Nu hebben we een bruine Noorse boskat genaamd Lucas, een zwarte kat met witte pootjes genaamd Arie en een zwarte kat genaamd Droppie. Verder nog een wit met grijs gevlekte genaamd Karel en we hebben nog een zwarte genaamd Okke.
onze zwarte kat heet ferro ( net als de hengst ferro). Een oude kat die nu dood is heete bonnie ( van bonfire). Dus als thema paarden. Onze andere katten heten cardoes en misty.
mijn katten luisteren naar de namen Snoes --> zwart witte poes van 1,5 jaar oud... en de andere heet Mies ---> zwart witte kater en die is nog geen jaar oud, en een echt gentleman!!
Die van ons heet Saartje en we hebben nog een zwerfpoes buiten lopen en die heet Vlekje Lekker orgineel hé? De katten van me vriendin heten: Moek Mieuw Tinka en 1 waarvan ik de naam kwijt ben Die hebben ze nog niet zo lang
Ik ben iemand van de aparte namen...ik hou dus totaal niet van die namen zoals 'vlekje', 'snufje' of 'pluisje'....
Ik wil er nog een poesje bij en die ga ik denk ik Amora noemen...maar dat weer ik nog niet..ff over denken...
De katten van mijn vriendin heten Misty, Dusty, Jimmy en Lady...ze wilde graag dat alles eindigde op 'y'.... maar ik vind het helemaal niets....
Oh, en de Maine Coon die ik 10 jaar gehad heb heette Sientje. Officieel Francien Von Den Marienburg... Ze heette al zo toen we haar kochten...hebben we alleen afgekort naar Sientje...maar ik had er niets over te zeggen.... anders had ik haar wel anders genoemd...