Zelfreinigende kattenbak - ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 10:22

Afbeelding

Afbeelding

Ik had gevraagd hoe het nu zit want in de laatste update hadden ze gezegd dat ze juni uitgeleverd zouden worden....

Als ze niet weten of mijn order erbij zit ga ik hem annuleren. Ben nu wel klaar met wachten....

Als iemand een andere tip heeft voor een grote en een dikke kat voor een elektrische kattenbak die niet duurder is als deze...

Ik hou me aanbevolen voor tips

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 11:28

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten en nog steeds geen bak/duidelijkheid hebt -O-. Snap dat je er klaar mee bent.
Degene die ik heb is duurder dan €499, maar ben er wel heel blij mee. Achteraf spijt dat ik hem niet eerder aan heb geschaft haha.

Stephanie_86

Re: Zelfreinigende kattenbak - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:27

ik heb bericht gehad dat mijn order in de container van 8 augustus zit dus we wachten nog maar even netjes af..... nu maar hopen dat hij naar behoren werkt

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:12

Ikzelf heb de Litter-robot, waar ik super tevreden overben, maar die is wel prijzig. Mijn oom heeft de Neakasa m1 bij Aliexpress gekocht en is daar erg tevreden over. Als ik er nog 1 extra nodig had, zou ik die zeker ook bestellen. Is doordat hij vrij open is, ook geschikter voor grotere katten? Ik lees er ook veel goede reviews over.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 14:15

We hebben geen automatische kattenbak, maar wel net 2 nieuwe bakken gekocht met de ingang boven dat leek ons fijner voor de katten en we dachten dat er minder kattengrit uitgelopen zou worden. Nou grit ligt er nog steeds genoeg naast en jemig wat stinken die dingen. Het is wel duidelijk dat de geur er gewoon boven uit vliegt en veel erger dan een bak met gat aan de voorkant ook zonder deurtje.

Misschien dat we dan toch een automatische overwegen

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 14:19

Wij zijn echt heel blij met de litter robot, we hebben hem nu even in gebruik en het is echt weer 'ouderwets' genieten. Er wordt niet meer naast de bak geplast, Hij is vrij zuinig qua kattengrid gebruik, en is goed schoon te houden. Ook goede verbinding met de app en meldingen of hij geleegd moet worden enz. voor ons toch echt het geld wel waard.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 11:16

Ann_moi schreef:
Wij zijn echt heel blij met de litter robot, we hebben hem nu even in gebruik en het is echt weer 'ouderwets' genieten. Er wordt niet meer naast de bak geplast, Hij is vrij zuinig qua kattengrid gebruik, en is goed schoon te houden. Ook goede verbinding met de app en meldingen of hij geleegd moet worden enz. voor ons toch echt het geld wel waard.

Dat hebben wij ook. Mijn man was het er bij aankoop eigenlijk niet mee eens. Hij vond het belachelijk veel geld voor een kattenbak. Maar inmiddele staat hij hier al 3 jaar te draaien en is hij er blij mee.