En van dikbillen met grote hoorns ben ik ook niet van te spreken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Ik ben voor weinig dieren bang,maar voor 1 heb ik ooit mijn kind zelfs achter gelaten...
Ik was op de kinder boerderij,en mijn zoon werd 'opgegeten'door geiten,dus ik naar hem toe om die sikken weg te jagen bij hem.
Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Zo'n zwarte!!
Hij kwam op een holletje aan rennen,en knorde ondertussen vrolijk.
(ik weet zeker dat hij op z'n varks riep dat ie me ging killen)
Ik heb zoonlief voor voer bij de geiten achtergelaten,en ben hem gesmeerd.
Iemand anders heeft hem daarna uit de kinderboerderij moeten halen voor me,want ik ga daar NOOIT meer naar binnen...
Tinkerloos schreef:Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Eightlegged schreef:Zou me niet verbazen als jij wel eens een spin hebt bezorgdEn dan heeft ie de bestemming dus wel bereikt.
Ik klaag nooit over de post hoorMaargoed, blijf de moreelridder maar uithangen, jij doet vast nooit iets wat niet mag!
naadje24 schreef:ik bezorgde post geen pakketjes en maar goed ook,
moreelridder is ook wel weer wat overdreven,alle mensen doen wel eens iets wat niet mag,maar dieren met de post sturen gaat wel wat erg ver...,maargoed als je het zo stelt...we weten weer wat voor mensen er hier rondhangen...
countrybas80 schreef:
Sorry, mag ik dit vaag vinden??
Eightlegged schreef:countrybas80 schreef:
Sorry, mag ik dit vaag vinden??
Sja ik vind het best. Spinnen hebben geen emoties inderdaad en worden niet anders van een paar dagen in een postpakketje. Zonder gein!
Maargoed, ik heb het wel genoeg uitgelegd vind ik. Wat jullie ervan vinden maakt me erg weinig uit, ik geloof dat ik nog iets meer verstand van die dieren heb dan jullie
Urielle schreef:
Ik geloof best dat jij er meer verstand van hebt maar ik maak me ook zorgen over het hart van de postbode. Komt de spinneneigenaar de postbode ook opzoeken in het ziekenhuis als er iets fout gaat met een zending en de postbode krijgt een hartwip van een ontsnappende vogelspin?