Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polly schreef:Jullie gaan echt te snel voor mij, ik ga het niet bijhouden
Elke week je eigen foto’s plaatsen en als je dan de ruimte hebt kun je altijd nog wat reageren, maar voel je echt niet verplicht tot bijleesposten of overal een reactie op geven. Dat is niet te doen inderdaad.

Marjo schreef:Deze helden hebben ruim drie minuten zitten twijfelen om naar buiten te gaan.... En toen deed ik de deur maar weer dicht![]()
[ Afbeelding ]
het is dat ze hun behoeften buiten moeten doen 

Little_Gift schreef:Week 2 begon hier met een 10,20 km wandeling door het IjsBos![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Freekieee schreef:Zo leuk al die sneeuw foto’s!
Week 2:
Juice geniet ook nog steeds. Maar omg die sneeuwklonten aan der poten. En met een garde lukt niet met die koude pootjes. Dus maar een warm badje voor de pootjes![]()
Oké 2 foto’s want kan niet kiezen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
AfricanLady schreef:Little_Gift schreef:Week 2 begon hier met een 10,20 km wandeling door het IjsBos![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is te cute met die jasjes

JJ4 schreef:
Heeft die van jou ook van dat lange buikhaar? Hier sleept Horus daar steeds aardig wat sneeuw mee naar binnen.Marjo schreef:Deze helden hebben ruim drie minuten zitten twijfelen om naar buiten te gaan.... En toen deed ik de deur maar weer dicht![]()
[ Afbeelding ]
Freekieee schreef:Zo leuk al die sneeuw foto’s!
Week 2:
Juice geniet ook nog steeds. Maar omg die sneeuwklonten aan der poten. En met een garde lukt niet met die koude pootjes. Dus maar een warm badje voor de pootjes![]()
Oké 2 foto’s want kan niet kiezen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kimmie261 schreef:Wat leuk al die nieuwe mensen en alle nieuwe dieren... blijven posten hoor allemaal
Laat ik maar eens origineel zijn, week 2, Dushi in de sneeuw
[ Afbeelding ]

noordje schreef:Leuke foto's van alle beestjes in de sneeuw![]()
Nala was erg druk met haar sneeuwberg
Week 2
[ Afbeelding ]
Gelukkig groef ze deze x de goede kant op

in de zomer is ze buiten echter niet weg te slaan.
de liefste kat die je je maar kan wensen, maar helaas was hij behoorlijk ziek.