. Fijn dat zijn toekomst er hoopvol uitziet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Fijn dat zijn toekomst er hoopvol uitziet. Tancreda4 schreef:Ik heb mijn fiv kat lysine bijgeven. En ik geeft het mijn paarden. Dat zou helpen voor de weerstand. Je hebt mini potjes voor katten en ik gaf het gewoon over het natvoer
Maar super goed nieuws dat hij geen enge ziektes heeft! Hopelijk gaat hij na de gebitsbehandeling goed opknappen. Die foto dat hij je zo vastpakt, agos

Berdien schreef:Och die Boes! Gelukkig wel goed nieuws, geen nare ziektes. Het is ook wel heel wat waar hij doorheen moest...
Had je de Engels sprekende arts van de Kattenkliniek? Die hadden wij laatst ook, hele fijne arts inderdaad
Nyaleti schreef:Je bent zo'n lief baasje, een geluksvogel die Boesmaar het mag nu wel klaar zijn met de pech..
L-lysine wordt vaker gegevens, het werkt goed om de weerstand wat te verhogen. Lijkt me een goed idee om bij te geven!
Wanneer gaat hij ook alweer voor z'n tandjes?
. De ingreep onder aangepaste narcose is goed gegaan, maar ze zijn er bijna de hele dag mee bezig geweest. Alles brak af en het bloedde ontzettend. Ook het
viel me behoorlijk tegen…
. 
Gelukkig hebben we de kerstsfeer al wel te pakken!
Zo sneu als ze zo ondersteboven zijn van de narcose en de ingreep. Hopelijk is hij er snel weer helemaal bovenop en kan hij de omgeving weer onveilig maken.
Sneu dat hij zo verward was na de narcose. Hopelijk geneest hij vlot en voelt hij zich snel weet beterder. En houdt hij dat weekje vol
Iconisch genoeg is het enige wat hij goed eet, de bewerkte meuk Pathé van de Kaufland
Wellicht blikjes tonijn? Ik moet me hier maar eens wat meer in verdiepen merk ik.
Ze krijgen de pure kip. Wil met alle liefde een blikje doneren aan Boes zodat je het kunt testen hoor! Je koopt het via Zooplus.
) maar is wel lekker zacht en makkelijk voor nu.