Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Op mij komt het over alsof Zappie het misschien koud heeft dat ze je hand zo opzoekt, zijn haar slaap plekjes warm genoeg?
thequeensmum schreef:Ik geloof ook wel dat dat de meest ‘vriendelijke’ oplossing is, respect dat je het kan en doet.
Ik heb ooit eens bij de dierenwinkel gevraagd hoe zij dat deden. ( had een zieke tamme rat ) en zij gaven aan het beestje in een bakje in de vriezer te stoppen. Dat heb ik niet gedaan, leek mij geen fijne dood
thequeensmum schreef:Ik geloof ook wel dat dat de meest ‘vriendelijke’ oplossing is, respect dat je het kan en doet.
Ik heb ooit eens bij de dierenwinkel gevraagd hoe zij dat deden. ( had een zieke tamme rat ) en zij gaven aan het beestje in een bakje in de vriezer te stoppen. Dat heb ik niet gedaan, leek mij geen fijne dood
Hannanas schreef:Dapper ts. Al vroeg ik me bij je laatste bericht wel af waarom je niet naar de dierenarts bent geweest omdat Zappie wellicht met een antibiotica kuur voor de luchtwegen het had kunnen redden (pus vanwege oogontsteking komt vaak voor bij luchtweginfecties).