J.Lo is een dierenbeul :@

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:38

Stom achtelijk verwend piepwijf! Ik vond haar zowiezo al niks...maar nu?! Ik haat haar, ik haat haar!!

JessieVD

Re: J.Lo is een dierenbeul :@

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:39

Ik ben echt in schok, ik had er al niet naar mogen kijken
dat hondje dat zonder vel nog leeft! schandalig gewoon!!!
bah bah bah!!!

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:40

ik had dat al wellis eerder gehoort;) opzich is het niet zo erg als het dier tog al geslacht word kun je beter alles goed gebruiken inplv. de helft weg gooien.. maar als dieren puur voor haar worden vermoord vind ik het wel heel hard (overegens is het gewoon spuug lelijk zo'n bondjas)

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 17:01

Jaa idd

Maar wie weet een site waar je tegen bont kan stemmen?

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:18

Natasja91 schreef:
bizzybijtje schreef:
Of andere vervelende dingen, zoals kalfjes die vanaf kun geboorte in een klein kot (sorry, zeeuws ) gestoken worden en er niet meer uit komen, gevolg: ze kunnen niet lopen en zijn dik, worden meestal naar de vrachtwagen gesleept. Ik wil niets vergelijken, maar is het waar of niet?

Voor blank vlees ja.
Bloed stroomt niet goed door, beesten weten trouwens ook niet hoe ze moeten lopen. Zo krijg je blank vlees waar mensen flink geld voor betalen.
Hufters, naaiers

Het is niet de doorbloeding die blank vlees geeft maar de bloedarmoede die de kalveren hebben door het voer dat ze krijgen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:20

Ja, maar blijft zonde

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:26

tsja...leer wordt wel gedragen, leren hoofdstellen en zadel etc etc.
maar ja het is onnodig om zo veel diertjes te slachten voor een jas, al heb je tegenwoordig wel zo veel nepbont wat net echt lijkt, denk dat helaas ook erg veel mensen worden gepakt daarmee

fjordjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 00:59

idd bah wat een stomme doos is dat zeg! ik heb dat filmpje ook gezien! echt WALGELIJK wat ze daarmee doen!!!!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 09:24

ik heb zojuist een van de filmpjes gekeken met de lieve wasbeertjes en vosjes ik ga zo over m'n nek...maak dan die dieren echt goed door....maar ge ze niet in mekaar timmeren en levend vellen...midden op straat en niemand die iets doet...ik kan best wat hebben maar dit is echt spuugziek
je hoort mensen op de achtergrond lachen!!!

Ctal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 09:27

Ach, ik vind t wel een mooie jas.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:28

Bah
Heb het filmpje nog maar niet gekeken.. Maar ik wist het al van haar; De rede waarom ik der nooit heb gemogen ook .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:30

Lusitano schreef:
OMG...heeft iemand het filmpje van die wasberen gezien?...
ik heb hem gestopt dat ze zijn huid aan het afstropen waren terwijl hij nog leefde...wat walgelijk.
Wat een vreselijk idee dat ergens ter wereld een dier zoveel pijn wordt gedaan.......bont dragen is echt zo 'not done'.

Ik dacht kijk het toch, daar ben ik ook gestopt.
Achterlijk, zieke, idiote, k*lote mensen.. en zij lekker met der bont om, debiel wijf

Megane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:33

arme dieren

Megane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:34

Miirthe schreef:
Lusitano schreef:
OMG...heeft iemand het filmpje van die wasberen gezien?...
ik heb hem gestopt dat ze zijn huid aan het afstropen waren terwijl hij nog leefde...wat walgelijk.
Wat een vreselijk idee dat ergens ter wereld een dier zoveel pijn wordt gedaan.......bont dragen is echt zo 'not done'.

Ik dacht kijk het toch, daar ben ik ook gestopt.
Achterlijk, zieke, idiote, k*lote mensen.. en zij lekker met der bont om, debiel wijf

ik heb dat filmpje maar een paar sec. gezien meteen afgekapt

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:41

Buiten Jlo zijn er nog sterren die bont dragen, en ook sterren die het net NIET doen.

Jlo heb ik nooit echt gemoeten met haar teksten van: I'm still Jenny from the block... Ik denk niet dat Jenny from the block rond loopt met kanjers van diamanten en bontjassen. Ze is mss wel uit de goot gekropen, om daarna een grote 'ster' te worden, maar van mij mocht ze in de goot blijven en kreperen, de teef!

Een hele tijd geleden was het hier in Belgie een dierenbeurs, ik weet de naam niet meer precies, ik denk dat het Beestenboel was...
En wat zag mijn oog? Een 'dame' met haar hond in zo'n fashiontas voor honden EN een bontjas aan! Ik ben op haar afgestapt en mijn gedacht gezegd... Ze keek mij arrogant aan, net of ik nog minder was dan str*nt Voor mijn part kon ze daar ter plekke ontploffen, ik begrijp niet dat ze daar zo binnen durft te komen..

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:35

contessa schreef:
Wuis schreef:
Jullie hebben toch ook leren schoenen en rijlaarzen aan?

Niet dat ik het goedkeur, bont dragen...

Tsja Contessa, je hebt altijd volk dat recht probeert te praten wat krom is. Ik zal ze nooit begrijpen.

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:52

Wuis schreef:

Dit vind ik echt zo'n belachelijk stomme opmerking altijd. Ik eet geen vlees en krijg altijd te horen: je draagt toch ook kisten? Ja, maar dat is gemaakt van een koe waarmee ALLES gedaan wordt. Van een koe wordt niks weggegooid.
Als er een hond ofzo LEVEND gevild wordt, zie je zelf toch ook wel in wt voor stomme opmerking dit is? Wat gebeurt er voor de rest met het beest? Die eten ze echt niet op hoor..

walgelijk, ik word er misselijk van.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:53

Nickytje schreef:
Buiten Jlo zijn er nog sterren die bont dragen, en ook sterren die het net NIET doen.

Jlo heb ik nooit echt gemoeten met haar teksten van: I'm still Jenny from the block... Ik denk niet dat Jenny from the block rond loopt met kanjers van diamanten en bontjassen. Ze is mss wel uit de goot gekropen, om daarna een grote 'ster' te worden, maar van mij mocht ze in de goot blijven en kreperen, de teef!

Een hele tijd geleden was het hier in Belgie een dierenbeurs, ik weet de naam niet meer precies, ik denk dat het Beestenboel was...
En wat zag mijn oog? Een 'dame' met haar hond in zo'n fashiontas voor honden EN een bontjas aan! Ik ben op haar afgestapt en mijn gedacht gezegd... Ze keek mij arrogant aan, net of ik nog minder was dan str*nt Voor mijn part kon ze daar ter plekke ontploffen, ik begrijp niet dat ze daar zo binnen durft te komen..

Jou mag ik!

Greentea01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:59

Wat walgelijk dit zeg! Ik heb een klein stukje van het filmpje gekeken, maar bij het stukje dat ze zijn velletje eraf halen en het beestje nog steeds leeft en wanhopig probeerd los te komen heb ik hem af gezet. Hoe kunnen mensen dit doen!!!!! Hoe in vredesnaam kunnen ze zoiets over hun hart verkrijgen. Je kan een dier op zijn allerminst een dierwaardige dood geven. Vind dit echt te erg voor worden.

Zijn er ook actie groepen die hier iets voor doen? Zo iets als een de dierenbescherming maar die zich dan echt op dit soort zaken richt? Hier wil ik wel wat aan doneren! Want zo met dieren omgaan mag gewoon niet!

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:05

Majo schreef:
Wuis schreef:

Dit vind ik echt zo'n belachelijk stomme opmerking altijd. Ik eet geen vlees en krijg altijd te horen: je draagt toch ook kisten? Ja, maar dat is gemaakt van een koe waarmee ALLES gedaan wordt. Van een koe wordt niks weggegooid.
Als er een hond ofzo LEVEND gevild wordt, zie je zelf toch ook wel in wt voor stomme opmerking dit is? Wat gebeurt er voor de rest met het beest? Die eten ze echt niet op hoor..

walgelijk, ik word er misselijk van.

Dit is nu precies wat ik bedoel !!!.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:07

Nickytje schreef:

KLASSE!!!!!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:33

contessa schreef:
Nickytje schreef:

KLASSE!!!!!

Dankje

Soms noemen de mensen mij grof (als ik in de winter bijna iemand 'doodkijk' die een bontjas draagt) Maar ik ben heus niet grof, ik zeg gewoon graag mijn ongezouten mening En dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, maar TOCH kan ik het niet laten, om ook op straat commentaar te geven op 'dat soort' mensen. Meestal hebben de 'dames' met een bontjas ook steeds zo'n soort keffertje bij, en als die zijn behoefte doet, laten ze het liggen (ah ja, wie raakt er nou str*nt aan met een zakje, dan moet je goed gek zijn!).

ps: Ik heb niets tegen honden hoor, integendeel (heb er zelf 4) , maar als zij op straat ineens besluiten om hun sluitspier te ontspannen, dan ruim ik het wel netjes op

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:52

Mijn moeder heeft ook een bontjas! Die is toch echt nep, maar ik zie het verschil niet hoor. Dus misschien hebben die mensen die jij aanspreekt ook wel een nepperd aan..

Verder vind ik het alsnog ziekelijk wat er met die beestjes gedaan word, laten we die mensen zelf eens levend gaan villen!

Nickytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:55

Olle schreef:
Mijn moeder heeft ook een bontjas! Die is toch echt nep, maar ik zie het verschil niet hoor. Dus misschien hebben die mensen die jij aanspreekt ook wel een nepperd aan..

Dat zie ik dan wel snel genoeg aan hun kop. De iets oudere mensen hebben meestal toch een echte, een of ander erfstuk ofzo...
Maar de mensen op straat spreek ik er niet echt over aan, ik geef ze gewoon commentaar. Wel heb ik ooit een vrouw erop aangesproken op een dierenbeurs, want dat vond ik gewoon niet kunnen.

Samzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:59

Bont is echt zo not done

Die J.Lo is uberhaupt de doos der dozen En dat is nog niet alles... Als je de site van de PETA doorspitst kom je nog wel meer schokkende dingen tegen Niet alleen over J.Lo maar ook over het trainen van circusdieren en over hoe de Merinowol (o.a gebruikt in HH bontjes) van de schapen gehaald word. Het filmpje is geen pretje...

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=save_the_sheep&Player=wm&speed=_med

IK ben helemaal niet snel shocked... maar dit slat echt alles