Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Is er ook iets van dikmaak brok? M’n kat is aan het afvallen en vind haar wel te mager geworden. Meer brok geven werkt niet want ze eet het niet op. Meer natvoer momenten is banketstaaf ten opzichte van haar zusje want die moet juist afvallen. Brok van Orijen en vlees van Animonda Carny.
Selina schreef:Is er ook iets van dikmaak brok? M’n kat is aan het afvallen en vind haar wel te mager geworden. Meer brok geven werkt niet want ze eet het niet op. Meer natvoer momenten is banketstaaf ten opzichte van haar zusje want die moet juist afvallen. Brok van Orijen en vlees van Animonda Carny.
carika schreef:Selina schreef:Is er ook iets van dikmaak brok? M’n kat is aan het afvallen en vind haar wel te mager geworden. Meer brok geven werkt niet want ze eet het niet op. Meer natvoer momenten is banketstaaf ten opzichte van haar zusje want die moet juist afvallen. Brok van Orijen en vlees van Animonda Carny.
Hier goed ervaring met senioren brok, dat is vaak rijker dan de gewone versie. Ik lees ook dat mensen kittenbrok geven maar zelf heb ik daar geen ervaring mee.
ApplePapple schreef:Even een schopje.
Ik ben nu al tijdje aan het kloten met nat voer.
Ik heb al zo veel verschillende merken geprobeerd maar ze eten het eigenlijk allemaal niet, probleem is, dat zodra het Pathé achtig is, ze hun neus ervoor op trekken. 1tje begint dan zelfs te vegen met z’n pootje langs het bord, net alsof die gepoept heeft.
Het enige wat ze eten is van Porta 21, dit is geen pathe maar echte stukjes. Nadeel, relatief duur, en ik vind het fijn als ik ook een ander merk kan geven, mocht deze ooit niet leverbaar zijn.
Heeft iemand een idee, wat ik nog kan proberen? Het moet dus echt structuur hebben en niet pure pathe.