Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:hier ookalleen geen kat te bekennen
dees_daan schreef:mischien ligt ze er wel doodstil onder ofzoik zie niets, ben benieuwd of de kleintjes er al zijn
corine1981 schreef:Ach en desnoods leg je de kittens er straks zelf in... die van mij had geeneens door dat ze ze kon verslepen, dus...
Maar er moeten er toch 2 bevallen? Of was er 1 schijnzwanger (sorry, heb niet meteen alle 7 pagina's gelezen, alleen het eind voor kittenfoto's)
Leonoor schreef:Was net er echt van overtuigd dat het zou gaan beginnen (op het bed natuurlijk), maar ze ligt nu te relaxen in de vensterbank.... zucht
dees_daan schreef:Leonoor schreef:Was net er echt van overtuigd dat het zou gaan beginnen (op het bed natuurlijk), maar ze ligt nu te relaxen in de vensterbank.... zucht
tja, katten![]()
onze kat heeft ook een keer jonkies gehad(toen was ik er nog niet eens volgens mij
) en mn moeder dacht, die leg ik lekker rustig in de bijkeuken neer, hond was daar ook, volgende dag was haar buikje weg maar nergens kittens te bekennen, bleek dat de hond ze op had gegeten, mn oom had dat vaker gehoord, ook sneu, heeft ze zo haar best gedaan, vreet de hond ze op
dees_daan schreef:ja idd heel stom, maar goed, mn moeder had een mandje gemaakt hoger op, maar ze had ze in de wasmand gelegd, waar de hond net bij kon, en ze had het ook niet verwacht dat ie dat zou doen, dat is idd stom maar goed..
ik hoop niet voor je dat het nog lang duurt.. al die slapeloze nachten
Judibo schreef:Zo te zien is ze wel aardig onrustig, of niet?
De 'mand' wordt aardig omver gewoeld?
Cayusejuhh schreef:heb jij een bed in de woonkamer staan leo??
* zit overigens dit topic paar keer per dag te checken