Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyElmira schreef:Pfff heb net gebeld, ik wordt deze dag nog gebelt door de mensen die het hondje op hebben gevangen. Amivedi zei dat ze haar wilden houden als het baasje niet gevonden wordt, hoop dat het mijn hondje is. Sansje ken jij deze mensen dan?
Lynn_Nikita schreef:is jouw hondje hetzelfde hondje als dat toppic toen dat je haar gekocht had en die mensen dr weer terug wilden hebben, wast verwaarloosd was, en waar tanden los van zaten??
Sansje schreef:Vervelende situatie... raar dat je vader heeft gezegd dat hij daar mag blijven... niet erg leuk voor jou, maar ook voor hun niet...zeker aangezien die mensen nu vast ook al te horen hebben gekregen dat ze hem wel mogen houden... dus ook wel sneu voor hun dan.... als hij uiteindelijk dan wel weer terug zou gaan...
Speedster schreef:Ik heb het hele topic een beetje gevolgd, maar heb kennelijk gemist hoe je zeker weet dat het hondje inderdaad die van jou is. Je bent er toch niet gaan kijken?
mariekie schreef:Je vader wist dus blijkbaar al dat ze gevonden was en heeft gezegd dat die mensen haar mochten houden of begrijp ik dat nu verkeerd
runningkawa schreef:In dit topc vinden mensen je niet echt betrokken om het gebeuren rondom het weglopen van je hondje.
Is het misschien ook zo dat je vader dat idee heeft en hij daarom heeft gezegt, jullie houden hem maar?
LadyElmira schreef:Speedster schreef:Ik heb het hele topic een beetje gevolgd, maar heb kennelijk gemist hoe je zeker weet dat het hondje inderdaad die van jou is. Je bent er toch niet gaan kijken?
Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.
Ben helemaal misselijk, wil haar niet kwijt..nu wordt dit dalijk haar derde baasje, zal ook niet leuk zijn voor haar. De DB (beetje verwarrend maar ik heb amivedi en de DB vandaag meerdere malen aan de telefoon gehad) zei dat ze het naar haar zin had met hun andere hondje, maarja..toch is het niet leuk.
Nettieejj schreef:Ik vind het heel vreemd, en een rotstreek vn je vader! Het is toch jou hondje, en jij hebt er het eerste recht op? Ik zou NU meteen met die mensen gaan praten, en niet thuis zitten!
Succes ermee!
russel schreef:Wat is amivedi? Als je hond via het dierenasiel over gaat naar een andere eigenaar moet je officieel afstand doen en daar voor tekenen, hoe zit dit dan??
TS, misschien is het wel beter zo. Jullie zitten momenteel nog steeds in zo een onzekere sociale omstandigheid, dat extra huisdieren alleen maar een last kan worden als de situatie bij jullie thuis weer veranderd.
Kennelijk worden dingen bij jullie thuis over de hoofden van de kinderen uit gevochten, dus kan je maar beter zo min mogelijk verplichtingen aan gaan.