Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalieW schreef:Deze hond is heel erg gewend aan andere honden dus als we de 2 andere honden mee namen bleef deze alleen thuis, dan zou deze hond zeer depressief worden en zichzelf pijnigen (niet gelogen, meegemaakt!)...
Biepmiep schreef:Nee want met die oude hond kan je straks geen geld verdienen aan de pups........
Biepmiep schreef:Ik zeg niet zker dat het zo is, zou kunnen........
cavaletti schreef:Faas:
Ze heeft echt een plaat voor haar kop, wij dringen echt niet tot haar door,
Als iemand zo enthousiast in haar (inmiddels verwijderde) profiel kan vertellen dat ze al aan haar 5e paard bezig is, ze net zo makkelijk weer verkoopt en weer een nieuwe krijgt, en zo dus blijkbaar ook met haar honden omgaat (wat in principe erger is omdat de hond echt in je huis leeft en dus de hele dag bij je is)
iemand die dat niet snapt, word nooit meer helder, echt niet..
ik wind me er ook enorm over op, maar die troela, gaat echt nooit van haar leven begrijpen wat ze fout heeft gedaan, omdat ze in haar ogen de onschuld zelf is en toch altijd goed voor haar beesten is geweest,
Zulke mensen is geen redden meer aan, die kun je beter gelijk een verbod geven op huidieren houden en kinderen krijgen.
Maar ik zou inderdaad ook niet moeten weten waar ze woont want ik geloof niet dat ik me in kan houden bij zo iemand.
Faas schreef:Jemig Chip wat een verhalen. Ze zien er goed uit!!!! En daar mag jij heel erg trots op zijn!!
Faas schreef:Hoef je jezelf ook niet voor op de borst te kloppen. Het is overduidelijk te zien wat je hebt bereikt en dat mag dan best gezegd worden!
NathalieW schreef:We hebben nooit gefokt met sissy :S ze is gesteriliseerd :S,
ik begrijp jullie nou ook weer niet hoor! We hebben een geweldig huis voor haar gevonden en gatverdamme laat maar..
jullie denken toch dat het gelogen is.. ik hoef hier nieteens iets te plaatsen, ik krijg toch weer de wind van voren ttsss mensen... ze heeft een geweldig thuis, en ik vind het toch ook erg dat ze weg is? als ik het niet erg vond had ik het topic nieteens geplaatst ttssss
echt, jullie zeggen maar wat en denken nieteens.. waarom zou ik liegen? Dit is een forum :S