Escardo schreef:toch maar weer reageren op Desiree..... kan het niet laten....
Ik geloof dat ik DUIDELIJK heb neergezet dat het mijn MENING is....
dat jij nu precies het tegenovergestelde doet als ik met mijn honden dat moet jezelf weten......
Ga maar eens aan die dierenarts vragen hoe goed het is voor je hond om hem aardappelen te geven....!!
Sorry, maar ik kan er echt een beetje boos om worden....
maar als jij het allemaal goed vindt en dat alleen jou mening de beste is prima....
Ik ben met hele leventje(30 jaar) opgegroeid met politiehond, zal waarschijnlijk wel een andere type hond zijn als wat jij hebt...
MIJN MENING is gewoon dat het niet hoort om honden in je bed te laten liggen.... en je hond goed voer te geven...een stukje pens extra is niet erg hoor... maar groente en aardappelen? sorry dan weet je echt niet waar je mee bezig bent....
Groente kan wel, maar beperkt en lang niet alle groentes omdat ik weet dat hun darmkanaal te kort is om dit goed te kunnen verteren. MAar ik denk dat ik toch echt goed bezig ben en mijn mening is dat jij je verschrikkelijk aanstelt met "dit kan niet en dat kan niet". Jij zegt dat ik mijn mening de beste vind? Jij doet je anders ook aardig als zodanig voor met je dit kan niet en dat kan niet.
en dan lees ik hier meningen van hondentrainers wiens uitgangspunt lijnrecht tegenover elkaar zijn staan. Net als bij paardenmensen. Ik vind dat ik het goed aanpak met mijn honden, heb er alleen maar goede ervaringen mee. Wie is een ander om te zeggen dat ik het niet goed doe?