Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Th0mas schreef:muisjes zijn geen bedreigde diersoort dus daarom vind ik dat ie doodgemaakt mag worden
Wuis schreef:Gezien jouw avatar heb je ook niet zoveel problemen met martelen en moorden of wel![]()
(mooie paarden in je profiel btw)
Wuis schreef:Eehm volgens mij is de grootste soort ongedierte nog altijd de mens.
sherwood schreef:goh zit ik dit even met gemengde gevoelens te lezen
Ik had vroeger namelijk precies het zelfde gedaan... Maar nu is dat wel iets veranderd. Ik "voer ze bij" in de stallen, anders worden het er veel te veel. En ik heb er nu 6 in een aquarium zitten, om aan m'n slangen te voeren. 5 vrouwtjes en 1 mannetje.... ik had er nog 3 vrouwtjes bij, maar die zijn al opgegeten.
Vandaag heb ik ook ratten gekocht om te fokken voor de slangen. En dan zit ik daar naar te kijken en ach ze zijn best heel lief, en je kan ze zo oppakken. Ik heb vroeger ook ratten gehad, precies zoals deze eigenlijk. Dan is het wel even slikken. Maar m'n slangen moeten ook eten. Dus heb ik besloten om ze niet gewoon weg te zetten in een hoek en af en toe een rat eruit te pakken, maar ze een leven te gevenl zoals ze dat bij een ander ook hadden gehad. Dus met er uit halen, wat lekkers eten, enz. Alleen leven ze dan iets korter bij mij. Meer kan ik er niet van maken.
En dan lees je hier weer een verhaal van iemand die er alles aan wil doen om 3 wilde baby muisjes te redden..... wat een uitersten. Voel me gelijk een beul
Leoonie schreef:heey,
leven ze nog ?
niet doodmaken hoor!
ieder beestje verdiend een leven. ookal is het maar een muis!
dan zet je ze later gewoon op een stuk land of bos, die niet dicht bij een stal is. aan eten komen ze wel. maar maak ze a.u.b niet dood!
Wuis schreef:Tja ieder zijn eigen hobby he Arie.
Wuis schreef:Voer je die ook muizen
orange1 schreef:ppppffff belachelijk hoe iedereen hier doet !
sorry hoor maar wat is een muis ?
inderdaad een dier
een paard is ook een dier en die maaken we toch ook niet dood?
en ik vind het even erg !
en dat er mensen zijn die de muisen dood maken vind ik ook zo erg
sorry hoor maar ieder dier heeft recht op een leven !
of ze nou groot zijn of klein !
wat zouden julie er van vinden dat je gevonden werd en meteen dood gemaakt werd?
hebben jullie daar wel eens aan gedacht?
en nu weet ik zeker dat ik stomme reacies krijg
maar dat is dus BOKT !
daarom ben ik hier niet meer vaak
laat die dieren leveN !