R.I.P. lieve, lieve dappere Victoria

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:38

ho ho,ik ben inderdaad geen katten liefhebber,maar gewoon weg ,dat ik het doodsaaie dieren vind,en stomme beesten,die altijd wegkruipen.maar verder heb ik menig kat geholpen,zelfs een nestje wat ingeslapen zou worden opgevangen en goede huizen voor gezocht enz enz...dus ben nu ook weer niet zo dat ik ze wat aandoe,maar zal zelf nooit voor zo'n beest kiezen.

verder zijn on opgevoede honden een ware ramp,en honden die in mijn tuin zouden poepen ook!!zou ik ook niet van gediend zijn,alleen ben ik tot nog toe weinig honden tegen gekomen,die uitgelaten werden in andermans tuin..

katten daarentegen,en nee ik heb het niet over iemand die katten heeft die ergens in de polder woont,maar in een woonwijk,die lopen weldegelijk in ander mans tuin,en doen daar hun behoefte,en dat is GOOR!!!het stinkt echt heel heel erg!!

ik vind het dieptriest dat wij eens een tuin hadden waarin achterin zitten onmogelijk was,omdat het zo vreselijk stonk naar de kattenzeik!!daarnaast,waar je niet zonder handschoenen in je tuin kon werken,omdat de kans dat je in kattenstront greep erg groot was,als je een eigen kat hebt die dat doet,alla,maar andermans dieren waar je niet voor kiest...

daarnaast is bij TS een dier doodgebeten,waar ze veel verdriet van heeft,en wordt er gesuggereerd dat dat nu eenmaal de natuur is!!!kom op zeg!!

en katten worden ook doodgereden,ze kijken NIET uit op een autosnelweg,getuige van de 4 katten,waarvan 1 geheel ontvelt was aan zijn achterkant,die ik van de weg heb geplukt en die bij een dierenarts ingelslapen zijn,en ja,ik heb ze geaaid!!ik heb ze niet in de steek gelaten,maar dit had niet nodig hoeven zijn,als mensen hun dieren bij zich houden...
overigens is 1 daarvan in mijn auto in zijn eigen bloed gestikt,was zooo zielig!!maar goed,blijkbaar hebben katten LIEFHEBBERS dit ervoor over,als ik een kat zou hebben dan had ik het er NIET voor over,mss ben ik dan toch wel een dierenliefhebber...

ikke17

Re: R.I.P. lieve, lieve dappere Victoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:46

Ik snap dat je het klote vind van je duif maar die kat er op terug pakken is zinloos wat hij heeft gedaan is gewoon zijn instinct volgen heel logisch dus....

Maar sorry van je duif....

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:47

Mischien een tip...volliere met slot erop nemen...heb ik ook! kan geen kat meer bij komen!!!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:13

Nou ja Kimmy, ik woon in een buurt waar katten normaal op straat kunnen lopen (alleen blijven mijn katten binnen maar als ze naar buiten zouden kunnen, zou ik ze ZEKER naar buiten doen). En dat de TS verdriet heeft, begrijp ik, ik heb ook nooit gesuggereerd dat ze dat moet accepteren omdat dat de natuur is. Absoluut niet. Ik vind alleen dat je SAMEN naar een oplossing moet zoeken. Met de nadruk op SAMEN, je kunt alles wel aan de katten -of hondenliefhebber over laten maar is het niet veel beter en vriendelijker om SAMEN naar een oplossing te zoeken?

Ik heb niet meer last van honden die janken, op straat sch**ijten, tegen je aan springen en niet luisteren dan van katten die op mijn auto liggen, een tuin omwoelen of krols zijn maar nogmaals mijn tolerantiegrens ligt wat hoger dan de 'gemiddelde' mens geloof ik, ik maak me niet zo snel druk.

Ik vind ook best dat je een kat (of hond for that matter) mag wegjagen met je stem, water of door iets te gooien (NIET raak) maar praktijken als vergiftigen, schieten, ophangen, verdrinken, verminken...sorry hoor maar mensen die dat doen mogen ze van mij ook kielhalen...

Ja het stinkt op straat vaak naar hondenpoep (GETVER vooral in de zomer) en ik moet vaak remmen voor een kat die op het laatste moment oversteekt, laat ik daar mijn dag door verpesten? Ikke niet hoor. En nogmaals, helemaal eerlijk vind ik het niet want hoeveel mensen van ons zouden gaan zeiken als er een paard in je tuin of op je stoep poept? Alleen moet ie niet op mijn auto gaan zitten .

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:53

ach buiten ene goede plens water te gooien,hebben wij die katten ook nooit iets gedaan,en nog niet,zo nooit een dier zomaar dood kunnen maken...en ik zeg helemaal niet dat het juist is dieren af te schieten enz enz,maar het gebeurt wel,en als ik een kat zou hebben,en ergens zou wonen waar katten vergiftigd aangeschoten of wat ook zouden worden,zou ik hem al helemaal niet meer naar buiten gooien...zowiezo al niet...

stel dat als ik een kat zou hebben,dan zou ik een ren maken,ik heb het gezien hoe het kan,en echt het is geweldig,ze zitten veilig,maar toch buiten...

en ik heb in r'dam gewoont,maar amper last gehad van poep op straat,wat wel heel lachwekkend was,we kregen daar op een gegeven moment van die uitlaatzone's waar de honden mochten poepen,maar de gemeente had lekker slim,ook een bestraat zeer druk bevolkt stuk stoep daartoe aangewezen...

je raad het al,het grasveld ernaast was geen uitlaatzone,maar die stoep dus wel,duurde niet zo heel lang,of dat bord was daar weggehaald...

en ik blijf erbij,ik hoef geen kat op mijn auto,niet in mijn tuin en niet in mijn huis....

en mijn tolerantie grens in heel hoog hoor,maak niet niet zo heel druk ergens over,wel over de laksheid van mensen met dieren,die ze aan hun lot over laten door ze op straat te gooien...

en mocht ik nog eens ergens gaan wonen,ga ik het echt doen,vragen aan mensen met een kat of ze mijn tuin willen afzetten zodat hun kat er niet meer inkan...ben benieuwd!!

ik denk dat ik voor gek verklaard wordt!!

Sees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:34

Tja..nogmaals, ik blijf erbij dat je het SAMEN op moet lossen. Als ik nieuwe buren zou hebben die zich amper hebben voorgesteld en dan voordat de kat überhaupt in de tuin is geweest al beginnen te zeuren dan zou ik denk ik ook raar staan te kijken. Maar wel netjes dat je jouw tuin dan wil afbakenen. Als jij mijn buuf was, zou ik zeker helpen en er geld in steken om op die manie lekker naast elkaar te kunnen blijven leven. Ik zou tijgerstront halen (echt mensen het helpt, het is het tripje naar de dierentuin wel waard) en dat rond mijn tuin strooien.

Ik heb wel eens geprobeerd om met een van mijn katten te gaan wandelen, nou laat dat wandelen maar weg, meer stilstaan en niet willen lopen. Een kat is nu eenmaal niet zo onderdanig als een hond en loopt niet graag midden op de stoep maar verschuilt zich lekker onder de struiken. Een kat heeft ok veel meer tijd nodig om overal aan te ruiken etc. Mijn katten kunnen nu niet naar buiten maar als ik straks een huis koop met tuin, laat ik ze lekker naar buiten, een soort cadeautje na het lange wachten zeg maar. Een kat die zijn halve leven al buiten komt, kun je echter niet meer binnen houden...Ik vind ook wel een beetje dat een kat die niet buiten komt is als een paard die hele dagen op stal staat, maar ik ben het met jullie allemaal eens dat je geen overlast moet hebben van elkaars dieren. In het geval van de TS had ik dus ook de duif vergoed, het hok verbeterd, mijn excuses aangeboden en misschien geprobeerd het in de tuin komen voor de kat te vergemoeilijken.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:49

maar jij vind het dus wel normaal dat JOU kat ,straks bij andere mensen overlast bezorg??en dus kans loopt bekogelt te worden enz???????of vergiftigd of nog erger???

en dan vertel je mij dat jij van je kat houd???

enne mij paarden lopen in een afgezette wei,al willen ze mss wel heel graag in de tuin van de buren lopen...maar mijn dieren lopen op mijn grond..

het is toch een bepaalde mentaliteit hoor!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:19

Marye78 schreef:
Mijn idee is nog steeds dat als je echt van je katten houd, je zorgt dat ze niet van je terrein gaan. Ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn katten onder een auto komt of wordt vermoord door iemand die er last van heeft. Nee ik hou ze veilig binnen!
en ze talen er niet naar om naar buiten te gaan. Alleen in de zomer op het balkon. Thuis hebben ze genoeg om zich te vermaken. (klimpaal tot plafond etc).

Sja, mijn honden mogen het ook niet hoor. Ik ben zo bang dat ze iets overkomt. Dat zou ik ook gehad hebben als ik katten had gehad waar ik zoveel van hield.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:32

ja precies,ik hou van mijn paarden,en deze moeten nu eenmaal de hele dag lopen,dus ik gooi ze maar los..zoiets??

of ik hou van mijn hond(en),en die wil graag de hele dag rennen,dus ik gooi hem maar op straat...

ik snap niet dat als je een dier hebt,dat je het risico elke dag weer wil lopen,dat ie of overreden wordt,of vergiftigd,dood geschoten,opgejaagd enz....

daarnaast zou ik er dus echt geen ene reet aan vinden om een dier te hebben,die je niet hebt,omdat die van huis af is,en je niet weet hoe en wanneer ie thuis komt...

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:33

nee, ik denk dat je daar een kattenliefhebber moet zijn omdat te kunnen begrijpen. HOewel ook niet alle kattenliefhebbers dit zo doen.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:39

gelukkig maar,ik ken ook gelukkig een hoop mensen die genoeg van hun katten houden,door ze binnen te houden,of een ren te maken,of zoals een vriendin doet,met mooi weer aan een looplijntje buiten in de tuin vast maken,ze is als de dood dat haar katten iets overkomt!!!

en wil ook andere mensen geen last bezorgen met haar dieren...

(overigens die mensen met die ren,die hadden ook mijn oude rottweiler die niet echt heel vriendelijk door deze mensen behandeld werd,zij spaarden grijze katten,en hadden op een gegeven moment een zwart/witte jonge kat bijgenomen...
deze was heel speels en verveelde nog weleens met hun oude grijze kat,ze hebben toen die zwart/witte in het frettenhok gegooit,omdat ie het zo kon afleren... ,over echte kattenliefde gesproken!!

en ja,deze heb ik sávonds laat nog opgehaald,en geplaatst bij een kennisje,waar ie nu nog steeds woont,oja,deze had 3 katten en hield ze allemaal binnen...weer 1 erbij)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:41

NORMALE mensen schieten niet op dieren en vergiftigen ze dus ook niet. NORMALE mensen zouden mijn dieren dus ook niets aan doen behalve ze op een HUMANE en daarmee DIERVRIENDELIJKE manier wegjagen, NIKS mis mee. Volgens mij hou je meer van je kat als je hem naar buiten DOET (ipv van gooien) dan wanneer je hem binnen houdt.
Door NORMAAL overleg etc kun je je kat best naar buiten doen alleen die verd*mde hondenliefhebbers hebben heel vaak een hekel aan katten en bedenken de meest wanstaltige manieren om katten uit de weg te ruimen. Ik wordt er een beetje moe van dat jullie steeds suggereren dat ik niet van mijn katten houd, ik denk dat ik meer van mijn katten hou dan de gemiddelde hondenliefhebber of paardenliefhebber die of zijn paard steeds maar binnenhoudt met rotweer of de hond maar twee keer per dag uit laat....

Sees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:43

Mensen die hun kat binnehouden moeten een hond nemen, een hond is er voor om de mens te dienen en binnen te blijven, een kat niet!!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:46

dat zeg jij!! wie zegt niet dat alle honden het liefste buiten zouden willen lopen???

alleen dat mag niet!!!

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 15:52

ik vind het zo DOM dat er gezegd word, dat als je je kat naar buiten laat je er niet "echt van houd",dat vind ik zo'n domme onzin.
dat is precies hetzelfde als je je paard in de wei zet,en er de hele dag/nacht niet bij bent,dan stel je je paard toch ook open aan gevaar (mishandelaars/dieven etc?).
dan zou je daar ook niet "echt"van houden?
je wilt dat je paard ook bewegingsvrijheid heeft,dat is met een kat net zo.
Ik vind het juist zielig om een kat die vrijheid te ontnemen,en binnen en in een tuin vast te houden.
helemaal bij een kat die buiten gewend is.
je loopt vrij weinig kans dat je kat een of andere gek tegenkomt die hem afknalt of hem vergiftigd.
en als het bekend zal zijn dat er zon gek rondloopt,neem dan maar van mij aan dat onze katten geen stap buiten de deur komen!
en als mensen last hebben van mn katten mogen ze hem best een plens water naar de kop gooien,en als ze met mij willen overleggen over hun tuin prima.
maar het moet samen opgelost worden,het is echt onmogelijk om voor 1 persoon alle katten binnen te houden,het is nou eenmaal zo in nederland en daar moet maar geaccepteerd worden,en samen kun je er nog het beste van maken.
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 02-12-05 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 15:59

Sees schreef:
Mensen die hun kat binnehouden moeten een hond nemen, een hond is er voor om de mens te dienen en binnen te blijven, een kat niet!!

Sorry hoor, maar dit meen je toch niet serieus?

Ik heb al mijn hele leven katten, en die zijn in huis opgegroeid. Lees: een GROOT huis, waar ze overal mogen komen, met genoeg speelgoed en klimmogelijkheden en een balkon om te kunnen zonnen. Als 1 van mijn katten per ongeluk buiten komt, dan weten ze niet hoe snel ze weer naar binnen moeten, want het is veel te koud, of te eng, lawaai etc.

Je kunt er zelf voor zorgen dat je kat niet gewend raakt aan buiten te lopen.

En ja, ik ben er heel erg tegen. Heb sinds vorige week woensdag tot afgelopen woensdag een opvangkatje in huis gehad, die letterlijk op mijn auto kwam afrennen savonds laat, in totale paniek. Als ik die had laten lopen had ik hem denk ik een paar dagen later van de weg kunnen schrapen. Het beestje heeft het hier super naar zijn zin gehad, ik heb amivedi etc ingelicht en afgelopen woensdag is hij hier opgehaald door de eigenaar. Waar ik echt een poedersuiker bij heb, want ze was niet echt enthousiast om hem weer te zien, en hij heel zielig zitten mauwen toen ze m meenam. En de opmerking van 'ja hij zal binnekort wel weer rondlopen' was helemaal tegen het verkeerde been. ALs ik m nu weer zie lopen/rennen neem ik m weer mee , maar dan krijgt mevrouw m niet meer terug. Sommige mensen zijn geen kat waard!

ik vind het trouwens ook een rare opmerking dat honden er zijn om de mens te dienen en binnen te blijven, dan heb je een rare gedachte over huisdieren in het algemeen. Dan kun je beter personeel nemen. Mijn dieren dienen mij niet, die heb ik omdat ik van ze hou. of het nu katten, honden of whatever zijn.

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:30

@marije78: sommige mensen zijn idd geen kat waard,
zo ook niet hoe die vrouw reageerde toen ze haar katje weer zag.
dat zou ik ook niet leuk vinden.
ik heb je profiel bekeken,en jij hebt echte raskatten,deze zou ik zelf ook niet naar buiten doen denk ik,je loopt hardstikke kans dat ze gestolen worden,als ze niet anders weten dan dat ze binnen zitten vind ik een ander verhaal dan een kat die het gewend is.

maar dit zijn uitzonderlijke gevallen,ik heb nu al een paar x gelezen over katten onder de auto,en dat dat onze eigen schuld is enz.,hoe vaak gebeurd dat nou? dagelijks bij dezelfde persoon?
het is heel erg om je kat eraan te verliezen,maar daarvoor houd ik ze niet binnen vast,dat doe ik ze niet aan.
en als er overlast is door ze dan hoor ik het wel.
V.B.
wij hebben 1 kat,en die is heel erg veel binnen,en als ze buiten is,komt ze alleen in de tuin.
de andere kat is heel veel buiten,die heeft dat echt nodig omdat ze dat gewend is.
soms als er hier een verhuiswagen staat wil ze daar wel eens in klimmen omdat we bang zijn dat per ongeluk meegenomen word, sluiten we haar even op in huis.
vooral in de zomer word ze harstikke gek,na 10 minuten al.
miauwt het hele huis bij elkaar,klimt tegen de ramen op,ze wil uit kleine openstaande raampjes klimmen.
ze moest ook een keer een nacht binnen blijven,en toen is ze dwars door de luxaflex heengegaa,en door een klein openstaand raampje geklommen,soms poept ze gewoon uit ptotest op de deurmat terwijl de schone kattenbak er vlakbij staat.

en als dan 1 persoon last heeft van deze kat,moeten we het haar dan aandoen binnen te blijven en haar in een ren te doen?
mijn antwoord: NEE

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:02

een arts van mijn werk,begon in een jaar tijd aan haar 5de kat...overige katten werden niet ouder dan 1 jaar,dan waren ze plat gereden...en de volgende binnen houden ,neeee,ben je gek....katten horen nu eenmaal onder een autoband...

en laat ik het zo zeggen,denk dat als je het echt gaat vragen dat heel veel mensen last hebben van katten die loslopen,alleen nu lijkt het erop dat het maar 1 persoon is..

en nog even over een paard in de wei,meestal is dat (gaat ie weer) op EIGEN terrein,juist ja,achter een afrastering....niet zomaar allemaal los buiten...en dat is wel wat kattenhouders doen die hun katten elke dag weer op straat gooien...

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:20

nu heb ik overigens heel weinig verstand van katten,maar is er een verschil in levens behoefte tussen een "stamboomkat" en een "stamboomloze" kat???

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:25

het gaat mij om de opmerking: "als je je kat buiten houd hou je er denk ik niet echt van."
daar gaat het niet over terrein,je stelt je paard ook bloot aan gevaar als je hem in de wei zet een paar straten verderop.
daar kan hij ook worden mishandeld en gedood,hield je er dan niet echt van omdat je hem lekker in zn zn weitje zette,en helaas genoeg slachtoffer werd van een of andere gek,net op het moment dat je er niet bij was?
hield je ook niet echt van je kat omdat je hem naar buiten deed om lekker uit te leven en hij helaas slachtoffer werd van een auto?

en er zullen heus mensen zijn die last hebben van katten,maar die weten dat het onmogelijk is mensen te verbieden ze binnen te houden en die zoeken wel een andere oplossing lijkt me,of het moet wel een hele grote zeikerd zijn.

en over die stamboom katten en stamboomloze katten,doel ik niet op de levensbehoefte van het dier,maar met zo'n dure kat loop je een heel groot risico dat ze gestolen worden,(een kennis van ons haar kat is zelfs gestolen uit huis! siamees)
en daarom neem ik geen stamboomkatten,want ik wil ze gewoon los buiten hebben.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:32

maar je hebt het erover dat paarden op eigen terein mishandeld kunnen worden...maar dat kan ieder dier,als ze hier inbreken kunnen ze 6 honden vermoorden...

mijn paarden staan bij mij aan huis,en onder toezicht in de wei,sávonds gaat alles naar binnen en de deur op slot.

als er een kans was dat ze daarbij doodgereden zouden worden,idem mijn honden zou ik ten alle tijden ervoor proberen te zorgen dat dat niet zou gebeuren,ik zou me zo vreselijk schuldig voelen...

dat meisje met de 2 katten aan een lijntje zeg maar
die haar zus had ook een kat,aan een drukke weg woonde ze,die kat kwam nooit buiten,en zo langzaam en zeker toch maar eens op het binnen plaatsje,en daar ging hij steeds verder en verder...die vriendin had haar zus al gewaarschuwt,van eens gaat ie over het hek,en dan zit ie op de weg...

nee hij zou wel uitkijken.....

2 dagen later heeft ze nog afscheid kunnen nemen van het lijfje,het dierenambulance personeel wilde het kopje niet meer laten zien..

en o,o wat een tranen,hou toch op zeg!!je weet dat toch,jij als mens moet toch verstandiger zijn als een kat!!!sorry hoor,maar dan ook niet janken!(overigens is nr 2 ook dood gereden en is nr 3 aangeschaft!!)

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:42

dan moeten hondenbezitters ook niet janken als hun loslopende hond de weg opvliegt en word overreden.

en jouw paarden staan toezicht onze ook,maar ik zie hier genoeg weilanden in de buurt waar amper op wordt gelet,ik vind dat hetzelfde als dat je je kat laat lopen.
er word gewoon veel te kort met elkaar gemeten,alles wordt nu op de katten bezitter geooid,terwijl er duizenden dieren in nederland zijn die vreselijk worden behandeld.
en dat van dat meisje,het is een risico en helaas is zij het slachtoffer ervan geworden,
als ik aan een drukke weg zou wonen zou ik bij voorbaat geen katten nemen,ook niet om ze binnen te houden want ik vind dat zielig!

onze katten komen niks te kort,slapen binnen hebben een kattenluikje,krijgen elke dag voer,regelmatig entingen,ontvlooid,vachtverzorging en ze genieten heerlijk van de buitenlucht,ze hebben een hardstikke mooi leven,
en ik ga dat niet verpesten door zeikers die geen afdrukken op de auto willen,etc.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:50

>;) een hond is en blijft een dier,als eigenaar laat je die dus uit,als jij je kat zou uitlaten en er gebeurt iets,zou ik dat heel wat anders vinden ,als een dier naar buiten zetten en die dus aan zijn lot overlaten.

als ik elke dag de deur open zou doen en mijn honden naar buiten zet die dan overal rondz ouden zwerven,dan denk ik ook dat mensen zeggen,tja,zat erin dat ze doodgereden werden,op het moment dat ik ze netjes uitlaat en er gebeurt iets waardoor de hond oversteekt en wordt aangereden,vind ik toch 2 heel verschillende dingen...

beetje het vergelijken dat als je aan het rijden bent en je valt van je paard af,en deze wordt aangereden dat je dan ook niet mag janken,want dan is het ook je eigen schuld...

gaat mij er meer om de gemakzucht en dat je het dus heel normaal vind dat JOU dieren in andersmans eigendommen lopen en poepen en pissen,sterker nog dat het je niet boeit dat mensen het erg vinden dat er dieren op hun eigendommen springen,en daarvoor mss JOU dier weleens pijn aan kunnen doen!!!

en dat je dan nog eigewijs vol blijft houden dat je dan van je dier houdt...gaat er bij mij echt niet in!!!

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:58

en het gaat er bij mij niet in dat je met van die belachelijke opmerkingen komt: "en dat je dan nog eigewijs vol blijft houden dat je dan van je dier houdt"
echt dom gezegd,kijk eerst even rond bij de diernbescherming wat daar zit,na in beslagname,en mishandeling,verwaarlozing,en denk hier dan weer even over na,.
en als mensen er last van hebben en hun tuin word vergoed,wat valt er dan nog te zeiken?

ik zeg toch ook niet tegen jou: jij houd niet echt van je honden omdat je de oren/staart hebt laten couperen?
zo iets slaat nergens op,omdat je ze hardstikke goed verzorgd.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:11

o,als jij vind dat ik daarom niet van mijn dieren hou,kan ik er niet om wakker liggen,ik weet wel beter....mss vind je het wel heel zielig dat ik mijn honden niet gewoon naar buiten zet smorgens...en dat ze nu in een omheind terrein moeten lopen...

maar goed..er bljven dus massaal mensen bestaan die hun katten buiten laten,en er zullen ook mensen blijven betaan die ze dus wel degelijk pijn doen...
een kat die bij mij in de tuin komt is ten dode opgeschreven,deze wordt per direct gedood door mijn honden...

laatst was er 1 de stal ingeglipt en die is in de motor van mijn oldtimer gaan zitten,dit grapje kost mij straks meer als 250 euro,omdat dat stomme beest daar alle leidingen en kabels kapot heeft gemaakt,ik moet zeggen,ben heeeel aardig geweest en heb de honden opgesloten en heb dat beest weggejaagd!!maar de eigenaar...die zal NOOIT te vinden zijn,en ik zit hier met dikke schade!! en bedankt weer!!