Heb wat quotes verzameld waar ik graag wat over kwijt wil! Zoek je naam er zelf maar bij..
Citaat:
Het feit dat ze ook wel als rattenvoer over de toonbank gaan
Heel flauw maar geeft weer het niveau aan, éérst denken en dán typen!
Citaat:
zolang zij niet op mijn post reageerd trek ik mijn conclusie al
Lijkt me niet zo’n goed idee, is ook een naam voor: kortzichtigheid
Citaat:
Nu vind ik zelf de fokkers v honden toch iets heel anders dan broodfokkers.... Een goede fokker v honden kan je wel vergelijken met n rattery: beide zijn bezig de lijnen te verbeteren en de goede dieren te scheiden v de dieren met gedragsafwijkingen en/of gezondheidsproblemen.
Ehm weet je zelf wat je hier zegt?
Citaat:
En elkaar respecteren kan alleen al de gegeven info op waarheid berust, helaas is dat niet altijd t geval....
Weer een hele pittige beschuldiging.. Verre van discussiëren!!
Citaat:
het zegt mij nu alleen genoeg dat ze die informatie niet op het forum wilt zetten, zoals ik al zei dan ga ik mijn eigen conclusies trekken en ik denk niet dat ik de enige ben.
En er komt iedere keer zo’n beeld in mij op, van die ‘dierenvrienden’ die die arme nertsjes gingen ‘redden’. Die heel snel dood gingen door aanrijdingen, honger en dorst.. Nee niemand gaat hier adressen, etc op zetten! Zijn wel gek!!
Citaat:
dat heet geen oorlog dat heet discussieren
Sorry, dit is met z’n allen één persoon aanvallen, kleine oorlog mag je het gerust noemen.
dis•cus•si•ë•ren (onov.ww.)
1 van gedachten wisselen, een discussie voeren => bomen, discuteren, disputeren, parlementeren, redekavelen, redetwisten, twisten
Citaat:
Maar ik zou het heel interesant en leerzaam vinden als verschillende dw's mensen een kijkje achter de schermen laten doen. En ooka lles wordt laten gezien dus hoe er evt. gefokt wordt, of waar de dieren vandaan worden gehaald. Hoe de import gaat van artikelen, de administratie etc. etc. Maar waarom gebeurt dit niet?
Ha ha ja hoor! Je gaat zomaar iedereen in je administratie, etc laten snuffelen? Héél gek dat dat niet gebeurt zeg!
Leef lekker verder in de droomwereld..