Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermesdeux schreef:Tjee, wat ben ik dan blij dat ik daar geen last van heb. Ylana, het doet toch verder niet zeer.
Hermesdeux schreef:Wat verwacht je nou van een katteneigenaar dan? Dat ze hun tuin gaan omheiningen? Heb je dat zelf ook dan?
Hermesdeux schreef:Jou katten scheiten misschien wel net zo hard in de zandbak als die in de tuin lopen...?
Ylana schreef:Ik verwacht van een katteneigenaar dat hij/zij zijn/haar verantwoordelijkheden neemt en maatregelen neemt wanneer een ander last heb van zijn/haar katten!
En ja, de tuin is te omheinen, hebben wij ook gedaan.
Geen enkele buur had last van mijn katten hoor.
Ylana schreef:Tuurlijk!
Wanneer niemand last heeft is er geen reden om ze "binnen" te houden.
Mijn mening was wanneer er wél mensen last hebben van katten. Dan moet er iets aan gedaan worden.
MarijeR schreef:Ja maar dan zit je weer met die kattenhaters die zonder na te denken of rond te vragen naar een eigenaar maar gewoon de katten gaan vermoorden.
Dus om dat soort mensen, zou je heel NL zowat moeten omheinen met om de paar cm een stroomlintje...
Hm...
MarijeR schreef:Ylana schreef:Tuurlijk!
Wanneer niemand last heeft is er geen reden om ze "binnen" te houden.
Mijn mening was wanneer er wél mensen last hebben van katten. Dan moet er iets aan gedaan worden.
Ja maar dan zit je weer met die kattenhaters die zonder na te denken of rond te vragen naar een eigenaar maar gewoon de katten gaan vermoorden.
Dus om dat soort mensen, zou je heel NL zowat moeten omheinen met om de paar cm een stroomlintje...
Hm...
Hermesdeux schreef:Whaha... nou dan hoef je je als mens ook niet meer vrij te voelen in je met gaas en stroomdraad omheinde tuintje omdat er buurtbewoners zijn die geen kat willen zien! Kom op, wat een onzin. Laat die kat, kat zijn. Een vogel moet toch in een voliere, anders vliegt die weg
Sylvia schreef:Juist, en dat is hier het hele punt: de meesten hiero zeggen dat ze best er wat aan willen doen of zullen doen als er geklaagd wordt, alleen zijn er mensen die van mening zijn dat de nek omdraaien gemakkelijker is.