Shenavallie schreef:Willen de eigenaren van de reu ook een kleintje houden?
Neen helaas, zij hebben recent pas een nieuwe puppy bijgekocht en zien een 2e pup erbij momenteel niet zitten...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:kiwiwitje schreef:51 dagen is voor de rontgen wel wat vroeg. Ik ga zelf pas op dag 56/57
Eens, daarbij lijkt ze erg opgeblazen ipv rond, ik zou even het (bij)voeren (be)kijken.
Darliiing7 schreef:kiwiwitje schreef:51 dagen is voor de rontgen wel wat vroeg. Ik ga zelf pas op dag 56/57
Ach Serieus? De dierenarts zei zelfs eerst daf 45, maar hebben het nog een weekje uitgesteld... Gek dat ze dat dan zo vroeg al voorstellen toch?
kiwiwitje schreef:Darliiing7 schreef:Ach Serieus? De dierenarts zei zelfs eerst daf 45, maar hebben het nog een weekje uitgesteld... Gek dat ze dat dan zo vroeg al voorstellen toch?
Het kan ook wel. Maar de ervaring is dat je dan gewoon een slecht beeld hebt. Als je wacht tot 55+ dagen zie je het veel duidelijker. En daar doe je t voor..
En altijd van 2 zijkanten foto’s maken. Soms liggen pups wat verstopt en dan zie je ze vanaf de ene kant niet liggen.
Hier al een paar keer gehad
Wat voor voer geef je?

. kiwiwitje schreef:Ik mis eigenlijk nog een foto van de andere kant![]()
En de reden dat ik daar over “zeur” is dat de baarmoeder een vorm van een Y heeft. Dat wil zeggen: 1 baarmoederhoorn linkerzijde hond en 1 rechterzijde. Op de eerste foto lijkt een 5e aanwezig, die op de 2e foto bijna niet meer te zien is. Wat kan betekenen dat er nog steeds een nr 5(of6) aanwezig is, want wat je ook op de foto ziet is een gevulde darm. Ter hoogte van de 3 schedels is het dus te vol van ontlasting om een goed beeld te krijgen.
Maar vooraan vind ik het beeld ook te vaag om duidelijk te zien wat daar zit. Ik zou dus zeker nieuwe foto’s maken en dan van beide kanten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maar veel succes.
Het zijn in ieder geval minimaal 4 pups, maar het zou me niets verbazen als er straks nog meer uitkomen.
floorsil schreef:Volg gewoon even mee.maar als ik hoofdjes of ruggengraten tel ik er 6 . Hoe zit dat? Heel veel succes met de laatste loodjes.