Met Simba gaat het mwoah. Het plaatje is gezakt in z'n gebroken pootje en nu moet ie over 2 of 3 weken weer geopereerd worden en dan hopen dat het goed gaat dus Simba rust heel veel. Ook gezellig op schoot.
BrankaZ
Geplaatst: 10-01-25 13:07
Dora a.k.a. Doortje die de paar zonnestralen die er zijn opzoekt.
Daisy op de uitkijk.
Jorex
Geplaatst: 10-01-25 14:21
Week 2: Gaia in haar favoriete slaaphouding gisteravond.
Bonus: Mosey ligt ook graag zo (kitten van mijn ouders)
Heerlijke fotos allemaal weer . Morris is alweer naar zijn adoptant. Morgen komen er 2 nieuwe honden! Ik ben heel benieuwd. Nu geniet Gaara nog van de rust .
Wat een knappe jackrussel, en wat een leuke foto's komen er voorbij
cursebreaker
Geplaatst: 10-01-25 17:52
Hele leuke foto’s allemaal ja
Ik was deze week eigenlijk wat te snel/gretig met de foto van Arya plaatsen, want heb gisteren nog erg leuke sneeuw foto’s kunnen maken- het sneeuwde hier echt gigantisch hard en we hebben echt tot enkeldiep in de sneeuw gelopen. Jammerrrr
Je kan ook best volgende week een foto van deze week plaatsen vind ik, het komt allemaal niet zo heel precies. Als het maar geen weken oude foto is want dat is juist de bedoeling niet. 2 foto's in 1 post is prima maar ik zie liever geen tig foto's in één post. Dan haak ik namelijk weer af. (net zoals vorig jaar)
Ik doe zelf elke post maximaal 3 foto's want heb 3 honden maar doe niet 3x per week een nieuwe post in dezelfde week. 1x per week posten en dan maakt het mij niet veel uit hoe veel foto's je er in doet. Misschien max van 5 doen ofzo?
Je hoeft niet alle 3 de honden elke week te posten, kan ook om de beurt natuurlijk.
cursebreaker
Geplaatst: 10-01-25 18:07
Dan doe ik de sneeuw foto idd volgende week, aangezien we volgende week een midweek weg zijn en ik dan waarschijnlijk sowieso geen nieuwe foto’s heb van de dieren
Ik vind het wel leuk om ze allebei te laten zien dus dat blijf ik wel doen, ofwel in 1 post 2 foto’s (tenzij ze er samen op staan) of van beiden apart een post zoals ik nu heb gedaan. Het is deels ook leuk voor mezelf om later terug te kijken en dan vind ik het wel leuk als ik ook structureel beide dieren op de foto heb telkens ipv afwisselend. Foto’s maak ik van beiden ook sws genoeg wel dus een gebrek aan foto’s heb ik sowieso niet hier :’)
Van de andere deelnemers vind ik het ook juist heel leuk om alle dieren te zien ipv afwisselen maar ieder z’n eigen ding natuurlijk Ik vind meerdere foto’s in 1 post ook geen probleem, want het is sowieso vol met foto’s hier dus of dat nu van 1 poster is of van 3 verschillende, maakt imo dan niet zoveel uit. Vind alle fotos leuk om te zien
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 10-01-25 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
JesdaJinn
Geplaatst: 10-01-25 18:09
Bellatrix schreef:
Je hoeft niet alle 3 de honden elke week te posten, kan ook om de beurt natuurlijk.
Prima, iedereen moet het verder zelf weten, ik weet van mijzelf dat ik het niet prettig vind om langs hele dierentuinen te scrollen. Dus ik zie wel hoe lang ik hier blijf posten.
Het idee van het topic was één foto per week, met al je huisdieren er op of afwisselend. Een extra foto is natuurlijk niet zo spannend, maar ik snap wel dat het storend kan zijn als je langs hele dierentuinen moet scrollen wekelijks. Als je heel veel foto’s wil laten zien in één week kun je natuurlijk altijd zelf een fototopic aanmaken
Die extra foto van Elani vind ik persoonlijk geen probleem Knapperd!
Arme Simba Balen van nog een operatie.
Guinevere zonder kap en zonder bench, woohoo! Dat heeft ze toch maar mooi gedaan
En heel veel knappe dieren Mika van Storm vind ik echt heel knap (en serieus kijkend).
1e week was de groeiende band tussen mij dochtertje en de honden, 2e week de loopse hond en daardoor hun capriolen.
Week 3 wordt weer een verrassing, ook voor mij
Susanne
Geplaatst: 11-01-25 07:15
Bellatrix schreef:
Prima, iedereen moet het verder zelf weten, ik weet van mijzelf dat ik het niet prettig vind om langs hele dierentuinen te scrollen. Dus ik zie wel hoe lang ik hier blijf posten.
Eens. Ik zie ook liever max 1 foto (of 2). Meer foto’s is niet de strekking van het topic.
Bedankt Hilde, Mika kijkt altijd serieus (of gewoon boos, haha), maar het is het allerliefste dier, toen mijn dochter klein was, deed ze hem in haar speelgoed buggy en reed het huis rond. Mika vond het prima