Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paulatjuh schreef:Frank schreef:*snapt de reactie niet zo. Sorry...
Dat bedoelt ze sarcastisch(neem ik aan)
Faas schreef:Ik denk dat wij de titel gewoon verkeerd begrepen hebben en er te snel vanuitgegaan zijn dat het tranen van verdriet waren. Zijn eerder gewoon vreugdetranen denk ik
Sylvia schreef:Faas schreef:Ik denk dat wij de titel gewoon verkeerd begrepen hebben en er te snel vanuitgegaan zijn dat het tranen van verdriet waren. Zijn eerder gewoon vreugdetranen denk ik
Hahahaha, sorry hoor
Overigens, het er niks aan kunnen doen... Het is mij nb als 15-jarige gelukt om een PAARD te kunnen houden! Dan zou een hond niet lukken? Toen ik 15 was wilde mijn ouders het laatste veulen van onze merrie verkopen, ik wilde dat beest enorm graag houden... En we hebben hem gehouden, hij is pas 6 jaar naderhand verkocht.
Toen ik 18 was heb ik flink moeten vechten om 2 gevonden katten te mogen houden die ik al 2 weken in huis had. Het huis van mijn ouders, wel te verstaan. En ook dat is gelukt.
Imo kun je een hele hoop, óók als je jong bent.
Desiree schreef:Het zijn de ouders die haar zo op hebben gevoed. Zij zijn de grote schuldigen. Ik denk dat de woede voornamelijk naar hen gericht moet worden, niet naar de TS.
patries_kjp schreef:Nee, en zal ze er ook weinig aan gedaan hebben om dit te voorkomen, als je profiel, topic's over verkoop van hond, en kopen van pup allemal leest...........
patries_kjp schreef:Nee, en zal ze er ook weinig aan gedaan hebben om dit te voorkomen, als je profiel, topic's over verkoop van hond, en kopen van pup allemal leest...........
ThePast03 schreef:patries_kjp schreef:Nee, en zal ze er ook weinig aan gedaan hebben om dit te voorkomen, als je profiel, topic's over verkoop van hond, en kopen van pup allemal leest...........
Als ik haar profiel lees zie ik dat ze nog op school zit.
Ik weet niet hoe oud ze is maar toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde had ik er weinig over te vertellen welke honden er in huis kwamen.
Het was wel zo dat de honden die in huis kwamen allemaal zijn gebleven tot hun dood toe (op de pups die mijn moeder fokte na, maar die hebben allemaal een tehuis gekregen waar ze tot hun dood toe zijn gebleven).
Ik kan me dus ook voorstellen dat zij niets heeft in te brengen als haar ouders een pup kopen of een hond zomaar dumpen.
Hoe gruwelijk het ook is.
Daarom heb ik ook best medelijden met haar, nogmaals: je zult maar zulke ouders hebben!
Devilish schreef:Ja inderdaad, dat is ook de reden dat ik mijn tekst aan haar richt, als je ook maar een klein beetje om dieren geeft dan doe je zoiets niet. Dieren zijn verdomme geen speelgoed!
Casca schreef:precies paulatjuh, ook al ben je jong, dan ga je naar je oma en opa en vraag je of die erop willen passen voor 2 of 3 weken.. als die niet willen vraag je het aan je vriendinnen en hun ouders.. zo moeilijk is dat toch niet???
Als ze dat beestje echt niet kwijt wilden had ze wel zoiets gezocht en daarna weer opgehaald.....
Paulatjuh schreef:[
Ben ik het niet mee eens... als je wil kan je veel!
[/quote]
Casca schreef:precies paulatjuh, ook al ben je jong, dan ga je naar je oma en opa en vraag je of die erop willen passen voor 2 of 3 weken.. als die niet willen vraag je het aan je vriendinnen en hun ouders.. zo moeilijk is dat toch niet???
Als ze dat beestje echt niet kwijt wilden had ze wel zoiets gezocht en daarna weer opgehaald.....