Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Beemsterkaas schreef:Ik ben opgelucht dit te lezen.
Een heel forum riep zo hard om de hond in te slapen zonder deze te zien. Ik vroeg me vooral af, wat de hond jou zelf te vertellen heeft.
Honden ervaren pijn anders dan mensen. Zielig bestaat niet voor ze. Soms willen ze gewoon écht heel graag blijven leven tot het écht niet meer kan.
Volgens mij is het niet de hond die hier praat maar de man en dierenarts.
Laibadji schreef:Van mijn man. Ik word er gek vanen vooral heel verdrietig.
De 1e DA zegt jas aan en binnen. Ik leg ze binnen. Heb nu geëist dat er morgen een jas komt.
De 2e twijfelde omdat de hond zich heel anders liet zien maar wou wel meegaan in mijn verhaal omdat ik stond te huilen van frustratie omdat niemand het lijden van de hond wil zien. Hem bestookt ik nu met filmpjes want hij dan ook in gesprek gaan met mijn man.
BigOne schreef:Wat ben ik blij dat door dit trieste verhaal weer bevestigd wordt dat ik een dijk van een partner heb getroffen. Echt niet normaal hoe jouw partner reageert, hond mag niet binnen, niet dood en niets kosten. Sorry maar krijg er gewoon moord neigingen van.
Beemsterkaas schreef:Ja dat klopt zeker, maar heb nog steeds nergens gelezen hoe de hond er in staat.
Los daarvan, zal ik me nooit durven uitspreken over wat wijsheid is. Ben echt geschrokken over hoe fanatiek dit topic ging, iedereen op één dezelfde lijn zonder twijfel. Zonder beeld of klank over de hond in kwestie.
TS ik hoop dat je de rust wat kan vinden, het is sowieso emotioneel allemaal, dat naderend einde. Dus het is normaal dat dat spanningen in een gezin geeft.
Popstra schreef:Slmt9 schreef:
Wat een bijzonder empatische reactie, precies waar TS nu behoefte aan heeft gok ik
Oh je mag geen andere mening hebben over hoe je het leest??
Ik lees enkel TS haar kant. Ken de hond niet en als 2 anderen zeggen dat het nog niet nodig is waar moet je dan van uit gaan? Als hier al door meerdere geopperd word het het dier comfortabel te maken lees je ook nergens terug dit gedaan is.
Loopt al even he dit topic en buiten is het er nu niet bepaald aangenamer op geworden!
Ik lees alleen maar gezever.
Beemsterkaas schreef:Dat zullen de jaren je nog wel leren.
Sabri schreef:Dit topic begint mij te irriteren omdat TS vooral slachtoffer gedrag laat zien. Wat doet ze nu werkelijk voor de hond? Ik zou de man naar buiten sturen en de hond het huis in laten als deze zo rilt van de kou. Met zo een man zou ik niet fijn samen kunnen wonen hoor, als die hem zonder overleg weer deze kou instuurt.
tita schreef:TS sterkte met de hond en met de hork van je man misschien handiger om in de toekomst geen hond meer te nemen.
Neem aan dat je ook eigen geld hebt, dan zou ik de keuze maken.
Ik weet nog steeds niet waar je woont ik heb een da die luistert naar de mens
Sabri schreef:Dit topic begint mij te irriteren omdat TS vooral slachtoffer gedrag laat zien. Wat doet ze nu werkelijk voor de hond? Ik zou de man naar buiten sturen en de hond het huis in laten als deze zo rilt van de kou. Met zo een man zou ik niet fijn samen kunnen wonen hoor, als die hem zonder overleg weer deze kou instuurt.