Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarpeDiem schreef:ik heb geen probleem met de diereneigenaren * met de meeste niet tenminste* Maar problemen met hoe mensen hier reageren. Ze doen net of dierenartsen monsters zijn en bij ieder telefoontje denken: eens even kijken hoeveel geld we hieruit kunnen slaan..
En bovendien was de mentaliteit van de mensen 17 jaar geleden heel anders dan de mentaliteit van de mensen nu!!
CarpeDiem schreef:ik heb geen probleem met de diereneigenaren * met de meeste niet tenminste* Maar problemen met hoe mensen hier reageren. Ze doen net of dierenartsen monsters zijn en bij ieder telefoontje denken: eens even kijken hoeveel geld we hieruit kunnen slaan..
jakkiwakki schreef:o.a. @Carpediem/Fielychi
Ik heb 17 jaar terug ook in een dierenartsenpraktijk gewerkt en heb nog nooit zo negatief over diereneigenaren gedacht als jullie. Ik hoop dat de gemiddelde dierenarts er toch wel wat genuanceerder over 'ons diereneigenaren' denkt!
katiavl schreef:Wij mochten ook een dag niet rijden van de da in mijn tijdZo een dingen hangt af van wat de da geleerd heeft.
Zelfde als stappen bij koliek of niet. De één zegt wel en de andere niet.
Richtje schreef:Maar mensen met een negatieve ervaring.... hebben jullie dit bij de DA aangekaart?
paardje2005 schreef:katiavl schreef:het was beide keren dezelfde veearts
Schimmelig schreef:Richtje schreef:Maar mensen met een negatieve ervaring.... hebben jullie dit bij de DA aangekaart?
Ze staan niet echt open voor commentaar (mijn ervaring)
paardje2005 schreef:katiavl schreef:het was beide keren dezelfde veearts
Schimmelig schreef:Richtje schreef:Maar mensen met een negatieve ervaring.... hebben jullie dit bij de DA aangekaart?
Ze staan niet echt open voor commentaar (mijn ervaring)