Je ziet ze tegenwoordig eigenlijk steeds meer. In nederland worden ze ook wel Pronkrug genoemd. Ze hebben dan ook een "rigde" op de rug. Dit is een streep van haren dat de tegengestelde richting in groeit. Zie de foto hieronder... Groetjes van Linda
Ik heb een flatcoated retriever die op papier Swallowsflight Jetblack Daydream heet, maar die door het leven gaat als Sirius. Genoemd naar Sirius Black/Zwarts uit Harry Potter of course Als hij iets doet wat niet mag is het ook wel "MENEER ZWARTS!"
Mn Lhasa Apso heet Roxy Mn Maltezer heet Fluffy En de hondjes van mn ma heette Trudie&Willem,dat zn kruizinghondjes van een Chitzeu en een Stafford zn echt grappige hondjes uit gekomen
BTW hoop dat je een leuke naam vind en sterkte met t verlies van je 2 honden!!!
Bor : kruising Rottweiler x Bouvier reu drie jaar Bruni: kruising Rottweilerx Bouvier teef drie jaar Smokey: Duitse herder teef vijf jaar Hektor: Duitse herder reu negen jaar MacMaggie: Schotse collie teef tien jaar MacMurphy: kruising collie reu veertien jaar Stip : Jack Russel teef tien jaar Jobje: Jack Russel reu vijf jaar
De ene is een bennersennen en heet Lodewijk.. roepnaam: Loodje..
Lekker bekkie he?
De ander is een Drentsche Patrijs en heet Dajo.
Mijn drie kanjers:
En we hadden er nog 1. De moeder van Loodje. Ze is helaas van de zomer overleden aan leverkanker op 4- jarige leeftijd. Hier nog even een foto van d'r mooie koppie:
Yuma:
Sorry voor de vele foto's! Maar ze zijn wel mooi he?!
Mijn duitse herder heet Akiro Jesse von Hamyar. Roepnaam is Jesse Hij kwam uit het A-nest maar we wisten geen leuke naam met de A dus vandaar de dubbel naam. Akiro betekend mooi, slim en dat is tie
Hiervoor hadden wij een duitse staande (langhaar) genaamd Bruno. Deze is ingeslapen omdat hij niet helemaal fris in zijn koppie was en daardoor vals werd.
Wij hebben 1 cairn terrier en een border terrier, Kenneth en Jesse, en Kenneth staat naast me, ik eet een wortel,.. Kenneth wil ook wortel,, Kenneth Houdt van wortels! Waarom hebben we hem niet ''wortel'' genoemd??
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant