Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Tiientje schreef:
Waarschijnlijk liggen ze gewoon in de diepvries?? Wij verkopen ze ook (werk in winkel) maar meestal op bestelling!
Ja ik bedoel ergens in een vriesding bij de kassa of in het magazijn ofzo?
__Tiientje schreef:Zijn er wel eens spinnen ontsnapt?
Eightlegged schreef:Berdien, deze 2 wriemels komen uit Zuid Amerika, het tropische regenwoud. Ze zijn eigenlijk alleen maar wollig en schattig![]()
En dit zijn de wollige monsters die eruit komen
Eightlegged schreef:Van langzaam tot practisch teleporteren
Eightlegged schreef:Ik geen alleen maar antwoordSommige spinnen zijn nou eenmaal zo snel, die zitten dus echt binnen een seconde aan de andere kant van de kamer, is erg leuk
annepanne schreef:Ha ha ik ben niet bang voor spinnen maar als er een spin op mijn kamer zit denk ik altijd aan dat verhaal dat je gemiddeld 4 spinnen in je leven opeet!! (het precieze getal weet ik niet meer!) Neem me dan altijd voor om met mijn mond dicht te slapen!! Maar ach die grote, daar merk je het wel van als ze je mond inkruipen!!
Eightlegged schreef:Douni schreef:Wat ga je met al die kleine spinnetjes doen
Opkweken en/of verkopen
Het verschilt per soort hoeveel jongen ze krijgen, inderdaad afhankelijk van wat de overlevingskansen van de kleintjes zijn! Sommige Amerikaanse soorten kunnen meer dan 1000 jongen in 1x krijgen!!
In gevangenschap zal zo'n 90% van de cocon overleven, in het wild is dat eerder 10%.
Eightlegged schreef:Nou dat lijkt me niet..
Buiten dat het geld weggooien is overleven ze hier niet
Missy_ schreef:hoeveel zijn die ongeveer waard dan?
Cayenne schreef:Eightlegged schreef:Nou dat lijkt me niet..
Buiten dat het geld weggooien is overleven ze hier niet
Dat dachten ze ook van die slangen bij dat vliegveld
Kayila schreef:Eightlegged schreef:Van langzaam tot practisch teleporteren
zou je die achterwege kunnen laten? Want de tafel en 112 komen weer in beeld!