ze hem mogen houden. Ik zei hem dat mijn moeder dat zelf niet erg zal vinden, en dat hij haar niet klein krijgt. Of ik dan misschien toch mijn hondje mocht op gaan halen maar nee, dat mocht niet. Heb net mijn moeder maar weer even gebelt, want voordat hij mijn parkietje (gekregen van haar) ook wegdoe kan die in ieder geval bij haar terrecht dan. Bah, hoever kan hij nu toch gaan! Verdrietig

Ik moet trouwens nog gaan kijken hoor, zoals hun het zeggen is het inderdaad mijn hondje maar je weet het inderdaad nooit zeker. Vandaag kon ik alleen niet komen omdat de desbetreffende vrouw naar het ziekenhuis moest voor haarzelf. Ik heb haar dan ook nog niet gesproken en ze zou me vanavond bellen voor een afspraak. Ik weet even niet hoe ik me moet gedragen tegenover m'n vader, ben instaat om bij mijn moeder te gaan wonen maar daar is geen plek voor..beetje jammer dit. Verdrietig

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:03

runningkawa schreef:
In dit topc vinden mensen je niet echt betrokken om het gebeuren rondom het weglopen van je hondje.
Is het misschien ook zo dat je vader dat idee heeft en hij daarom heeft gezegt, jullie houden hem maar?

zoiets ga ik me nu ook bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:03

LadyElmira schreef:
Speedster schreef:

Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.

Ben helemaal misselijk, wil haar niet kwijt..nu wordt dit dalijk haar derde baasje, zal ook niet leuk zijn voor haar. De DB (beetje verwarrend maar ik heb amivedi en de DB vandaag meerdere malen aan de telefoon gehad) zei dat ze het naar haar zin had met hun andere hondje, maarja..toch is het niet leuk.

Ik snap hier niets van. Dus je hond is nu bij een ander en die heeft het naar zijn zin???? Het is toch jouw hond???

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:04

Nettieejj schreef:
Ik vind het heel vreemd, en een rotstreek vn je vader! Het is toch jou hondje, en jij hebt er het eerste recht op? Ik zou NU meteen met die mensen gaan praten, en niet thuis zitten!
Succes ermee!

Dat kan dus niet, amivedi en de DB geven zelf geen telefoonnummers vrij als men dat niet wilt dus heb ik ook geen telefoonnummer gekregen. Wel is die van mij doorgegeven en ik wordt dus nog gebelt, zit op hete kolen hier..wil er iets aan doen, maar wat?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:05

Ja zo werd dat gezegt door amivedi, dat hij helemaal op zijn plekje is daar..na ehm, 6 dagen...

Edit: Vind ik trouwens wel heel knap want hier moest ze echt haar plekje nog vinden, en na twee weken begon ze pas op te trekken met de andere hond, als het niet langer was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:07

Wat is amivedi? Als je hond via het dierenasiel over gaat naar een andere eigenaar moet je officieel afstand doen en daar voor tekenen, hoe zit dit dan??

TS, misschien is het wel beter zo. Jullie zitten momenteel nog steeds in zo een onzekere sociale omstandigheid, dat extra huisdieren alleen maar een last kan worden als de situatie bij jullie thuis weer veranderd.

Kennelijk worden dingen bij jullie thuis over de hoofden van de kinderen uit gevochten, dus kan je maar beter zo min mogelijk verplichtingen aan gaan.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:10

Heel vervelend dat je vader op deze manier druk op jou en je moeder uitoefent. Kan je moeder je hondje niet ophalen en zolang bij zich houden?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:14

russel schreef:
Wat is amivedi? Als je hond via het dierenasiel over gaat naar een andere eigenaar moet je officieel afstand doen en daar voor tekenen, hoe zit dit dan??

TS, misschien is het wel beter zo. Jullie zitten momenteel nog steeds in zo een onzekere sociale omstandigheid, dat extra huisdieren alleen maar een last kan worden als de situatie bij jullie thuis weer veranderd.

Kennelijk worden dingen bij jullie thuis over de hoofden van de kinderen uit gevochten, dus kan je maar beter zo min mogelijk verplichtingen aan gaan.

www.amivedi.nl is een beetje hetzelfde als de dierenbescherming, ik heb zelf betere ervaringen met hun dan de dierenbescherming. Je belt hun als je je huisdier kwijt bent, of er een hebt gevonden en dan nemen hun dat op in hun bestand in de hoop het baasje of dier terug te vinden.