Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:bizzybijtje schreef:Of andere vervelende dingen, zoals kalfjes die vanaf kun geboorte in een klein kot (sorry, zeeuws) gestoken worden en er niet meer uit komen, gevolg: ze kunnen niet lopen en zijn dik, worden meestal naar de vrachtwagen gesleept. Ik wil niets vergelijken, maar is het waar of niet?
Voor blank vlees ja.
Bloed stroomt niet goed door, beesten weten trouwens ook niet hoe ze moeten lopen. Zo krijg je blank vlees waar mensen flink geld voor betalen.
Hufters, naaiers
Lusitano schreef:OMG...heeft iemand het filmpje van die wasberen gezien?...
ik heb hem gestopt dat ze zijn huid aan het afstropen waren terwijl hij nog leefde...wat walgelijk.
Wat een vreselijk idee dat ergens ter wereld een dier zoveel pijn wordt gedaan.......bont dragen is echt zo 'not done'.
Miirthe schreef:Lusitano schreef:OMG...heeft iemand het filmpje van die wasberen gezien?...
ik heb hem gestopt dat ze zijn huid aan het afstropen waren terwijl hij nog leefde...wat walgelijk.
Wat een vreselijk idee dat ergens ter wereld een dier zoveel pijn wordt gedaan.......bont dragen is echt zo 'not done'.
Ik dacht kijk het toch, daar ben ik ook gestopt.
Achterlijk, zieke, idiote, k*lote mensen.. en zij lekker met der bont om, debiel wijf
contessa schreef:Wuis schreef:Jullie hebben toch ook leren schoenen en rijlaarzen aan?
Niet dat ik het goedkeur, bont dragen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wuis schreef:Jullie hebben toch ook leren schoenen en rijlaarzen aan?
Niet dat ik het goedkeur, bont dragen...
Nickytje schreef:Buiten Jlo zijn er nog sterren die bont dragen, en ook sterren die het net NIET doen.
Jlo heb ik nooit echt gemoeten met haar teksten van: I'm still Jenny from the block... Ik denk niet dat Jenny from the block rond loopt met kanjers van diamanten en bontjassen. Ze is mss wel uit de goot gekropen, om daarna een grote 'ster' te worden, maar van mij mocht ze in de goot blijven en kreperen, de teef!
Een hele tijd geleden was het hier in Belgie een dierenbeurs, ik weet de naam niet meer precies, ik denk dat het Beestenboel was...
En wat zag mijn oog? Een 'dame' met haar hond in zo'n fashiontas voor honden EN een bontjas aan! Ik ben op haar afgestapt en mijn gedacht gezegd... Ze keek mij arrogant aan, net of ik nog minder was dan str*ntVoor mijn part kon ze daar ter plekke ontploffen, ik begrijp niet dat ze daar zo binnen durft te komen..
Majo schreef:Wuis schreef:Jullie hebben toch ook leren schoenen en rijlaarzen aan?
Niet dat ik het goedkeur, bont dragen...
Dit vind ik echt zo'n belachelijk stomme opmerking altijd. Ik eet geen vlees en krijg altijd te horen: je draagt toch ook kisten? Ja, maar dat is gemaakt van een koe waarmee ALLES gedaan wordt. Van een koe wordt niks weggegooid.
Als er een hond ofzo LEVEND gevild wordt, zie je zelf toch ook wel in wt voor stomme opmerking dit is? Wat gebeurt er voor de rest met het beest? Die eten ze echt niet op hoor..
walgelijk, ik word er misselijk van.
Nickytje schreef:Buiten Jlo zijn er nog sterren die bont dragen, en ook sterren die het net NIET doen.
Jlo heb ik nooit echt gemoeten met haar teksten van: I'm still Jenny from the block... Ik denk niet dat Jenny from the block rond loopt met kanjers van diamanten en bontjassen. Ze is mss wel uit de goot gekropen, om daarna een grote 'ster' te worden, maar van mij mocht ze in de goot blijven en kreperen, de teef!
Een hele tijd geleden was het hier in Belgie een dierenbeurs, ik weet de naam niet meer precies, ik denk dat het Beestenboel was...
En wat zag mijn oog? Een 'dame' met haar hond in zo'n fashiontas voor honden EN een bontjas aan! Ik ben op haar afgestapt en mijn gedacht gezegd... Ze keek mij arrogant aan, net of ik nog minder was dan str*ntVoor mijn part kon ze daar ter plekke ontploffen, ik begrijp niet dat ze daar zo binnen durft te komen..
contessa schreef:Nickytje schreef:Buiten Jlo zijn er nog sterren die bont dragen, en ook sterren die het net NIET doen.
KLASSE!!!!!
Olle schreef:Mijn moeder heeft ook een bontjas! Die is toch echt nep, maar ik zie het verschil niet hoor. Dus misschien hebben die mensen die jij aanspreekt ook wel een nepperd aan..