Voor welk dier ben jij bang?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voor welk dier ben jij bang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:24

Allemaal van die grote enge beesten; beren, walrus en dat soort beesten. Moet er niet aan denken daar bij te staan
En van dikbillen met grote hoorns ben ik ook niet van te spreken..

Froemel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:32

ik ben bang voor alle steek insecten..

tinkerabc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:33

Voor welke dieren ik bang ben?
Ik ben bang voor spinnen, 'steekbeestjes' zoals wespen/bijen/horzels/dazen en slangen en schorpioenen (die laatste 2 ben ik nog nooit tegen gekomen).

Welke ik gewoon niet zo fijn vind om tegen te komen zijn: ratten en muizen (in huis dan, op stal vind ik een klein muisje wel grappig )

Van spinnen krijgen ik gewoon echt de kriebels (afhankelijk van de grootte van de spin), het zweet breekt me uit. Ik ben bang voor het idee dat ze kunnen springen enzo, ik weet het eigenlijk ook niet...

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:17

ik ben bang voor spinnen, bijen, wespen en andere vliegbeesten. ik wordt er echt helemaal panisch van als k er 1 ziem dus camperen is niks voor mij (laat ik nou net ouders hebben die het fantastisch vinden) Verder ben ik bang voor honden en voor paarden(om op te rijden dan, gewoon in de omgang niet). Ik durf alleen op pony's.

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:18

alles wat onder insecten en amfiebien valt vind die zo vies.. verder vind ik alle dieren wel lief, schattig of mooi..

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:19

haaien

heb ze nog nooit gezien, maar ik ben echt panisch voor die beesten
mss ben ik in mijn vorig leven zo wel aan mijn eind gekomen ofzo

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:22

Haha, ik ben ook als de dood voor haaien! Als ik ze op tv zie krijg ik al helemaal de kriebels! Ik hoop dat ik er nooit in het echt mee geconfronteerd zal worden!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:23

SPINNEN!!! echt heel erg
en haaien ook heel erg..

xxx

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:24

Ik ben voor weinig dieren bang,maar voor 1 heb ik ooit mijn kind zelfs achter gelaten...
Ik was op de kinder boerderij,en mijn zoon werd 'opgegeten'door geiten,dus ik naar hem toe om die sikken weg te jagen bij hem.
Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Zo'n zwarte!!
Hij kwam op een holletje aan rennen,en knorde ondertussen vrolijk.
(ik weet zeker dat hij op z'n varks riep dat ie me ging killen)
Ik heb zoonlief voor voer bij de geiten achtergelaten,en ben hem gesmeerd.
Iemand anders heeft hem daarna uit de kinderboerderij moeten halen voor me,want ik ga daar NOOIT meer naar binnen...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:27

Tinkerloos schreef:
Ik ben voor weinig dieren bang,maar voor 1 heb ik ooit mijn kind zelfs achter gelaten...
Ik was op de kinder boerderij,en mijn zoon werd 'opgegeten'door geiten,dus ik naar hem toe om die sikken weg te jagen bij hem.
Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Zo'n zwarte!!
Hij kwam op een holletje aan rennen,en knorde ondertussen vrolijk.
(ik weet zeker dat hij op z'n varks riep dat ie me ging killen)
Ik heb zoonlief voor voer bij de geiten achtergelaten,en ben hem gesmeerd.
Iemand anders heeft hem daarna uit de kinderboerderij moeten halen voor me,want ik ga daar NOOIT meer naar binnen...

Hahaha, sorry.
Hoe je dat neer hebt gezet, prachtig. Dat waren vroeger mijn lievelingdieren

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:04

Tinkerloos schreef:

Meen je dat? Oh, ik vind die zo lief! Vooral als ze klein zijn.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:06

Dat meen ik uit de grond van mijn hart!
Als er in een weiland 100.000 euro begraven ligt,en ik hoef het alleen nog maar op te graven,maar er lopen wel hangbuikzwijnen los,dan hoef ik dat geld niet.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:10

van geen een dier echt eigelijk

alleen insecten verschrikkelijk

Ojajoh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:26

Eightlegged schreef:
Zou me niet verbazen als jij wel eens een spin hebt bezorgd En dan heeft ie de bestemming dus wel bereikt.

Ik klaag nooit over de post hoor Maargoed, blijf de moreelridder maar uithangen, jij doet vast nooit iets wat niet mag!

ik bezorgde post geen pakketjes en maar goed ook,
moreelridder is ook wel weer wat overdreven,alle mensen doen wel eens iets wat niet mag,maar dieren met de post sturen gaat wel wat erg ver...,maargoed als je het zo stelt...we weten weer wat voor mensen er hier rondhangen...

mememe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:28

het klinkt heel dom.
maar ik ben bang voor alle insekten eigenlijk.vooral voor bijen,hommels,spinnen en nog veel meer.laatsten jaren wel wat minder geworden.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:32

Llama's...

ik ben getrapt, bespuugd, gebeten en achterna gezeten door die poedersuiker, ik kom van m'n lang zal ze leven nooit meer in de buurt van die beesten!

En teken zijn gewoon &$%#@% beesten...

black_kelpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:32

naadje24 schreef:
ik bezorgde post geen pakketjes en maar goed ook,
moreelridder is ook wel weer wat overdreven,alle mensen doen wel eens iets wat niet mag,maar dieren met de post sturen gaat wel wat erg ver...,maargoed als je het zo stelt...we weten weer wat voor mensen er hier rondhangen...

Ligt eraan wat voor dieren vind ik.
Spinnen verbruiken zo goed als geen zuurstof, kennen geen emoties en wanneer goed verpakt kan er niks gebeuren. Ik heb al tig spinnen verzonden en binnengekregen op deze manier en er is nog nooit wat fout gegaan.
Er worden enorm veel geleedpotige dieren verstuurd, daar heb je geen idee van!

eemes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:36

ik krijg de kriebels van muizen&ratten *brrr*

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:40

Ik ben bang van wespen, hiieeeel erg!!

En Spinnen versturen met de post????
Ze kennen geen emoties enz??????

Ach ze zitten in land van herkomst ook regelmatig in post pakketjes he???

Als ze van de 1ne naar de andere jungle gaan

Sorry, mag ik dit vaag vinden??

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:41

Reptielen en muizen en ratten (daarom hebben we ook stalkatten haha) maar ik ben echt als de dood voor kikkers en padden. Dat vind ik zo'n enge beesten. Vroeger ben ik eens met mijn blote voeten op een kikker gaan staan daar komt het denk ik vandaan. Ik was ook zo blij toen mijn vader onze vijver besloot dicht te gooien!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:44

countrybas80 schreef:

Sja ik vind het best. Spinnen hebben geen emoties inderdaad en worden niet anders van een paar dagen in een postpakketje. Zonder gein!

Maargoed, ik heb het wel genoeg uitgelegd vind ik. Wat jullie ervan vinden maakt me erg weinig uit, ik geloof dat ik nog iets meer verstand van die dieren heb dan jullie

Shadow_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:45

Insecten > WORMEN .
Oke sommige vallen nog wel mee.
En haaien..
Niet dat we hier echt gevaarlijke hebben
maar toch .

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:49

Ik ben bang voor spinnen, maar dan echt de wat kleinere, nja, ik noem het 'middenmaat' spinnen.

Voor die hele kleintjes ben ik sinds een tijdje niet bang meer & voor vogelspinnen ben ik juist nooit bang geweest.

Daarnaast ben ik panisch voor wespen (ben ooit eens gestoken & nu dus superbang). Maar ik probeer laatste tijd kalm te blijven als er 1 in de buurt zit, maar binnen een straal van 0,5m à 1m moeten ze toch echt niet komen. En al helemaal niet bij mijn oor! *ik kan niet tegen het gezoem*

Voor alle andere vliegende insecten geldt precies hetzelfde, alles is oke, zolang ze maar niet tè dichtbij komen.

En dan zijn er natuurlijk nog genoeg dieren waar ik redenen voor zou hebben om bang te zijn, als ik dit topic zo lees..

Schorpioenen? Haaien?

Waarom zou ik daar bang voor zijn? Ik kom ze waarschijnlijk toch niet tegen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:50

Eightlegged schreef:
countrybas80 schreef:

Sja ik vind het best. Spinnen hebben geen emoties inderdaad en worden niet anders van een paar dagen in een postpakketje. Zonder gein!

Maargoed, ik heb het wel genoeg uitgelegd vind ik. Wat jullie ervan vinden maakt me erg weinig uit, ik geloof dat ik nog iets meer verstand van die dieren heb dan jullie

Ik geloof best dat jij er meer verstand van hebt maar ik maak me ook zorgen over het hart van de postbode. Komt de spinneneigenaar de postbode ook opzoeken in het ziekenhuis als er iets fout gaat met een zending en de postbode krijgt een hartwip van een ontsnappende vogelspin?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:52

Urielle schreef:

Ik geloof best dat jij er meer verstand van hebt maar ik maak me ook zorgen over het hart van de postbode. Komt de spinneneigenaar de postbode ook opzoeken in het ziekenhuis als er iets fout gaat met een zending en de postbode krijgt een hartwip van een ontsnappende vogelspin?

No way dat ze daar ooit uit kunnen! Hoe ik ze verpak en laat verzenden in ieder geval niet, wat een ander doet moet ie zelf weten maar de meesten verzenden op de manier waarop ik het ook doe.