Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renskeeee schreef:In een boek dat ik heb over geiten staat dat ze ongeveer 20 kunnen worden
Renskeeee schreef:Ik ken wel dwerggeiten van in de 17
Dus volgens mij kan het wel, het stond gewoon in een boek over dwerggeiten
Edit: even wat gesurft: overal staat 15 tot 20 jaar
lientje schreef:Ze is vandaag rond vijf uur ingeslapen.
Ze was vandaag redelijk goed, wel veel gelegen maar wel lief en niet in haar eigen mest.
Ik was er vanaf 3 uur, de veearts zou na vieren komen. Ik heb haar nog wat lekkers gegeven, even geborsteld en toen ging ze weer lekker liggen in de shaduw. Doortje heeft afscheid genomen.
Ik even naar huis om zakdoekjes te halen, ent erug om te wachten op de veearts.
om iets voor vijf uur kwam ramon aan, we hebben toen samen lot nog geknuffeld, ze stond op en gaf me voor het eerst sinds weken weer een knuffel. Gelijk weer huilen natuurlijk, maar was echt weer mijn moment.
De dierenarts kwam. ik heb het verhaal uitgelegd en nadat de VA even stil geweest was zei ze dat ze vond dat ik onwijs trots op mezelf mag zijn, omdat ik echt heb gekeken naar het dier en niet naar mezelf, en ze zei dat ze wilde dat alle mensen dat konden, omdat ze bijna altijd dieren in laten slapen wat echt te zielig voor woorden is en die veel te lang in leven gehouden zijn.
Ze vond het echt heel erg sterk en daar was ik zo blij mee.
Ik heb haar lekker haar lievelingskostje voor gehouden en we zijn met zijn 3tjes om haar heen gaan staan. Ze kreeg 1 spuit en ze zakte zo heel vredig voor mijn voeten neer.
Laatste kus op haar koppie gepland en weg was ze...
We hebben haar in de trailer gelegd en Flash afscheid laten nemen. Daarna ben ik even thuis wat wezen eten, toen was papa er en zijn we terug gegaan naar de wei om haar weg te brengen.
Ik heb haar ubermooie sik eraf gehaald, wilde hem bewaren.
Ze ligt nu op de batterij, en wordt daar morgen opgehaald.
Flash hebben we gelijk na Lot naar de batterij gebracht, die loop nu bij flash en yuurtje.
Ik huil al vanaf 3 uur bijna onafgebroken, maar sta wel echt achter mijn besluit, ze leeft voor eeuwig in mijn hart en ze heeft een wereldleven gehad.
nog wat mooie foto's van mijn meissie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q7YLEMYK[/img]
haar laatste dagen: