Sannert schreef:Beagle zaten wij idd ook al aan te denken, m'n moeder vindt het mooie honden ..

En weet waar je aan begint met een beagle, hij voldoet in ieder geval niet aan je eisen die je stelt op de eerste pagina!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Beagle zaten wij idd ook al aan te denken, m'n moeder vindt het mooie honden ..
ikke24 schreef:Sannert schreef:Beagle zaten wij idd ook al aan te denken, m'n moeder vindt het mooie honden ..
Jullie wilden toch een grote hond????????
En weet waar je aan begint met een beagle, hij voldoet in ieder geval niet aan je eisen die je stelt op de eerste pagina!
kimmie1018 schreef:ik weet niet of je nog opzoek bent en of dit ras al is genoemt !
BERNER SENNEN !1
echt geweldige honden !! super lief, wil voor je werken, veel aan te leren,houdtvan wandelen. kwijlen niet, dat denken wel veelmensen !1
Bibya schreef:De bernard SENNERHOND...M ECHT EEN AANRADER OM JE EENS IN TE VERDIEPEN VIND IK ZELF
laila_10 schreef:tja wij hebben een chocolade bruine labrador van de lindeboom die fokt met honden met papieren & zonderpapieren labradors wit/zwart/bruin
beagles het is in daarle profincie overijsel
manie schreef:Een Rhodesian Rigdeback!
Sannert schreef:M'n moeder wil geen hond die veel haar verliest, of eentje die kwijlt.
Mij maakt het niet veel uit ..
M'n zus blijft doorhameren over een chocolade bruine labrador..(mooie honden, maar niet van maar ik word er nu gek van..
)
Mn vader maakt het volgens mij ook niet uit, hij houdt zich erbuiten ..
Het meot een vriendelijke hond zijn, die graag wandelt en makkelijk iets aan te leren is.. (Dit verschilt wel per hond, maar welk ras staat er voor bekend?)
Kortom, weten jullie een hond die hieraan voldoet?