Chubby schreef:Alleen nog even bedenken waar ik het ga geven. Ben net verhuisd en heb dus overal prachtig nieuw laminaat liggen. Mijn keuken en badkamer hebben wel een tegelvloer, maar nog geen deur
Mijn tante heeft een placemat onder de voerbakjes liggen, omdat zij ook hout heeft op de vloer. Er komt misschien wel wat op de vloer, maar dat is echt nihil
En zo weg te poetsen als je t ziet. 
Héél af en toe (een paar keer per jaar) krijgen ze wat vis uit blik en dat gaat wel goed. De andere, jongere kat zou het misschien op goedkoper voer ook wel goed doen, maar die eet lekker met die andere twee mee.
Ik las op de eerste pagina's dat het enige verschil tussen goedkoop voer en duur voer de prijs is, maar dat is dus echt onzin. Iedereen die wel eens een ingrediëntenlijst heeft bekeken kan dat zelf ook zien, maar ik moest het nog wel even kwijt.
Of harde brokjes per sé beter zijn voor de tanden zijn weet ik niet. Het wordt wel vaak gezegd maar bij mijn katten heeft het in elk geval niet genoeg effect. De 2 met de gevoelige darmpjes hebben veel last van tandsteen.