Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escardo schreef:judith_cloud schreef:Ik vind slaan een teken van zwakte. Zou dan ook niet zomaar iemand een knal verkopen omdat hij net mijn hond heeft geslagen.
Dat zou ik ook niet doen..... Denk wel dat ik mega uit mijn plaat zou gaan....
Maar ik denk ook niet dat mijn herder het zou accepteren als iemand hem zou slaan..
judith_cloud schreef:Ik vind slaan een teken van zwakte. Zou dan ook niet zomaar iemand een knal verkopen omdat hij net mijn hond heeft geslagen.
Dat zou ik ook niet doen..... Denk wel dat ik mega uit mijn plaat zou gaan....
Maar ik denk ook niet dat mijn herder het zou accepteren als iemand hem zou slaan..
Van mijn hond weet ik zeker dat hij niet zal ingrijpen. Van mijn pa's hond weet ik echter dat hij het absoluut niet zou pikken.
Caira schreef:jouw hond, dus je had hem bij je moeten houden!
DeadxStar schreef:Caira schreef:jouw hond, dus je had hem bij je moeten houden!
En daarom mag die vrouw die hond slaan?
ONZIN!
Hij deed niks..!
Kijk, als een hond mij ineens zou bijten of iets, kan hij best een knal verwachten, gewoon als reflex.
Maar niet als een hond een stok afpakt ofzo, jezus wat kinderachtig.
Cer schreef:Ik denk ook niet dat ik lijdzaam zou toezien als er ineens een hond aan mn arm hangt ofzo.... of mag je dan ook niet ingrijpen?
Oh, dan moet je em aaien en zeggen 'nou toe joh, dat mag toch niet.' ofzo?
@Judith_cloud: Ik neem aan dat jouw pa's hond niet zomaar op mensen afrent, ofwel?
DeadxStar schreef:Caira schreef:jouw hond, dus je had hem bij je moeten houden!
En daarom mag die vrouw die hond slaan?
ONZIN!
Hij deed niks..!
Kijk, als een hond mij ineens zou bijten of iets, kan hij best een knal verwachten, gewoon als reflex.
Maar niet als een hond een stok afpakt ofzo, jezus wat kinderachtig.
Bentuh schreef:wij waren vandaag lekker in het bos aan het wandelen.
met onze 10 maanden oude hond.
nou onze hond houd erg van in stokken bijten en trekken.
dus die vrouw liep met zo gooistok met zo balletje er in..
dus onze hond komt aanrennen en wij roepen tegen die vrouw, wilt u even opletten want ze vind stokken erg leuk..
dus wij krijgen geen reactie terug.. (nouw dan niet he)
dus onze hond hangt dus in die stok..
dus wij roepen dieszel los dieszel netjes losgelaten.
en die vrouw geeft haar gewoon een klap met die stok..
echt niet gewoon een tikkie echt een klap.. (gelukkig heeft ze een hoge pijngrens)
nou mij moeder echt heel boos![]()
zegt die vrouw zo, als u hond niet luister dan moet u hem maar niet los laten lopen..
ja hallo.. ze is 10 maanden ze ziet er de kwaad niet in..
nou vind het echt niet normaal hoor..
ben echt zo boos![]()
gr bente
Vende schreef:Ik heb de laatse pagina niet gelezen ( lui) maar iedereen zegt "een hond hoort te luisteren als hij/zij los loopt"
Ik vroeg me af hoe vaak mensen dan wel niet een hond moeten slaan die op diegene af komt rennen, want hoeveel honden luisteren er nou ECHT naar hun baasje?
Mijn pup van 9 maanden rent ook op iedereen af, omdat hij denkt dat iedereen wilt spelen. Als hondeneigenaar hoor je dat denk ik best te begrijpen. Mijn hond luistert naar me als hij los loopt, maar als hij iets ziet wat hij echt geweldig leuk vindt, ben ik hem toch echt kwijt.
En dat is met veel honden zo, 9 van de 10 keer hoor je mensen toch echt schreeuwen tegen hun hond van "KOM HIEEEEER", en na veel geren en geschreeuw hebben ze hun hond eindelijk, en dan is het van "normaal luistert hij altijd wel"
judith_cloud schreef:Sterker nog Caira, als je je hond niet onder appelhebt MAG hij niet eens los.
DeadxStar schreef:Nee, ik heb niet alle 7 bladzijdes gelezen, duurt mij te lang.
Als hij je bijt vind ik het wat anders.
Caira schreef:als hij een stok pakt uit de hand van die vrouw?