Wij hedden nu nog 2 konijnen. Oke en Bravo (waren uit het zelfde nest een 2ling) , bravo hebben we helaas in moeten slapen. En we nog een zwart konijn wat we gevonden hebben (liep toen met die -10 al een week in een kennis zn tuin) en die heet nu killer. En terecht hij hing eerst altijd aan je broekspijp, en hij heeft een hond de tuin uitgejaagd (een border) hij sprong uit zn hok en zette de achtervolging in
hamster; d'ushi muis1; duo muis2; penotti (zaten bijelkaar in het hok, dus duo-penottie;)) pony; sidney kat; maxime (dees sijn niet echt apart ofso:P))oja ook nog een muisje met maar 1 oogje , en die heette eye.
cavia heet Pantoffel Mopshond heet Elvis Kat heet Muis Goudvissen heten Kobus, Rambo, Guus en Blup Slak heet Gerrit, garnaal Jacques vogel heet Gonzo En vriend luistert naar Stumperd
ik ken iemand die zn hamster TREKPOP heeft genoemd...
en mijn hond(kruising labrador/herder) die helemaal zwart is heet Blake, als je t zo leest lijkt het heel normaal maar als je heel hard roept: BLEEK en er komt een zwarte hond aan vinden vooral kinderen dat errug grappig
De raarste naam die ik ooit aan een dier heb gegeven was aan een parkietje die ik heb gekregen toen ik ongeveer 3 1/2 was. Ik woonde pas in Nederland en sprak nog niet zo heel goed Nederlands, wel goed Frans. Bij ons in de buurt woonde zo'n lelijk schreeuwwijf wat altijd heel plat "Zo meteen" riep..... Zelf heb ik daar Simitien van gemaakt...... en zo moest mijn parkietje ook heetten ..... T Toen we een paar maanden later zijn vriendinnetje uit gingen zoeken kon ik gelukkig al beter Nederlands en die heb ik ook maar gewoon Loekie genoemd.
Mijn kat heet Barrel, ze is aan komen lopen en het was een echte Barrel dus werd het Barrel. Ik heb ook weleens gehoort van mensen die hun kat heette Meneer de Wit. En dan 's avonds over straat je kat roepen: Meneer de Wit, Meneer de Wit... Dan wordt je ook voor gek verklaart. Misschien wel voor onze volgende kat. Onze vissen heten allemaal Blub en ons konijn heet Jippe. We hebben ook nog een cavia gehad die heette WP. Hij had namelijk 1 wit pootje dus Wit Poot alias WP.
haha, mijn hamster heet Houdoe. en de hamster van me zus heet: Doei.. aparte namen he? en de poes bij mijn verzorgpony's heet Poes.. dus zoo..: Mijn hammie: Houdoe Zus d'r hammie: Doei Poes bij pony's: Poes!