Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:het gaat mij er niet om om het zien.
maar ik ben erg benieuwd, (heb al een aantal foto's gezien) wat de aanleiding ertoe was, of dat het direct na de bevalling begon.
ik heb vandaag van mijn biologie docent begrepen dat het ook heel andere redenen kunnen zijn, dit is puur belangstelling van mij. en tsja.. helaas bij dit sneue onderwerp.
Juud87 schreef:Ik heb een medewerker van de dierentuin in me klas, en die vertelde me het volgende..:
Als olifanten in het wild bevallen van een kleine helpt de moeder van de drachtige mee. Zo ook hier. Het hok had bij haar inziens groter gemogen, maar dat terzijde.
Deze olifant moest voor de eerste keer bevallen, en vaak doet dat pijn. Ook hier. Deze olifant kon niet met de pijn omgaan, en gaf alle schuld aan de kleine. Haar reactie op de pijn was dus de kleine schoppen. De oma raakte ook opgefokt/gestresst en deed mee.
Dit is het hele verhaal.
Juud87 schreef:Ik heb een medewerker van de dierentuin in me klas, en die vertelde me het volgende..:
Als olifanten in het wild bevallen van een kleine helpt de moeder van de drachtige mee. Zo ook hier. Het hok had bij haar inziens groter gemogen, maar dat terzijde.
Deze olifant moest voor de eerste keer bevallen, en vaak doet dat pijn. Ook hier. Deze olifant kon niet met de pijn omgaan, en gaf alle schuld aan de kleine. Haar reactie op de pijn was dus de kleine schoppen. De oma raakte ook opgefokt/gestresst en deed mee.
Dit is het hele verhaal.
Dit is het hele verhaal.
Jolliegirl schreef:verhalen worden snel verdraait, degene die het gezien hebben, in dit geval tavanta en slimmerik zullen het verhaal dan wel weten