Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Otje_Merlot schreef:he thanks![]()
ja ik ben al op zoek (nog steeds
) naar foto's ik zal er straks een paar in dit topic zetten
oja en een stukje terug staan ook al foto's
hier nog een paar:
https://www-s.cvm.uiuc.edu/vcrc/careers ... .jpg[/img]
Ik dacht eerst dat het een konijn was maar het is een aapje.
http://www.thefirstpost.co.uk/opinion/2 ... .jpg[/img]
ik weet niet precies wat het is op deze foto maar goed
hier een klein foto'tje van een aapje
katje met ding in hem/haar hoofdje
sielig doggie wordt bekeken![]()
![]()
![]()
Nevony schreef:@otje_ merlot neeej, ik kan dat eigenlijk ook niet begrijpen, dat je dat doet als werk!!!! Kun ej toch ergens aners een veel leuker/betere.minder zielige baan vinden toch? Echt dom|!
Spaikey schreef:Ik vind dat verschillende van de foto's die hier geplaatst zijn erg overdreven zijn. In Nederland heersen zeer strenge wetten ten aan zien van de dierproeven. Men mag in Nederland geen proefdieren verkopen aan de cosmetische industrie.
Maare als juliie zo tegen dierproeven zijn Zouden JULLIE je dan beschikbaar willen stellen als 'proefpersoon'? Zo ja dan vindt ik dat je tegen dierproeven mag zijn. Jullie praten wel over alternatieven maar op een appel kun je niet testen hoe een levend wezen erop reageert. Dierproeven zullen altijd blijven bestaan. Gewoon om de eenvoudige reden dat een alternatief niet altijd voldoet aan de eisen. Ben wel van mening dat in de toekomst er minder dieren voor proeven worden gebruikt.
Citaat:@otje_ merlot neeej, ik kan dat eigenlijk ook niet begrijpen, dat je dat doet als werk!!!! Kun ej toch ergens aners een veel leuker/betere.minder zielige baan vinden toch? Echt dom|!
ja het is gewoon te gestoord voor woorden!
trouwens als we het over banen hebben! ik heb een vraagje aan jullie.
Ik wil later iets met dieren gaan doen, maar ik weet niet wat.
Dierenarts is geen optie want ik heel vwo echt niet. ik zit op havo en dat is al hard werken voor me. Dan kan Dierenartsassistente nog, maar dan ben je niet alleen met dieren bezig , maar moet je ook mensen ontvangen en daar ben ik niet zo goed in. Ik heb op paard gereden maar wegens opstandigheden ben ik sinds een klein tijdje (ongeveer 2 maanden) gestopt. Weet iemand mischien iets wat ik kan gaan doen! Ik wil zooooo graag iets met dieren doen en ze helpen ofzo!
Spaikey schreef:Ik vind dat verschillende van de foto's die hier geplaatst zijn erg overdreven zijn. In Nederland heersen zeer strenge wetten ten aan zien van de dierproeven. Men mag in Nederland geen proefdieren verkopen aan de cosmetische industrie.
Maare als juliie zo tegen dierproeven zijn Zouden JULLIE je dan beschikbaar willen stellen als 'proefpersoon'? Zo ja dan vindt ik dat je tegen dierproeven mag zijn. Jullie praten wel over alternatieven maar op een appel kun je niet testen hoe een levend wezen erop reageert. Dierproeven zullen altijd blijven bestaan. Gewoon om de eenvoudige reden dat een alternatief niet altijd voldoet aan de eisen. Ben wel van mening dat in de toekomst er minder dieren voor proeven worden gebruikt.
Nevony schreef:@otje_ merlot neeej, ik kan dat eigenlijk ook niet begrijpen, dat je dat doet als werk!!!! Kun ej toch ergens aners een veel leuker/betere.minder zielige baan vinden toch? Echt dom|!
Desiree schreef:Spaikey schreef:Ik vind dat verschillende van de foto's die hier geplaatst zijn erg overdreven zijn. In Nederland heersen zeer strenge wetten ten aan zien van de dierproeven. Men mag in Nederland geen proefdieren verkopen aan de cosmetische industrie.
JIJ vind proeven noodzakelijk. Stel jij je maar beschikbaar. Ik wil niet. en ik snap dat een ander het ook niet wil. Dus ga ik het een ander ook niet opleggen. Ook dieren niet.
Desiree schreef:Spaikey schreef:Ik vind dat verschillende van de foto's die hier geplaatst zijn erg overdreven zijn. In Nederland heersen zeer strenge wetten ten aan zien van de dierproeven. Men mag in Nederland geen proefdieren verkopen aan de cosmetische industrie.
JIJ vind proeven noodzakelijk. Stel jij je maar beschikbaar. Ik wil niet. en ik snap dat een ander het ook niet wil. Dus ga ik het een ander ook niet opleggen. Ook dieren niet.
leentje schreef:
Mag ik jullie erop wijzen dat veel van de schrijnende situaties ivm dierenproeven reeds verleden tijd zijn (wegens ondertussen wettelijk verboden, zoals bijvoorbeeld het testen van cosmetica)? Dus als je wil actie voeren, mensen informeren etc, zorg dan dat je correcte informatie/foto's verspreidt, over wat er nu nog wel toegestaan is ivm dierenproeven (en wat jullie uit de wereld willen helpen), en niet over wat vroeger gebeurd is en nu allang verboden is.
Desiree schreef:
De hel bestaat echt! Hier, waar wij leven. Dat laten deze foto's zien.
Mensen hebben echt het recht niet om dieren zo'n hel te laten doorstaan.
het argument om dit te rechtvaardigen bestaat niet.
Na het kijken van de eerste foto's in je profiel durfde ik niet meer verder te kijken. De mensen die dit doen, wens ik de vreselijkste dingen toe. Dat zijn geen mensen.
Als er dieren op zo'n manier moeten sterven opdat ik kan blijven leven, dan laat mij maar sterven. Want in zo'n wereld leven is toch niet mijn keuze.
Nevony schreef:of willen verstaan!
Paraat schreef:
Het moet ongetwijfeld ook een hel zijn om je eigen hond te zien sterven aan een ziekte, waar enkel een medicijn dat op dieren is getest tegen kan worden gebruikt...