Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farouche schreef:ja, je moet proberen verbinding te zoeken met het middelste van de aarde en het universum toch?
maar dat vergt oefenen. Vaak doe ik voor ik begin altijd even een doorstroomoefening en dan is die verbinding er zo weer. En je kunt ook gewoon verbinding maken met de aarde hoeft niet persee het middelste te zijn.... Ik ben er ook voor dat ieder een eigen manier moet vinden.. lezen en cursussen zijn heel goed maar zoek daar ook je eigen weg in 
Het lijkt me echt heel bijzonder als je dat kan zeg
Ik wil het ook kunnen, ga van de week ook even naar de bieb denk ik.
en idd. met eigen dieren is het het moeilijkste. Probeer het eerst eens met een dier van je vriendin, dat je niet bang bent voor antwoorden
??
Ik kan wel even lekker met de hond wandelen!' En ik zag mezelf en mijn hond helemaal al lopen. Luna( m'n hond) sprong meteen op en begon heel hard te kwispelen en te blaffen naar me
En ik had geen woord gezegt! 
En hoe zit het met de vlooien?
Zijn allemaal beesten
Farouche schreef:het kan wel, maar ik ben meer van de dieren met 'aaifactor, maar schilpadden, vissen enzo wel..
geen mieren enzo dus
Wordt druk
met alle respect tegenover mensen die er wel ingeloven, maar ik ben hier beetje dubbel over... maar dit topic had ik gemaakt voor alleen dieren dus geen geesten.. dus sluit dat even af
hier alleen over telepathie enzo met dieren
Ben het zusje van Farouche
Alytuiere schreef:is moeilijk hoor farouche want als je met dieren werkt heb je indirect toch altijd met hun mensen te maken.... Zie heel vaak dat klachten waar de mensen mee komen dat die dieren zouden hebben veroorzaakt worden door de mens van het dier
Want als ik het over de geesten heb van alle overleden mieren, kevers, en vlooien, dan denk jij dat ik het over mensen heb!
ghehe
maar Alytuiere zegt dat je automatisch met geesten bezig bent, terwijl dat niet zo is.