Prijzen hondenvoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 13:05

purny schreef:
Als je een hond of überhaupt dieren hebt dan weet je dat je niet meer zoveel op vakantie kunt.
Dat is de realiteit.

Nee hoor, hoezo? Je zult alleen meer moeten regelen, maar je kan prima gewoon op vakantie als je huisdieren hebt (mits je de financiën ervoor hebt).

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:47

Hi, Ik heb een vraag. Mn teckel van 8 maanden is vorige week ziek geweest. Vanaf die tijd wil ze haar vers vlees van Energique niet meer eten. We hebben nog wat puppy brok van smolke vanuit de fokker en geven haar daar nu wat van zodat ze iig maagvulling heeft omdat ze anders gal spuugd. Maargoed, ik wil dus tijdelijk brok gaan voeren, maar wat past het beste bij energique wat ik bij de welkoop kan kopen? Ik heb geen verstand van verwijzer en snap daar ook helemaal niks van, dus dacht mss dat hier iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt!

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:06

idylle schreef:
Hi, Ik heb een vraag. Mn teckel van 8 maanden is vorige week ziek geweest. Vanaf die tijd wil ze haar vers vlees van Energique niet meer eten. We hebben nog wat puppy brok van smolke vanuit de fokker en geven haar daar nu wat van zodat ze iig maagvulling heeft omdat ze anders gal spuugd. Maargoed, ik wil dus tijdelijk brok gaan voeren, maar wat past het beste bij energique wat ik bij de welkoop kan kopen? Ik heb geen verstand van verwijzer en snap daar ook helemaal niks van, dus dacht mss dat hier iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt!

Waarom wil je nu nog overstappen van smolke naar een andere brok? Daarmee zeg ik niet dat ik smolke zou aanraden, maar als ze het eet en het er nu goed op doet? Smolke is wat ik op de website zie ook verkriigbaar bij welkoop. Wil je daarna weer over op vers vlees?
Verder is alternatief bij welkoop misschien nog eukanuba growing puppy small, die is hoger in eiwit.

Online zijn er ook een hoop andere opties. Je zou niet online willen bestellen?

Manadeluca

Re: Prijzen hondenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:16

Het voer van Brit valt mee in prijs en werkt in de Fresh serie met soms 70% vlees en andere goed ingredienten.
Kost voor 12 tussen de 50 - 60€

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:18

Ik ben ook tevreden over Brit maar ik kan het hier niet bij de Welkoop krijgen.

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:19

Manadeluca schreef:
Het voer van Brit valt mee in prijs en werkt in de Fresh serie met soms 70% vlees en andere goed ingredienten.
Kost voor 12 tussen de 50 - 60€

Inderdaad ik voer zelf ook brit en bestel het online. Prima te doen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:46

Ik hoop weer terug te kunnen naar vers vlees idd. De smolke vindt ze erg lekker, maar die wil ik eigenlijk als trainers gebruiken :+

Ik wil het vandaag eigenlijk in huis hebben, vandaar dat het dan via de Welkoop moet omdat die hier zit.

Eukanuba een goed merk ja?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:49

idylle schreef:
Ik hoop weer terug te kunnen naar vers vlees idd. De smolke vindt ze erg lekker, maar die wil ik eigenlijk als trainers gebruiken :+

Ik wil het vandaag eigenlijk in huis hebben, vandaar dat het dan via de Welkoop moet omdat die hier zit.

Eukanuba een goed merk ja?

Smolke is ook bij de welkoop verkrijgbaar

Hier doen ze het erg goed op Eukanuba Lam en Rijst.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:49

Smolke staat volgens mij gewoon in de Pets Place? (Of hebben jullie nog apart Welkoop / Petsplace?)

Als het maar voor tijdelijk is dan zou ik lekker dat blijven geven. Zeker na ziekte en nu nog wel eens braken is het gewoon belangrijk dat er iets in gaat.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:55

Lekker om eukanuba gaan. Prima brok en goed verkrijgbaar via welkoop. Vaakmet fikse korting ook overigens. Geloof dat ze nu ook actie hebben van 15% korting en donderdag avond 20% korting. Voer het ook regelmatig als ik net niets aantrekkelijks vind via marktplaats. Ze eten echter nu totaal 3 maanden acana omdat ik dat weer voor leuke prijs over kon nemen.